[OT] Eksperten.dk -> Ekspertenfest
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 16-06-01 23:12

Hej Alle. Sorry for OT post. Jeg ville bare lige høre om nogen af jer
herinde skal med til ekspertenfesten? (www.ekspertenfest.dk) da jeg
ellers kommer til at forsvare mac helt alene mod så mange pc-brugere
.

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-06-01 00:22

In article <3B2BD9BF.A7CD60A2@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> Jeg ville bare lige høre om nogen af jer herinde skal med til
> ekspertenfesten?

Sgu ikke i Århus.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 17-06-01 00:28

Martin Edlich wrote:

> Sgu ikke i Århus.

:) - Århus Rulez. BTW, man må da ofre sig lidt for at forsvare Mac

Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-06-01 00:33

In article <3B2BEB70.D96A7664@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> :) - Århus Rulez.

Muligt, men det er fandme lang fra Hundige.

>BTW, man må da ofre sig lidt for at forsvare Mac

Hvis Apple ønsker at jeg skal støtte dem, så modtager jeg da gerne
bidrag fra dem.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 17-06-01 00:36

> Muligt, men det er fandme lang fra Hundige.

Hvad er en Hundige? Hvor ligger det? )

> Hvis Apple ønsker at jeg skal støtte dem, så modtager jeg da gerne
> bidrag fra dem.

Frihedskæmperne under 2. verdenskrig fik da ikke bidrag på den måde,
japanske kamikaze piloter levede (underligt nok) ikke længe nok til at få
løn. Og nu beklager du dig over at Apple ikke vil betale dig for at hjælpe
dem?!? ))

Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Christian Flintrup

Dato : 17-06-01 00:39

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> Hvad er en Hundige?

AGGEMAM? :)

--
Christian

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 17-06-01 00:50

Christian Flintrup <junk@osxhacks.com> wrote:

> AGGEMAM? :)

Nej, ge ik' mam )-:

--
MVH/Regards, Jonas
http://go.to/geografi Erase HARDDRIVE to mail me

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-06-01 00:53

In article <3B2BED50.2C2CD368@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> Hvad er en Hundige? Hvor ligger det? )

Lige ud til Køge bugt, gangafstand til stranden og topløse ungmøer.

> Frihedskæmperne under 2. verdenskrig fik da ikke bidrag på den måde,

De fik da alle mulige ting kastet ned i hovedet, og de kunne da også få
en gratis tur til Tyskland.

> japanske kamikaze piloter levede (underligt nok) ikke længe nok til at få
> løn.

De fik både ris og sake.

> Og nu beklager du dig over at Apple ikke vil betale dig for at hjælpe
> dem?!? ))

Gu gør jeg. Indtægterne fra registrede dk.edb.mac-brugere er faldet
mistænkeligt på det seneste, så jeg må finde mig nogen andre til at
spæde min økonomi op.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 17-06-01 01:05

> Lige ud til Køge bugt, gangafstand til stranden og topløse ungmøer.

Damn... hvorfor sagde du ikke det noget før? Er der nogen huse til salg i
nærheden?

> De fik da alle mulige ting kastet ned i hovedet, og de kunne da også få
> en gratis tur til Tyskland.

En tur til Tyskland under 2. verdenskrig ville i dag svare til en gratis
rundvisning på Bill Gates kontor.

> De fik både ris og sake.

Hmmmm... boller fra kohberg.

> Gu gør jeg. Indtægterne fra registrede dk.edb.mac-brugere er faldet
> mistænkeligt på det seneste, så jeg må finde mig nogen andre til at
> spæde min økonomi op.

Jeg synes alle vi skal takke Gerhard for at have startet en tråd som skulle
medføre nye friske jokes til denne nyhedsgruppe... 1 minutes stilhed...
lalalalala

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Christian Flintrup

Dato : 17-06-01 01:28

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> boller fra kohberg.

Jeg fristes til at udstøde endnu et af mine "AGGEMAM"-ritualer, men jeg
skal nok afholde mig fra det denne gang! :)

--
Christian

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 17-06-01 02:16

Christian Flintrup <junk@osxhacks.com> wrote:

> Jeg fristes til at udstøde endnu et af mine "AGGEMAM"-ritualer, men jeg
> skal nok afholde mig fra det denne gang! :)

Der takkes fra højeste sted!

