Nina & Frederik
Fra : Bangsbo

Dato : 16-06-01 21:43

Gode Musikgruppe ..........

Jeg har netop fået Nana og Frederiks
Glansnummer - "Lad os flyve til en stjerne ... "

Har sendt det til en god bekendt i USA som ikke
har boet i Danmark siden 1968 og ikke havde hørt
at Frederik - var blevet slået ihjel ....

Er der nogen som kan give et link til historien
om Nina & Frederik samt fortælle hvornår Frederik
mistede livet ....

Jeg mener at Nina hedder Van Pallaze - er ikke sikker
på det er rigtigt stavet men har sidst set hende som en
meget flot kvinde ...

Kan nogen hjælpe med historier / Links - jeg har
forsøgt på Yahoo og andre søgemaskiner men finder
ikke rigtig noget ...

På forhånd TAK

Bangsbo

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-06-01 22:35

Du kan finde noget stamtræ her:
http://www.danbbs.dk/~just/total.web/per00604.htm
og hvis du bruger det her link finder du maaassssseeeer!
http://www.google.com/search?q=nina++frederik&hl=da&lr=&safe=off&start=0&sa=

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : hcv

Dato : 17-06-01 01:27

Hej - Nina hedder Nina von Pallandt - prøv evt. med denne stavning...
Hanne

Fra : John Thomsen

Dato : 05-07-01 20:47

On Sun, 17 Jun 2001 02:26:51 +0200, "hcv" <h.hedegaard@mail.tele.dk>
wrote:

>Hej - Nina hedder Nina von Pallandt - prøv evt. med denne stavning...

Bor i Californien og arbejder for en velgørende institution, måske
noget FN og børnearbejde....

Venligst
John

Fra : John Thomsen

Dato : 05-07-01 20:47

On Sat, 16 Jun 2001 22:43:02 +0200, "Bangsbo" <bangsbo@privat.dk>
wrote:

>Har sendt det til en god bekendt i USA som ikke
>har boet i Danmark siden 1968 og ikke havde hørt
>at Frederik - var blevet slået ihjel ....

Der går i musikerkredse beretninger om at deres samliv allerede var
ophørt en del år før Frederik mistede livet, under lidt mystiske
omstændigheder.

Også noget om at han faktisk var bøsse, og havde rigeligt travlt med
at muntre sig med vennerne på Ibiza, hvor han (eller hans familie)
måske havde noget ejendom, og hvor han muligvis døde...

Venligst
John