pikslag mod maven
Fra : kaffebord@hotmail.co~

Dato : 01-06-06 21:24

eh, hvad er det for noget med at 50 daglige pikslag mod maven skulle
forbedre udholdenheden?
nogen som har erfaringer eller kan uddybe?

dan

Fra : Klaus G.

Dato : 01-06-06 21:59

> eh, hvad er det for noget med at 50 daglige pikslag mod maven skulle
> forbedre udholdenheden?
> nogen som har erfaringer eller kan uddybe?

Ingen erfaring, men skulle er sigende kunne "hærde" pikhovedet, og derfor er
det ikke så følsomt. Ergo kan man ligge og pumpe lillemor noget længere...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Tony

Dato : 01-06-06 23:50

> Ingen erfaring, men skulle er sigende kunne "hærde" pikhovedet, og derfor
> er
> det ikke så følsomt. Ergo kan man ligge og pumpe lillemor noget længere...

Hvorfor dog bruge kræfter på 50 pikslag mod maven.

Hvis jeg vil trække sexakten ud, behøver jeg blot at tænke på Marianne
Jelved, så kan jeg blive ved så længe jeg og pigen har lyst : o D

Tony

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-06-06 07:39

Den Fri, 2 Jun 2006 00:50:10 +0200 sendte "Tony"
<tonycarpediem@invalid.dk> følgende røgsignaler:

>Hvorfor dog bruge kræfter på 50 pikslag mod maven.
>
>Hvis jeg vil trække sexakten ud, behøver jeg blot at tænke på Marianne
>Jelved, så kan jeg blive ved så længe jeg og pigen har lyst : o D

Det lyder som ren tortur....at tænke på MJ (alt. Michael Jackson)
*Yrrrfff* mens man boller.

Jeg ville ikke engang tænke på nogen af dem hvis jeg kedede mig.

Næh, du, svaret er : Naturlig udholdenhed, problemet er bare at jeg
også lider af unaturlig afholdenhed (4731 dage i skrivende stund).

--
For fremtiden ryger alle der beskyttes
af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter

Fra : Jonny Jensen

Dato : 07-06-06 19:54

> Næh, du, svaret er : Naturlig udholdenhed, problemet er bare at jeg
> også lider af unaturlig afholdenhed (4731 dage i skrivende stund).

OMG, I would've killed myself...

Mere seriøst dog, jeg er fuldstændig enig; nogle er nok mere udholdende fra
naturens side af, men som regel kan man godt med viljestyrke og ganske små
kneb trække det ud så længe man har lyst.

Kan som regel godt trække den en del, bare ved at fokusere lidt mere på den
andens nydelse end ens egen fx, eller ved at "stoppe lidt op", og sætte
tempoet ned/op. En anden ting som virker fint er også at ændre fx en
"stødende" bevægelse til en mere "vuggende" eller "gnubbende" bevægelse
(især det sidste virker også rigtigt dejligt for min kæreste, og giver mig
en "pause" så det er jo perfekt). Fx at ændre stilling (også bare lidt,
altså små ændringer) virker tit fint for mig, hvis det er ved at være for
godt til at jeg kan styre mig ;)

Håber nogen kan bruge noget af dette til noget :D

Jonny.

Fra : Basil

Dato : 02-06-06 23:29

Følgende er skrevet af Tony:
> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor dog bruge kræfter på 50 pikslag mod maven.

Om ikke andet, så fordi man kan
Jeg kan godt få en dag eller 2 til at gå med at more mig over min pik,
selvom jeg ved gud har haft den i nogen dage, efterhånden
Kai

Fra : Blinkhinde

Dato : 03-06-06 09:41

Klaus G. skrev:

> Ingen erfaring, men skulle er sigende kunne "hærde" pikhovedet, og derfor er
> det ikke så følsomt. Ergo kan man ligge og pumpe lillemor noget længere...

Ej... Det er der da ikke nogen mænd der gør, er der?

Det lyder *ret* alternativt!

(fnis)

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-06-06 18:04

In news:1149324036.611866.99080@c74g2000cwc.googlegroups.com,
Blinkhinde <blinkhinde@hotmail.com> wrote:

> Ej... Det er der da ikke nogen mænd der gør, er der?
>
> Det lyder *ret* alternativt!
>
> (fnis)

Bøv! Hvad mænd (og kvinder) gør af fuldstændigt sindssyge ting, kan der
skrives meget, meget tykke bøger om.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Basil

Dato : 03-06-06 19:30

Jens Bruun frembragte:

> Bøv! Hvad mænd (og kvinder) gør af fuldstændigt sindssyge ting, kan der
> skrives meget, meget tykke bøger om.

Bare man er klar til at indrømme det.....
Kai

Fra : Brian Olesen

Dato : 04-06-06 01:34

> Bøv! Hvad mænd (og kvinder) gør af fuldstændigt sindssyge ting, kan der
> skrives meget, meget tykke bøger om.

Hey her er vi fandeme ude i ren historieskrivning! Jens Bruun har ret!
Søndag 4. Juni 2006, en stooooor dag!

Mvh. Brian

Fra : Blinkhinde

Dato : 04-06-06 08:52

Jens Bruun skrev:

> Bøv! Hvad mænd (og kvinder) gør af fuldstændigt sindssyge ting, kan der
> skrives meget, meget tykke bøger om.