Mojn, Thomas :)

--
I thought "Loading the dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-06-01 01:31

In article <3B2BF418.E81EEF1A@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> Damn... hvorfor sagde du ikke det noget før?

Der er nok nationaliteter i kommunen i forvejen, vi behøver ikke jyder
også

> Er der nogen huse til salg i nærheden?

Masser.

> En tur til Tyskland under 2. verdenskrig ville i dag svare til en gratis
> rundvisning på Bill Gates kontor.

Hæ.

> Jeg synes alle vi skal takke Gerhard for at have startet en tråd som skulle
> medføre nye friske jokes til denne nyhedsgruppe... 1 minutes stilhed...
> lalalalala

Han har fået en måned gratis, det må sgu være nok.

(i øvrigt: velkommen til Gerhard)

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 17-06-01 01:36

> Der er nok nationaliteter i kommunen i forvejen, vi behøver ikke jyder
> også

Det kan umuligt gøre andet end at hæve ejendomspriserne...

Jamen... daws ny nabo

> Han har fået en måned gratis, det må sgu være nok.

En hel måned?!? Du ødelægger jo markedet for os andre som prøver at starte op i
de små...

> (i øvrigt: velkommen til Gerhard)

Hørt! Velkommen Gerhard!

Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-06-01 02:36

In article <3B2BFB51.8E86104A@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> Det kan umuligt gøre andet end at hæve ejendomspriserne...

Så meget tjener sådan en udstødt svineavler i uniform da heller ikke.

> En hel måned?!? Du ødelægger jo markedet for os andre som prøver at starte op
> i de små...

Forretning er forretning.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 17-06-01 10:09

> Så meget tjener sådan en udstødt svineavler i uniform da heller ikke.

Nu er der dømt krig!

:)

Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-06-01 17:11

In article <3B2C7393.FC7E87A0@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> Nu er der dømt krig!

Jeg foreslår en duel på skumbananer.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 17-06-01 18:02

> Jeg foreslår en duel på skumbananer.

Damn... nu kan vi snart ikke gøre denne tråd mere off-topic... Jeg vil bare
slå tråden "Ikke defekt nok" i dk.videnskab.jura - hvor jeg f.eks også ser
dig i .

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-06-01 18:45

In article <3B2CE27A.E5FA8FC3@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> Damn... nu kan vi snart ikke gøre denne tråd mere off-topic...

Jeg synes vi skal gøre et forsøg

> Jeg vil bare slå tråden "Ikke defekt nok" i dk.videnskab.jura - hvor
> jeg f.eks også ser dig i .

Jamen helt ærligt, at begynde at snakke om mosaikelementer i forbindelse
med døde pixels i en TFT-skærm. Langt ude, siger jeg bare.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 17-06-01 19:42

> Jeg synes vi skal gøre et forsøg

Jeg er helt enig... Hvad hedder din mors søsters fasters søns bror? (vi skal
vel starte et sted) .

> Jamen helt ærligt, at begynde at snakke om mosaikelementer i forbindelse
> med døde pixels i en TFT-skærm. Langt ude, siger jeg bare.

Yep, og i øjeblikket bliver der diskuteret oktantal i benzin til biler...
Hmmm... Døde pixels i en TFT skærm = oktantal i benzin?

Mvh mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-06-01 22:06

In article <3B2CF9FD.78FCC69B@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> Jeg er helt enig... Hvad hedder din mors søsters fasters søns bror? (vi skal
> vel starte et sted) .

Hvis jeg fortalte dig det, så ville jeg være nødt til at slå dig ihjel
bagefter.

> Yep, og i øjeblikket bliver der diskuteret oktantal i benzin til biler...
> Hmmm... Døde pixels i en TFT skærm = oktantal i benzin?

Usenet er anarkisternes drøm.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 17-06-01 22:45

> Hvis jeg fortalte dig det, så ville jeg være nødt til at slå dig ihjel
> bagefter.

