/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Nürburgring nordsløjfse.
Fra : Nicolai Mølgaard-And~


Dato : 30-05-06 13:22

Hvis man kører ind på det baneanlæg på nürburgring, og betaler for det, hvad
er så formålet med kørslen?





 
 
Bjørn (30-05-2006)
Kommentar
Fra : Bjørn


Dato : 30-05-06 13:30


"Nicolai Mølgaard-Andersen" <spoilerkit@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:447c38dc$0$38630$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hvis man kører ind på det baneanlæg på nürburgring, og betaler for det,
> hvad er så formålet med kørslen?

At give den gas?

En bekendt har været inde, han betalte taksten - og lå med 80 km/t og
venstreblinkeren slået til det meste af vejen rundt, kylling!

--
Mvh Bjørn :)
Opel Vectra 24v - Rigtige biler når omdrejningsbegrænseren i 5. :)
http://www.opelpower.dk/galleri/?mode=showcar&carid=1



Nicolai Mølgaard-And~ (30-05-2006)
Kommentar
Fra : Nicolai Mølgaard-And~


Dato : 30-05-06 14:39

kan man kalde det en slags væddeløbskonkurrence- kapkørsel måske?
"Bjørn" <bjornnorgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse
news:447c3ae2$0$190$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Nicolai Mølgaard-Andersen" <spoilerkit@mail.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:447c38dc$0$38630$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> Hvis man kører ind på det baneanlæg på nürburgring, og betaler for det,
>> hvad er så formålet med kørslen?
>
> At give den gas?
>
> En bekendt har været inde, han betalte taksten - og lå med 80 km/t og
> venstreblinkeren slået til det meste af vejen rundt, kylling!
>
> --
> Mvh Bjørn :)
> Opel Vectra 24v - Rigtige biler når omdrejningsbegrænseren i 5. :)
> http://www.opelpower.dk/galleri/?mode=showcar&carid=1
>



Rasmus (30-05-2006)
Kommentar
Fra : Rasmus


Dato : 30-05-06 15:12


"Nicolai Mølgaard-Andersen" <spoilerkit@mail.tele.dk> wrote in message
news:447c4b1f$0$38633$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> kan man kalde det en slags væddeløbskonkurrence- kapkørsel måske?

Ja og du skal ikke regne med at forsikringen dækker........., og det er nok
også en dårlig ide at leje en Porsche og så derefter køre rund på
Nürburgring i den.

/Rasmus



Martin Johansen [600~ (30-05-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 30-05-06 16:00

Rasmus skrev:

> Ja og du skal ikke regne med at forsikringen dækker.........,

Højst sansynligt ikke..

> og det er nok
> også en dårlig ide at leje en Porsche og så derefter køre rund på
> Nürburgring i den.

Tænk jeg synes det lyder som en allehelvedes sjov og god idé ;)

MVH

Morten Fruergaard (30-05-2006)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 30-05-06 19:22

Martin Johansen [6000] wrote:
> Rasmus skrev:
>
>> Ja og du skal ikke regne med at forsikringen dækker.........,
>
> Højst sansynligt ikke..
>
>> og det er nok
>> også en dårlig ide at leje en Porsche og så derefter køre rund på
>> Nürburgring i den.
>
> Tænk jeg synes det lyder som en allehelvedes sjov og god idé ;)

Jep...

--
Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
Alt under 6 cyl er ikke en rigtig motor - med mindre den yder 166 hk/L
Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - OGSÅ til personbiler!
Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort



Møller (30-05-2006)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 30-05-06 22:09


"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
news:447c8d41$0$15793$14726298@news.sunsite.dk...
> Martin Johansen [6000] wrote:
> > Rasmus skrev:
> >
> >> Ja og du skal ikke regne med at forsikringen dækker.........,
> >
> > Højst sansynligt ikke..
> >
> >> og det er nok
> >> også en dårlig ide at leje en Porsche og så derefter køre rund på
> >> Nürburgring i den.

Jeg plejer da at få Porsche til at betale

Møller



Per Henneberg Kriste~ (31-05-2006)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 31-05-06 07:22

Rasmus wrote:
> "Nicolai Mølgaard-Andersen" <spoilerkit@mail.tele.dk> wrote in message
> news:447c4b1f$0$38633$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> kan man kalde det en slags væddeløbskonkurrence- kapkørsel måske?

> Ja og du skal ikke regne med at forsikringen dækker........., og det
> er nok også en dårlig ide at leje en Porsche og så derefter køre rund
> på Nürburgring i den.

Ansvarsforsikringen dækker. Det vil sige, når du kører ind i rækværket - og
det kan næsten ikke undgås, hvis man dyrker den sport at køre uden for det
asfalterede - så dækker ansvarsforsikringen for den skade du laver på
hegnet, og der betaler man pr. løbende meter man ødelægger.
Kaskoforsikringen tæller ikke.


--
Per, Esbjerg



Niels Bengaard (31-05-2006)
Kommentar
Fra : Niels Bengaard


Dato : 31-05-06 15:33

> Ansvarsforsikringen dækker. Det vil sige, når du kører ind i rækværket -
> og det kan næsten ikke undgås, hvis man dyrker den sport at køre uden for
> det asfalterede - så dækker ansvarsforsikringen for den skade du laver på
> hegnet, og der betaler man pr. løbende meter man ødelægger.
> Kaskoforsikringen tæller ikke.

