Forespørgelse.
Fra : Claudio Adam

Dato : 17-04-06 07:36

Forespørgelse:

Vedrørende Katolsk Tidsskrift der ( for nyligt? )har udgivet et
billede af Profeten, ( i helvede bliver det sagt? )
Mit spørgsmål går så på:
1. Navnet på det pågældende Tidskrift.
2. Samt det Katolske Organ,
der står bag dette Tidskrift.

Mvh. Adam.

Fra : Jensen

Dato : 17-04-06 13:44

--
Hej fra gamle Jensen.
Min Hjemmeside.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 17-04-06 14:01

Jensen wrote:
> "Claudio Adam (slet EU568)" <kraka@EU568c.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at spørge i dk. katolik

news:dk.katolik eksisterer slet ikke.

Til gengæld er der to grupper, der måske kunne bruges:

Sidstnævnte er iflg. http://www.usenet.dk/otd/altdk.html kun "hentet" af
Telia.

Der er ret lille trafik på alt.dk.katolik - slutningen af januar i år er
seneste indlæg da jeg tjekkede.

Held og lykke med søgningen til Claudio Adam...

Henrik, Dianalund
.... "Subjektivitet er at aflæse et solur ved hjælp af en lommelygte."
(Piet Hein)

Fra : JoVe

Dato : 17-04-06 15:01

Claudio Adam (slet EU568) wrote:

> [...]
>
> Vedrørende Katolsk Tidsskrift der ( for nyligt? )har udgivet et
> billede af Profeten, ( i helvede bliver det sagt? )

Prøv lige at tjekke nedenstående link!

http://hodja.wordpress.com/2006/02/23/bogudsalg-og-muhammed/

Mvh
JoVe

Fra : JoVe

Dato : 17-04-06 15:04

Se: http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3678308/

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-04-06 21:33

Claudio Adam (slet EU568) skrev:

> [...]
>
> Vedrørende Katolsk Tidsskrift der ( for nyligt? )har udgivet et
> billede af Profeten, ( i helvede bliver det sagt? )

Hvaffor en "profet"?

Nåeh, Muhammed?

Jeg mener nu selv at han ligger i selvklar faretruende favoritposition
til rollen som Johannesåbenbaringens infame, antikristne "løgneprofet".

Jeg kan i hvert fald som kristen ikke tillægge denne modbydeligt
militante, magtliderlige mand og hans selvpåberåbte "profetiske budskab"
- hvorved han altså foregav at være "Den endelige profet" på bekostning
af Vorherre og Frelser Jesus Kristus - noget som helst blot
tilnærmelsesvist "guddommeligt".

Jeg opfatter derimod denne stygt sadistiske stodder og hans
vederstyggelige, voldsfanatiske vranglære som den absolutte,
afgrundsdybe antitese til alt, hvad jeg som kristen tror på.

Anderledes kan det vel egentlig næppe formuleres.

Måtte Gud se i nåde til de mange millioner muslimer, som han således
måtte have haft held til at vildføre...

Anders Peter Johnsen

Fra : Claudio Adam

Dato : 18-04-06 05:47

--

De er en Hykler Hr. Anders Peter Johnsen.

Mvh. Adam.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-04-06 13:07

Claudio Adam (slet 0UYU2) skrev:

> De er en Hykler Hr. Anders Peter Johnsen.
>
> Mvh. Adam.

Og hvorfor mener du så dèt?

Fordi jeg opfatter "profeten" Muhammed som en psykopatisk og pædofil
satanisk sadist, der på den ene side misbruger 9-årige piger og på den
anden side foreskriver død over alle, der ikke vil dyrke ham som en
anden afskyelig afgud?

Du falder måske for den perverterede politisk-korrekte løgn om at man
"skal respektere" Islam og denne selvpostulerede "profet" i al hans
stygge storhedsvanvid?

Det skulle vel aldrig tilfældigvis skyldes at denne vederstyggelige
voldsideologi i sin antisemitiske totalitarisme minder ekstremt meget om
lige præcis dèn nazisme, du åbenbart selv skatter så højt?

Anders Peter Johnsen

Fra : Claudio Adam

Dato : 18-04-06 15:04

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev:

Nej!:
Som hvis De: Anders Peter Johnsen. nu viste lidt opmærksomhed!
ville have bemærket:
Jeg forsvarer hverken Islam eller Jødedommen.
(og hvad De i øvrigt ellers henviser til. )
Har aldrig gjort det, ser kort sagt ingen grund til at gøre
dette.

Hvem forsvarer De i øvrigt?:
( I al deres Uskyld: Julemanden? Mister Magoo? ).

Mvh. Adam.

NB. De ved vel i-øvrigt godt Hr. Anders Peter Johnsen,
at Religion er et spørgsmål om mest muligt markeds andele.
- dette lægger nogen selvfølgelig mere skjult end andre:
sum./sum. er dog det samme, ( eller facit om du vil? )
Men nok om det.

Fra : Claudio Adam

Dato : 18-04-06 05:44

Claudio Adam <kraka@EU568c.dk> (slet EU568) skrev:

> [...]
>
>Vedrørende Katolsk Tidsskrift der ( for nyligt? )har udgivet et
>billede af Profeten, ( i helvede bliver det sagt? )

Idet, jeg takker for Information vedrørende min forespørgelse.

Jeg vil i så henseende venligst:
Påpege, at mit spørgsmål ikke gik på Gud!
- så skal vi ikke holde ham uden for dette emne!

Mvh. Adam.