Kom du bare an! Jeg er ikke bange for nogen Hund!(ige)

Mark - Trode du! ÆW BÆW BUSSEMAND!

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-06-01 23:17

In article <3B2D24F6.5DAC6B71@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> Kom du bare an! Jeg er ikke bange for nogen Hund!

http://www.edlich.dk/vovsen/pages/v014.html - 55 kg muskler og tænder.
(og ved siden af ses 95 kg blæver).

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 17-06-01 23:25

> http://www.edlich.dk/vovsen/pages/v014.html - 55 kg muskler og tænder.
> (og ved siden af ses 95 kg blæver).

Hvad skal man være mest bange for?

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-06-01 23:33

In article <1ev694b.wbp2bx1qcu6giN%usenet@geomac.dk>,
usenet@geomac.dk (Sebastian Bredsdorff) wrote:

> Hvad skal man være mest bange for?

Det kommer an på om du står op eller ligger ned (jeg har det med at
snuble).

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 17-06-01 23:51

> http://www.edlich.dk/vovsen/pages/v014.html - 55 kg muskler og tænder.
> (og ved siden af ses 95 kg blæver).

Du bad om krig! Og du får krig!!!

http://www.gryphon-audio.dk/buller/ - Din imod min... ok?!?

Jeg vil hermed gerne officielt erklære Martin Edlich krig. I denne
krigsperiode vil der ikke blive solgt flere registreringer til dk.edb.mac

Mvh Mark :)

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 17-06-01 23:57

> [...]
>
> Jeg vil hermed gerne officielt erklære Martin Edlich krig. I denne
> krigsperiode vil der ikke blive solgt flere registreringer til dk.edb.mac

PS. Jeg har også en rotte. Den fik jeg dog ikke indscannet da den blev ret
sur da scannerens lampe tændte - den fes ud inden den var færdig :(. Bare
rolig! Den medbringer jeg også som back-up til min bullterrier!

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-06-01 01:40

In article <3B2D344E.D39A45D8@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> http://www.gryphon-audio.dk/buller/ - Din imod min... ok?!?

Hvad skulle den gøre, hoppe op og bide Brotus i knæskallen?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 18-06-01 01:49

> Hvad skulle den gøre, hoppe op og bide Brotus i knæskallen?

Nope! Netop fordi den er så lille så har andre hunde (specielt store hunde)
svært ved at komme til hans strube. Han derimod er lille og kan nemt gå ind
under andre hunde og har derved let adgang til deres strube. Min rotte
derimod... det er en anden sag - men tro mig, den er dødelig!

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-06-01 04:33

In article <3B2D5004.D660039B@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> Nope! Netop fordi den er så lille så har andre hunde (specielt store hunde)
> svært ved at komme til hans strube.

Struben? Brotus kan da have sådan et tæppetisser hovede i munden.

Store hunde går ikke efter struben på små byttedyr, de tager fat i dem
og rusker. Brotus var ved at gøre det ved en Golden Retriever engang (i
kådhed, han mente stadigvæk at det var leg), han løftede den op i
halsbåndet, gik en lille tur med den og skulle så til at ruske lige før
jeg fik stoppet ham.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 18-06-01 12:27

> [...]
> kådhed, han mente stadigvæk at det var leg), han løftede den op i
> halsbåndet, gik en lille tur med den og skulle så til at ruske lige før

1. Det er ikke et tæpetisser hovede... Det er en snude.
2. Der er en grund til at Bullterriere er eftersøgte kamphunde - gæt selv.
3. Den letteste måde at løse dette vil være at lade din hund kæmpe imod min...
og min rotte.

Mvh Mark :)

PS. Min hund bed lige øret af min nabos puddel her den anden dag - og den
fortjente det!

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-06-01 22:59

In article <3B2DE583.1564C0A6@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> 1. Det er ikke et tæpetisser hovede... Det er en snude.

Snuden sidder vel fast på et eller andet.

> 2. Der er en grund til at Bullterriere er eftersøgte kamphunde - gæt selv.

Eftersøgte? Er der dusør på dem?

