Skal der være bagsædeseler i en bil fra 19~
Fra : Leif Neland

Dato : 01-06-06 15:43

Så vidt jeg kan se, blev bagsædeseler påkrævet i 1989.

Synsmanden sagde at den ene bagsædesele ikke spolede op, som den skulle. Må
man fjerne den?

Det bedste er naturligvis en sele, der virker, dernæst en sele, man selv må
hjælpe på plads.

Men for lige at få dyret igennem syn...

Leif

Fra : Michael Pagh

Dato : 01-06-06 15:58

> [...]
> Må
> man fjerne den?
>
> Det bedste er naturligvis en sele, der virker, dernæst en sele, man selv

Dvs. selen kan godt rulle op, men med lidt hjælp, eller virker den slet
ikke?

Hvis den kan rulle op, men med hjælp, så prøv evt. lige at rense selen, det
er formentlig bare skidt på selve selen der gør at den ikke ruller
ordentligt op.

Brug en gang vand med lidt sulfo, og husk at tørre selen igen inden du lader
den rulle ind

> Men for lige at få dyret igennem syn...
>

> Leif

MVH