Judas set om ASSISTENT til en ofring
Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-06 04:18

I krig bruges tropper på at "tiltrække ilden" så man vildleder fjenden
og får ham til at afsløre sit artilleris placering og udføre
troppebevægelser, så han blotter sig.

Vi ved nu at Judas var en assistent til den døds-ønskende Jesus,
Løgner-skuespillende-forrædder-Judas lokkede de skriftkloge i en
fælde, hvor de fik romerne til at henrette Jesus, så hans tro kunne
blive verdensreligion. Smart

Sokrates var enspænder og valgte martyrium uden assistenter. Ligesom
Sokrates og Jesus kunne Oscar Wilde have flygtet fra sin dødsstraf da
den var vedtaget, men ingen af de tre opmærksomhedssøgende PR-smarte
ideologer vælgte materialistisk-egoisme

Judas kan siges at udføre uselvisk offerhandling, for han var jo så
forvirret at han efter at have smidt de tyve sølvmønter tilbage til de
skriftkloge valgte selvmord, med splittet sind - men hans assistance
til Jesus selvoffer blev altså også til assistent-selvofring.

Jeg leger med alt , der er sjovt at lege med . og som er Pia
Kjærsgaard-gavnligt eller noget i den stil. PÅ LANGT SIGT. Håber jeg.

Jeg ved godt at når jeg går i mit idol Churchills fodspor og skriver
meterhøjt på mit tag VI VIL VINDE, hvad alle i kvarteret kan læse,
fordi man snakker om mig - førstegangforbipasserende ser ofte blot
rod - så koster det mig mange mange tusinde kroner, i form af at jeg
ikke kan tage høj leje eller få lån.

Men min offervilje mht at afsløre folks snobberi var et større offer
end forudset - lidt a la Judas der hang på at tage sit liv.
Total-lånenægtelse fra alle, havde jeg ikke forudset.

Chou En Lai, der også er blandt mine idoler på linie med Glistrup og
Nietzsche, blev spurgt om Den Franske Revolution havde gavnet verden
"Det er for tidligt at sige"
Om min leg/debat/ofring gør gavn, er det for tidligt at sige.

Huset er funktionelt 100% i tip top stand.

Oprydning ku klares på ½ time, og hvis sadisterne var seriøse, ville
de erkende det og abstrahere fra det.

Jeg har skadet livskvalitet allerede ved at forny velfungerende
badeværelse men løftebryderne ville så alligevel ikke låne

Der er intet ildelugtende - kun har EB løjet om lugt som
partiudsmidningsgrund

Definer "semi-ruin".
Christiania da det blev stjålet af autonompsykopaterne?
Der var også tætte tage og godt fundament, ubrudte murstensvægge,
solide gulve, nul råd, hul igennem i VVS hvor der skulle være det, men
medierne løj det til ruin.

Det er ren politik - fordi jeg ikke er godhedsindustri-fan så lyves om
mig.
Her ser pengeinstitutterne ikke på penge men på mobningslyst
Ingen tør væddemål med mig, for alle ved inderst inde, at jeg har ret.
Men at håne i kor har altid været Jer holocausteres hobby, når I på
langfredag krævede Barabas frigivet for, at den DØDIRRITERENDE JESUS
kunne blive torturhenrettet

God påskehilsen
BW, martyr

Fra : Vidal

Dato : 14-04-06 08:31

Bo Warming wrote:

> Ingen tør væddemål med mig, for alle ved inderst inde, at jeg har ret.

OK,lad os så vædde en krone. Hvad går væddemålet
ud på?

> Men at håne i kor har altid været Jer holocausteres hobby, når I på
> langfredag krævede Barabas frigivet for, at den DØDIRRITERENDE JESUS
> kunne blive torturhenrettet

> martyr

Fordi du ikke har vedligeholdt dit hus? Det er
selvfølgeligt også en måde at reagere, så man
ikke behøver at tage ansvaret for sine egne
handlinger og synspunkter.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-06 09:10

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> OK,lad os så vædde en krone. Hvad går væddemålet
> ud på?

Ring 35861000 og jeg gentager de mange væddemål der har været på banen
og vi vedtager regler. Væddemål er den ædleste og mest
samfundsgavnlige videnskab der findes.

Når du har mistanke om svamperisiko og forsikringsselskabet har
fornyet forsikring fornylig så har du bl.a. tabt dit væddemål på det
punkt, Men vælg selv et af de andre felter. Ring

> Fordi du ikke har vedligeholdt dit hus? Det er

Kun ydre ligegyldig smukesering kan kritiseres. Lyv ikke at nogen
vedligeholdelse er mangelfuld

> selvfølgeligt også en måde at reagere, så man
> ikke behøver at tage ansvaret for sine egne
> handlinger og synspunkter.

Jeg tager ansvar for hvad jeg er ansvarlig for?
.. Incl at jeg nok havde stem for Barabas løsladelse hvis jeg havde
stået på torvet i Jerusalem og som du havde nok også jeg stemt Hitler
i 1933. For at afskaffe arbejdsløsheden.
Hvor er du mere ansvarlig end mig?
Er jeg hyklerisk som farisæerne?
Farisæere vedligeholder overfladisk Jesusforstående ser dybere, og mit
hus er perfekt fordi min far var kristen og klog
"Men Herren sagde til ham "I farisæere rense nu det udvendige af
bægeret og fadet, men jeres indre er fuldt af rov og ondskab.
Lukas11.39

Fra : Vidal

Dato : 14-04-06 10:30

Bo Warming wrote:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Ring 35861000

No!