> 3. Den letteste måde at løse dette vil være at lade din hund kæmpe imod min...
> og min rotte.

Rotten lader jeg mine katte om at klare (de er på størrelse med din
tæppetisser).

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 18-06-01 23:10

> Snuden sidder vel fast på et eller andet.

Jo... kroppen.

> Eftersøgte? Er der dusør på dem?

Yep... Inden for hundekampe er de så gode at alle vil have dem. Der er desværre
ikke nok så der er dusør til hvem end der kan skaffe køberne en.

> Rotten lader jeg mine katte om at klare (de er på størrelse med din
> tæppetisser).

Jeg har ladet min rotte spise rådne æg og bakterieholdige drikke i over 5 måneder
nu så dine katte skal nok få det meget meget meget skidt efter dettte...

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 18-06-01 23:40

> Yep... Inden for hundekampe er de så gode at alle vil have dem. Der er
> desværre ikke nok så der er dusør til hvem end der kan skaffe køberne en.

Nu må jeg lige blande mig.

Hele min barndom er blevet præget af omtalte hunderace - den gik nu
under betegnelsen "grisehunden", vist nok pga. nogen lighed, hmm. Det
var ikke altid lige fedt at lufte kalorius på offentlig vej - alle de
tilråb. (Ja, den lignede altså den på billederne, som Mark
offentliggjorde!)

Den sidste af slagsen som mine forældre fodrede, endte ikke som kamphund
men som *kampvogn*. Mange hunde springer op, når de er glade for at man
kommer på besøg. Forestil jer, hvordan det føles når en kampvogn ... nå
ja.

Thomas Tvegaard

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 18-06-01 23:46

> [...]
> var ikke altid lige fedt at lufte kalorius på offentlig vej - alle de
> tilråb. (Ja, den lignede altså den på billederne, som Mark

Yep. Jeg kalder ham ofte for gris etc. Og hans såkaldte "hoved" bliver ikke
omtalt som et hoved men som en snude. Det er sq da fedt at have en speciel
hund .

> [...]
> men som *kampvogn*. Mange hunde springer op, når de er glade for at man
> kommer på besøg. Forestil jer, hvordan det føles når en kampvogn ... nå

Min hund springer også op ad en... Nogle gange vælter man, Edlich! Forestil
dig din brotus blive væltet af min snude!!! FACE IT! Jeg husker også tydeligt
sidste sommer da jeg gik tur med min snude. Da fik den lige pludselig øje på
en ting nede i den anden ende af vejen. Han begyndte bare at løbe og jeg kunne
ikke holde ham tilbage. Trælst nok sad hundesnoren fast om min arm og jeg
kunne ikke få den af da der var pres på den... Jeg får smerte hver gang jeg
tænker på at det var en grusvej han trak mig hen ad...

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-06-01 00:49

In article <3B2E849A.4332D231@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> Nogle gange vælter man, Edlich! Forestil
> dig din brotus blive væltet af min snude!!!

Han har nu leget en del med sådan en tæppetisser, det gik helt fint. Den
kunne åbenbart godt lidt at hænge i halsskindet på Brotus (der er hud
nok der til tre halse).

Lige en advarsel: hvis du stikker snuden hen til Brotus, risikerer du at
blive slikket, og han er glad for tørfisk.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 19-06-01 00:51

> Han har nu leget en del med sådan en tæppetisser, det gik helt fint. Den
> kunne åbenbart godt lidt at hænge i halsskindet på Brotus (der er hud
> nok der til tre halse).

Netop derfor er bullterrierer perfekte kamphunde! De kan faktisk vende sig
om i deres eget skind og bide enhver hund som måtte holde dem i struben!

> Lige en advarsel: hvis du stikker snuden hen til Brotus, risikerer du at
> blive slikket, og han er glad for tørfisk.

Min kan faktisk også godt lide tørfisk, samt griseører... og min nabos
puddels øre.

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-06-01 01:30

In article <3B2E93E4.1E121462@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> Min kan faktisk også godt lide tørfisk,

De skal bare ikke for tæt på tapetet efter de har konsumeret dem.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 19-06-01 01:45

> De skal bare ikke for tæt på tapetet efter de har konsumeret dem.

hehe, brækker brotus sig? Min hund plejer bare at gå ud i gården og opføre
sig underligt efter den har ædt fiskene .

