css med flash
Fra : Peter Nicolaj

Dato : 01-06-06 19:31

Hej,

jeg har lavet en baggrund med nogle flashelementer. Da den skal
gå igen på alle mine xhtml sider vil jeg naturligvis gerne have
den sat ind i css.

Men hvad skriver jeg?
eller sagt på en anden måde, hvad skal nedstående hedde i css?
<embed>
<object width="127" height="570";>
<embed src="style/bgvand.swf" width="125" height="505";>
</object>

Håber meget nogen kan hjælpe.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-06 22:06

"Peter Nicolaj" <peternicolaj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> jeg har lavet en baggrund med nogle flashelementer. Da den skal
> gå igen på alle mine xhtml sider vil jeg naturligvis gerne have
> den sat ind i css.

Det du leder efter er ikke css, men ssi Serverside include
http://www.html.dk/tutorials/ssi/

> <embed>
> <object width="127" height="570";>
> <embed src="style/bgvand.swf" width="125" height="505";>
> </object>

Du smider ovenstående kode i en fil for sig, og inkluderer det på de ønskede
sider

--
Med venlig hilsen - Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/