> Når du har mistanke om svamperisiko og forsikringsselskabet har fornyet
> forsikring fornylig så har du bl.a. tabt dit væddemål på det punkt

Jeg ved intet om dit hus, gentager kun hvad du selv
og andre har bemærket om dit hus, på usenet.

> Kun ydre ligegyldig smukesering kan kritiseres.

Tror du så ikke, det er en fejl, du ikke har
vedligeholdt huset udvendigt, hvis det er det,
der står mellem dig og dit lån?

> Lyv ikke at nogen
> vedligeholdelse er mangelfuld

Jeg lyver ikke, jeg forholder dig blot, hvad du
selv har sagt.

> Jeg tager ansvar for hvad jeg er ansvarlig for?

Vedligeholdelsen af dit hus. Du har mange gange
skrevet, du ikke ser nogen mening om det. Nu
slår det så tilbage.

> .. Incl at jeg nok havde stem for Barabas løsladelse hvis jeg havde
> stået på torvet i Jerusalem og som du havde nok også jeg stemt Hitler i
> 1933. For at afskaffe arbejdsløsheden.
> Hvor er du mere ansvarlig end mig?

Det ved jeg ikke.

> Er jeg hyklerisk som farisæerne?

Det tror jeg ikke. Problemet er at din sætten sig
ud over konventionerne, har bragt dig ud i et
problem i denne sag. Det skal du ikke opkaste dig
til kristen martyr for.

> Farisæere vedligeholder overfladisk Jesusforstående ser dybere, og mit
> hus er perfekt fordi min far var kristen og klog

Det kan være. Men på grund af din indstilling kan
du nu ikke få et lån i dit hus. Det har intet med
et kristent martyrium at gøre.

Du har været for doven (efter eget udsagn), og det
vender sig mod dig nu.

> "Men Herren sagde til ham "I farisæere rense nu det udvendige af bægeret
> og fadet, men jeres indre er fuldt af rov og ondskab. Lukas11.39

Måske skulle du rense dit hus både udvendigt og
indvendigt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-06 11:49

> No!

Det var altså løgn at du turde et væddemål. Eller?
Hvordan vil du effektuere overførsel af krone til mig.
Svarer du hvis jeg mailer væddemålskontrakt.
Spilder du bare min tid ved at lade som om du tør et væddemål om
stolthed men du er så fobisk at kun ord kan udveksles, anonymt for dit
vedkommende.
Det blæser hårdt idag. Skorstenen holder. Har jeg vundet. HVAD tør du
vædde om.

> Jeg ved intet om dit hus, gentager kun hvad du selv
> og andre har bemærket om dit hus, på usenet.

Og intet tyder på funktionsnedsættelse
Så lån-nej er om had mod afvigere.
Citer hvad jeg eller andre har skrevet, som peger mod at der er noget
objektivt kritisabelt ved huset.

> Tror du så ikke, det er en fejl, du ikke har
> vedligeholdt huset udvendigt, hvis det er det,
> der står mellem dig og dit lån?

Det er perfekt vedligeholdt
Men de forlanger at jeg skal male hagekors på eller noget i den stil,
altså noget ydre, ligegyldigt, æstetisk, der strider mod mine idealer

> Jeg lyver ikke, jeg forholder dig blot, hvad du
> selv har sagt.

Du plukciterer og lægger mig derved i munden det modsatte af hvad jeg
letforståeligt har kommunikeret

> Vedligeholdelsen af dit hus. Du har mange gange
> skrevet, du ikke ser nogen mening om det. Nu
> slår det så tilbage.

Jeg har skrevet at ydre finish er privatsag. Kun det. At være
glistrupist er hvad jeg straffes for, helt som jøder straffedes for
ikkekristenhed.

> Det tror jeg ikke. Problemet er at din sætten sig
> ud over konventionerne, har bragt dig ud i et
> problem i denne sag. Det skal du ikke opkaste dig
> til kristen martyr for.

Er konventioner bedre end ikke-konventioner?

> Det kan være. Men på grund af din indstilling kan
> du nu ikke få et lån i dit hus. Det har intet med
> et kristent martyrium at gøre.

Jesus ofrede sit liv for en bedre verden
Jeg gør ligeså. En verden med mindre intolerant smagsdommeri og
kedelige overdrevne maling-rutiner - som er så ondt som hvad Jesus
kritiserede

> Du har været for doven (efter eget udsagn), og det
> vender sig mod dig nu.

Dovenskab er dyd idag. Jeg straffes KUN for smag og æstetik, altså
værre-end-stalin intolerante modparter bruger mig som menneskeoffer

> Måske skulle du rense dit hus både udvendigt og
> indvendigt.

Farisæeres definition på skidt er det der ikke er hos dem

Fra : Vidal

Dato : 14-04-06 17:29

Bo Warming wrote:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Dovenskab er dyd idag. Jeg straffes KUN for smag og æstetik, altså
> værre-end-stalin intolerante modparter bruger mig som menneskeoffer

Så lad være med pibe over det. Du erkender, det
er din egens skyld, du ikke kan optage et lån.

- for at kunne få det lån.

> Farisæeres definition på skidt er det der ikke er hos dem

Vil du ikke leve op til andres æstetiske principper,
får du ikke det lån.

Så lad enten være med at klage dig, eller gør det
nødvendige.

Du opfører dig som et lille barn.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-06 18:24

> [...]
>
> Vil du ikke leve op til andres æstetiske principper,
> får du ikke det lån.
>
> Så lad enten være med at klage dig, eller gør det

Jeg påpeger nogle politisk interessante sammenhænge, som ingen har
kunne modsige.
Du har forsøgt men er kommet til kort og flygter vedr alle emner
Se foto. Påpeg funktionelle brist, som kan berettige låneafslag.