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-06-01 02:38

In article <3B2EA08E.ECFA342D@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> hehe, brækker brotus sig?

Næh, men han får en fæl ånde.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 19-06-01 09:15

> Næh, men han får en fæl ånde.

HAHA! Skal din hund virkelig æde førfisk for at få en fæl ånde?!? Det er
indbygget i min bullterrier!... Den har altid en fæl ånde

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-06-01 13:47

In article <3B2F0A0C.E50BF9F2@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> HAHA! Skal din hund virkelig æde førfisk for at få en fæl ånde?!?

Nej, det er tørfisk den skal æde, og det er væl nærmere efterfisk.

> Det er indbygget i min bullterrier!... Den har altid en fæl ånde

Børst dens tænder.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 19-06-01 14:41

> Børst dens tænder.

Jeg tør sq ikke sætte mine hænder ind i sådan en dræbermaskines mund!

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-06-01 15:11

In article <3B2F5652.A274DD2E@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> Jeg tør sq ikke sætte mine hænder ind i sådan en dræbermaskines mund!

Kylling.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 19-06-01 19:40

Thomas Tvegaard <tvegaard@mac.com> wrote:

> Det
> var ikke altid lige fedt at lufte kalorius på offentlig vej - alle de
> tilråb. ....

Kan man evt. sige at vi lader den stå lidt?

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 19-06-01 21:18

Jan Oksfeldt Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> Kan man evt. sige at vi lader den stå lidt?

Argh, touché - du tænker vel på i hvilken ende af snoren hunden
var...???

[Her kunne jeg så komme med et par passende bortforklaringer, men jeg
tror jeg lader det ligge ]

Thomas Tvegaard

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-06-01 22:16

In article <1ev9n9p.7s9i5ur7yevtN%jonasenREMOVE@THISit.dk>,
jonasenREMOVE@THISit.dk (Jan Oksfeldt Jonasen) wrote:

> Kan man evt. sige at vi lader den stå lidt?

Det kunne man da godt (gris).

Minder mig i øvrigt om en lille historie: Jeg skulle lære Brotus at stå
stille, hvilket jeg bruger kommandoen "stå" til. Han stod så med siden
til mig, så jeg kiggede ned på ham og sagde "stå", hvilket reusulterede
i at han satte sig ned. Det var jo ikke meningen, så jeg fik ham til at
stå op igen. Dette gentog sig nogen gange, og til sidst blev jeg vist
lidt højrøstet, så jeg stod og halvråbte "stå, stå, stå så for helvede"
mens jeg kiggede ned på hunden foran mig. I det samme kom der en yngre
kvinde gående, kiggede på mig og smilede lidt sært til mig.

Gad vide hvad hun troede jeg sagde "stå" til?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 19-06-01 22:24

Martin Edlich wrote:

> [...]
> kvinde gående, kiggede på mig og smilede lidt sært til mig.
>
> Gad vide hvad hun troede jeg sagde "stå" til?

LOOOOOOOOL

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 20-06-01 19:03

> så jeg stod og halvråbte "stå, stå, stå så for helvede"
> mens jeg kiggede ned...

Heldigvis kender jeg ikke til dit problem

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-06-01 23:33

In article <1evbfk1.6g8qsvvou11aN%jonasenREMOVE@THISit.dk>,
jonasenREMOVE@THISit.dk (Jan Oksfeldt Jonasen) wrote:

> Heldigvis kender jeg ikke til dit problem

Det håbede jeg heller ikke, så skulle jeg da have været meget fuld

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 21-06-01 19:12

> Det håbede jeg heller ikke, så skulle jeg da have været meget fuld

Errrh jo

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-06-01 00:44

In article <3B2E7C3A.7E57C0DF@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> så dine katte skal nok få det meget meget meget skidt efter dettte...