Det lyder lidt som det der totalt rablende råd man fik, da man var
gravid, om, at man skulle gå og nulre sine brystvorter, så de var
"hærdede" til når den lille skulle ammes...

Jeg tror ikke på sådan noget. - Selvfølgelig kan man få hård hud
næsten alle steder på kroppen af at genere vævet, men hvem er
egentlig interesseret i hård hud på pikken (eller brystvorterne for
den sags skyld)?
- I øvrigt tror jeg slet ikke, at det kan lade sig gøre på
slimhinde.

Jeg ville godt nok få mig en stille griner, hvis jeg fangede min mand
i færd med at slå pikken mod maven og han diskede op med den
forklaring. - Og så 50 gange, *hver* dag... ha ha

Fra : Henrik B.

Dato : 05-06-06 14:59

Hej alle

Det kan godt være at det lyder mærkeligt, og jeg kan heller ikke selv
hverken be- eller afkræfte om det virker, men ikke desto mindre har Joan
Ørting udtalt sig om netop dette emne. Læs selv:

http://ekstrabladet.dk/spoerg_joan_oerting/article198960.ece

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-06-06 20:27

Blinkhinde wrote:

> [...]
> i færd med at slå pikken mod maven og han diskede op med den
> forklaring. - Og så 50 gange, *hver* dag... ha ha

¨
Er vist et gammel tantrisk råd.

Men megen tantra er også nok mere tro end fakta
--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym
mindre vægt.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-06-06 01:31

On Mon, 5 Jun 2006 21:26:46 +0200, "Frank Leegaard"
<frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Men megen tantra er også nok mere tro end fakta

definer tro og fakta ?

hvad er fakta ja f.eks tyngde kraften ... hvis en eller anden for den
og den oplevelse ud af at dyrke Tantra så er det en virklig oplevelse
for ham eller hende - men ikke en virklig erfaring for dig - thi du
kan ikke vide hvad du ikke har erfaret ....og dog hvem har f.eks
erfaret napoleon ? næppe nogen levene ... men derfor hærsker der næppe
nogen tvil i det flestes bevistheder ( der har læst lidt historie ) om
at han er/var en faktisk person der mødte sin undergang i waterlou -
selv om jeg nu også mener han fik tæsk i Rusland ...

--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Jonny Jensen

Dato : 07-06-06 19:57

> definer tro og fakta ?
>
> hvad er fakta ja f.eks tyngde kraften ...

[KLIP]

Fakta er målbar... Ved ikke om det er den endegyldige sandhed, men det er
min holdning ;)

Jonny.

Fra : Basil

Dato : 06-06-06 15:01

Blinkhinde skrev:

> [...]
> i færd med at slå pikken mod maven og han diskede op med den
> forklaring. - Og så 50 gange, *hver* dag... ha ha

Som jeg skrev i et andet indlæg, så når jeg nok mindst 50 slag i
døgnet, og så hård hud får den heller ikke
Hvis det på nogen måde skulle have nogen effekt, så burde jeg være
mega-over-lover der næsten ikke kan få sjoveren til at eksplodere, men
sådan forholder det sig ikke, jeg tror egenligt at jeg og min pik er
helt gennemsnitlig (men vi morer os i hinandens selskab).
Kai

Fra : Henning

Dato : 29-06-06 16:01

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jens Bruun skrev:

> [...]

i færd med at slå pikken mod maven og han diskede op med den
forklaring. - Og så 50 gange, *hver* dag... ha ha

Tjah Han kunne jo experimentere med at daske dig på balder,
babser og skød, om det virker, ved jeg ikke, men det kan der
blive megen sjov ud af. thihi

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-07-06 20:45

On Thu, 29 Jun 2006 17:01:09 +0200, "Henning"
<h2m65@måske.hotmail.com> wrote:

tsk tsk Henning som gruppens gamle vejleder burde du have rejst dig
over de mørketse timer og ikke leve usnets skygge verden af OE bruger
der har gjort følgende skade det ser ud som du skriver :

>Jeg ville godt nok få mig en stille griner, hvis jeg fangede min mand
>i færd med at slå pikken mod maven og han diskede op med den
>forklaring. - Og så 50 gange, *hver* dag... ha ha

Se nu kender jeg jo din kone og hun har til overflod givet liv til 2
børn - hvorfor logik med de overstående pile anvisninger må diktere at
Hanne M er hermofrodit :)

Nå du svare så dig selv i hendhold til pile anvisninger :

>Tjah Han kunne jo experimentere med at daske dig på balder,
>babser og skød, om det virker, ved jeg ikke, men det kan der
>blive megen sjov ud af. thihi

se her vil en mindre skapsindig læser nok blive letter konfus - først
er det en mand også er det en dame ...

og ja selvfølig er der ikke signatur skilder i oe hvorfor det her
ryger med i et retur svar :

>MVH
>Henning

Henning nu må du gro med opgaven og her efter ca 8 år i dette forum og
enten opgradere til agent xnews eller i det mindste qvote fix :)

--
http://www.hollymariecombs.dk/ ofte gratis telefoni :
http://www.voipdiscount.com/en/rates.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)