Subtil besked fra E.T.?
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-04-06 17:31

Forskere har nu fundet et "Mars-ansigt nr. 2", der cirka ser sådan her
ud: " "!

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3976588

(Der er tydeligvis tale om endnu et stærkt indicie på "intelligent
design", når man tænker på hvor lang tid det ellers har taget os hernede
at udvikle smiley'en, der vel efterhånden er næsten lige så udbredt som
religiøse symboler...)

God Påske, derude!

Anders Peter Johnsen

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-04-06 18:05

"Anders Peter Johnsen" skrev

> [...]
> design", når man tænker på hvor lang tid det ellers har taget os hernede
> at udvikle smiley'en, der vel efterhånden er næsten lige så udbredt som

Smile and be happy (apropos the Wedding) ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-04-06 00:05

Jesus-loves-you skrev:
> "Anders Peter Johnsen" skrev

> Smile and be happy (apropos the Wedding) ...

1. Jeg ved ikke lige, hvad det er for et bryllup, du tænker på? Jeg går
ud fra at det må være noget Åbenbaringsfortolkningsrelateret?

2. Jeg håber at du forstod min ironi mht. "intelligent design": Jeg har
personligt ingen problemer med at TRO på at Gud har skabt Verden, men
jeg køber altså bare ikke når ungjordskreationister gennem deres præk om
"intelligent design" åbenlyst forsøger at konstruere deres helt egen
påståede "VIDENSKAB" til at bilde folk ind at Jorden f.eks. ikke skulle
være mere end ca. 6000 år gammel...

Det fordres os som kristne at TRO, javel, men så meget desto mere
kritisk bliver jeg altså også, når folk hævder at ville BEVISE deres
_tro_, for så lugter det jo egentlig bare så meget desto mere af at være
en grundliggende _tvivl_, der gør sig gældende...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 13-04-06 10:27

"Anders Peter Johnsen" skrev

[ ... "Mars-ansigt nr. 2" ... ]

> 1. Jeg ved ikke lige, hvad det er for et bryllup, du tænker på? Jeg går
> ud fra at det må være noget Åbenbaringsfortolkningsrelateret?

Øh ... jeg blev "fristet" over evne og kunne således ikke dy mig for at
skrive, hvad jeg skrev ...

Det har nemlig *forbavset* mig temmelig meget (de seneste år), hvor mange
ligheder (eller paralleller) der er mellem Jesu Genkomst og
Et-besøg-fra-Rummet.

Begge minder utrolig meget om et bryllup, sådan rent symbolsk ...

> [...]
> _tro_, for så lugter det jo egentlig bare så meget desto mere af at være
> en grundliggende _tvivl_, der gør sig gældende...

Sikkert ...

Go' Påske.

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5424

Fra : Jesus-loves-you