Fedt.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 18-06-01 19:09

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> http://www.gryphon-audio.dk/buller/

Så vil jeg da gerne bidrage med 4 x
http://home0.inet.tele.dk/jonasen/AssyMedSkygge.gif
(kun én her, men tre filsvarende på lager)

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 18-06-01 19:42

> Så vil jeg da gerne bidrage med 4 x
> http://home0.inet.tele.dk/jonasen/AssyMedSkygge.gif
> (kun én her, men tre filsvarende på lager)

Hvad er en Kleinzspits?!? En forvokset hårbold?

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 19-06-01 19:40

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> Hvad er en Kleinzspits?!? En forvokset hårbold?

Det er sgu nok ikke helt ved siden af

Fra : Peter Perlsø

Dato : 20-06-01 09:05

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> Hvad er en Kleinzspits?!? En forvokset hårbold?
>
> Mvh Mark

En mini-llama?

Lamaer spytter - "klein-spitz" = "lille-spytter".

Ergo må det være en lille llama.

--
- Peter
http://haxor.dk - Mac news portal

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-06-01 20:24

In article <1ev7q1t.1idaqe8go816tN%jonasenREMOVE@THISit.dk>,
jonasenREMOVE@THISit.dk (Jan Oksfeldt Jonasen) wrote:

> Så vil jeg da gerne bidrage med 4 x

Nej hvor skægt - en til i gruppen med rotter

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 19-06-01 19:40

> Nej hvor skægt - en til i gruppen med rotter

Touché

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 18-06-01 20:34

Kom ikke her! Jeg har en dræberedderkop - hvis nogen tør:

<http://hjem.get2net.dk/tvegaard/>

[Sådan tegnede knægten det, efter at edderkoppen "legede" med ham sidste
gang...]

Thomas Tvegaard

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-06-01 23:01

Nej hvor sødt - en edderkop på www.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 18-06-01 23:32

> Nej hvor sødt - en edderkop på www.

Hæ, hæ. (samt lyden af den store ske, der skovler løs for at lukke det,
hul der ikke tidligere har set denne analogi...)

Thomas Tvegaard

Fra : Peter Perlsø

Dato : 20-06-01 09:05

Thomas Tvegaard <tvegaard@mac.com> wrote:

> Kom ikke her! Jeg har en dræberedderkop - hvis nogen tør:

Lol. Som om det er noget, jeg har i tidligere tider ekperimenteret med
at parre leguaner (?9 og hjemmestrikkede katte.

Se bare http://titancity.com, næstnyeste nyhedselement.

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 20-06-01 19:03

> [...]

> <http://hjem.get2net.dk/tvegaard/>
>
> [Sådan tegnede knægten det, efter at edderkoppen "legede" med ham sidste

Du skulle nok skære ned på hans LSD tilgang.

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 20-06-01 22:04

Jan Oksfeldt Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> Du skulle nok skære ned på hans LSD tilgang.

Ikke noget problem, han får i stedet LCD...

Thomas Tvegaard

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 20-06-01 00:23

> http://www.edlich.dk/vovsen/pages/v014.html - 55 kg muskler og tænder.
> (og ved siden af ses 95 kg blæver).

Jeg synes bare det er synd, at Martin skal sove i det lille hus i
baggrunden

Mojn, Thomas

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 19-06-01 17:05

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> Kom du bare an!

Evaluer dén!

http://janus.dk/grafik/christiania_april2001/janus_m_cykel.jpg

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-06-01 18:02

In article <1ev9guk.mijyz4con280N%janus@netcetera.dk>,
janus@netcetera.dk (Janus Sandsgaard) wrote:

> Evaluer dén!

Er du på vej til Ørstedsparken?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 19-06-01 19:31

> Er du på vej til Ørstedsparken?

Langt fra. Var på Christiania med et par kollegaer for at farve en (her)
ikke-navngiven kollegas hår med henna. Cykel-fotoet er et forsøg på
anti-branding af livsstilsproduktet "Specialized". Tror det lykkedes...
?

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-06-01 22:17

In article <1ev9niq.102uuwn1bv0rrN%janus@netcetera.dk>,
janus@netcetera.dk (Janus Sandsgaard) wrote:

> Cykel-fotoet er et forsøg på anti-branding af livsstilsproduktet
> "Specialized". Tror det lykkedes...

Lad nu bare være med at klistre det på dit CV.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 20-06-01 12:01

> Lad nu bare være med at klistre det på dit CV.

For sent! Nu har jeg bekendt på usenet, og "bordet fanger"; ordene er
for evigt fanget på http://groups.google.com.

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 18-06-01 19:09

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> Det kan umuligt gøre andet end at hæve ejendomspriserne...

Mine jyde erfaringer er, at når der købes, er husene intet værd, men når
de sælges, så er den lille to-værelses en 1-1 kopi af World Trade Center
(før bombning). Så at det ville hæve priserne, er nok ikke ve siden af
=)

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 18-06-01 19:43

> [...]
> de sælges, så er den lille to-værelses en 1-1 kopi af World Trade Center
> (før bombning). Så at det ville hæve priserne, er nok ikke ve siden af

Hørt!

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-06-01 22:57

In article <1ev7pql.15thzfn9x45liN%jonasenREMOVE@THISit.dk>,
> [...]

> de sælges, så er den lille to-værelses en 1-1 kopi af World Trade Center
> (før bombning). Så at det ville hæve priserne, er nok ikke ve siden af

Jamen så kender jeg et hus i nærheden, der godt kunne trænge til en jyde
(eller en bombe).

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 18-06-01 23:12

> Jamen så kender jeg et hus i nærheden, der godt kunne trænge til en jyde
> (eller en bombe).

Dit hus?

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-06-01 00:44

In article <3B2E7CAA.51EA5E1C@tv.dk>, "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk>
wrote:

> Dit hus?

Nah, der bor en gut, der hedder Johnny, sammen med nogen venner i et hus
med et højt plankeværk. Johnny er vist nok på ferie for tiden, så det
kan da være han vil sælge, da han ikke selv bruger huset.

Det er ellers nogen festlige gutter, der bor der. De klæder sig ud som
folk gjorde i gamle dage i Tyskland, og smider nogen gode bøffer på
grillen. Jeg tror nok at de forestiller sig at bøfferne er noget helt
andet.

Jeg tror nok at der er mange myg i området, for de står hele tiden og
prøver at vifte dem væk med oversiden af hånden.

Hvis du synes at plankeværket er for højt, så er der en gruppe
frivillige der har meldt sig til at save det ned. De vil bare helst ikke
have at du kører i bil imens, da det åbenbart er svært at parkere
rigtigt i området.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 18-06-01 19:09

> Gu gør jeg. Indtægterne fra registrede dk.edb.mac-brugere er faldet
> mistænkeligt på det seneste, så jeg må finde mig nogen andre til at
> spæde min økonomi op.

Det hedder markedsøkonomi. Når du snart går konkurs, kan jeg give dig et
kursus.

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-06-01 22:58

In article <1ev7pmr.t7jmi31xus6v4N%jonasenREMOVE@THISit.dk>,
jonasenREMOVE@THISit.dk (Jan Oksfeldt Jonasen) wrote:

> Det hedder markedsøkonomi. Når du snart går konkurs, kan jeg give dig et
> kursus.

Fedt. Tager du betaling i ubetalte regninger?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 19-06-01 19:40

> Fedt. Tager du betaling i ubetalte regninger?

Mmjnaj, men måske for en hund.

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-06-01 22:16

In article <1ev9mof.1jujpgf1drd42fN%jonasenREMOVE@THISit.dk>,
jonasenREMOVE@THISit.dk (Jan Oksfeldt Jonasen) wrote:

> Mmjnaj, men måske for en hund.

Du kunne godt tænke dig en rigtig hund?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Peter Perlsø

Dato : 19-06-01 22:38

> [...]

> løn. Og nu beklager du dig over at Apple ikke vil betale dig for at hjælpe

Jacob? Jaaacccooob? Hvor eeer du?

Fra : Peter Perlsø

Dato : 19-06-01 22:38

> Hvis Apple ønsker at jeg skal støtte dem, så modtager jeg da gerne
> bidrag fra dem.

Enig - specielt Apple.dk's latterlige kundetække.