Har du fået det svar fra din forsikring? Lyder sjovt at ansvar dækker og
ikke kasko, det er vel enten eller?

Niels



Per Henneberg Kriste~ (01-06-2006)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 01-06-06 06:19

Niels Bengaard wrote:
>> Ansvarsforsikringen dækker. Det vil sige, når du kører ind i
>> rækværket - og det kan næsten ikke undgås, hvis man dyrker den sport
>> at køre uden for det asfalterede - så dækker ansvarsforsikringen for
>> den skade du laver på hegnet, og der betaler man pr. løbende meter
>> man ødelægger. Kaskoforsikringen tæller ikke.
>
> Har du fået det svar fra din forsikring? Lyder sjovt at ansvar dækker
> og ikke kasko, det er vel enten eller?

Jeg glemte at skrive - der var en artikel i Jyske Vestkysten. Ugen efter
blev ovenstående skrevet som et tillæg til artiklen. De havde haft fat i
forsikringsoplysningen.


--
Per, Esbjerg



Niels Bengaard (01-06-2006)
Kommentar
Fra : Niels Bengaard


Dato : 01-06-06 15:13

>>> Ansvarsforsikringen dækker. Det vil sige, når du kører ind i
>>> rækværket - og det kan næsten ikke undgås, hvis man dyrker den sport
>>> at køre uden for det asfalterede - så dækker ansvarsforsikringen for
>>> den skade du laver på hegnet, og der betaler man pr. løbende meter
>>> man ødelægger. Kaskoforsikringen tæller ikke.
>>
>> Har du fået det svar fra din forsikring? Lyder sjovt at ansvar dækker
>> og ikke kasko, det er vel enten eller?
>
> Jeg glemte at skrive - der var en artikel i Jyske Vestkysten. Ugen efter
> blev ovenstående skrevet som et tillæg til artiklen. De havde haft fat i
> forsikringsoplysningen.

Det var da et svar man kunne bruge til noget, så ved man hvad der venter en
af regning vis man kører galt.

Niels



Lauge (30-05-2006)
Kommentar
Fra : Lauge


Dato : 30-05-06 17:11

> kan man kalde det en slags væddeløbskonkurrence- kapkørsel måske?

Nej, det er en offentligt ensrettet betalingsvej - med fri hastighed
Mener også tidtagning og væddeløb er forbudt de dage hvor ringen er åben for
offentligheden. Kan dog godt være nogle forsikringsselskaber har forbehold
for ringen.


Mvh.

Lauge



Thomas Krath (30-05-2006)
Kommentar
Fra : Thomas Krath


Dato : 30-05-06 20:29

>> kan man kalde det en slags væddeløbskonkurrence- kapkørsel måske?
>
> Nej, det er en offentligt ensrettet betalingsvej - med fri hastighed
> Mener også tidtagning og væddeløb er forbudt de dage hvor ringen er åben
> for offentligheden. Kan dog godt være nogle forsikringsselskaber har
> forbehold for ringen.

Nemlig!

Det kan BESTEMT ikke kaldes væddeløbskonkurrence/kapkørsel! Prøv lige at
besøge Nurburgring og oplev stedet med egne øjne, så vil du bekræfte mig i
dette!

Mvh/Thomas



Niels Bengaard (30-05-2006)
Kommentar
Fra : Niels Bengaard


Dato : 30-05-06 21:26

>>> kan man kalde det en slags væddeløbskonkurrence- kapkørsel måske?
>>
>> Nej, det er en offentligt ensrettet betalingsvej - med fri hastighed
>> Mener også tidtagning og væddeløb er forbudt de dage hvor ringen er åben
>> for offentligheden. Kan dog godt være nogle forsikringsselskaber har
>> forbehold for ringen.
>
> Nemlig!
>
> Det kan BESTEMT ikke kaldes væddeløbskonkurrence/kapkørsel! Prøv lige at
> besøge Nurburgring og oplev stedet med egne øjne, så vil du bekræfte mig i
> dette!
>
> Mvh/Thomas

Diskussionen om den bane har jo været taget op nogle gange, og måske har vi
forskellig opfattelse af hvad væddeløb / kapkørsel er.
Jeg opfatter væddeløb / konkurrence / kapløb som man kører hurtigt og gerne
i sammenhæng med at man ønsker at overhale andre, forhindre at andre
overhaler en eller at prøve sin bils grænser af og lignende.
Man kan da også køre væddeløb / konkurrence / kapløb på en offentlig vej,
hvad skulle forhindre en i det. At det er en offentlig bane med fri
hastighed indbyder / opildner jo bare endnu mere til den slags kørsel end en
almindelig dansk landevej.

Hvis jeg skulle helt derned, skulle det da være for at give gas og ikke køre
med 80 km/t, men den holdning er jeg måske ene om.
Nu skal det siges jeg aldrig har været der og måske fuldstændig misforstår
hvad banen er der for.

Niels



Molnit (30-05-2006)
Kommentar
Fra : Molnit


Dato : 30-05-06 21:45

Niels Bengaard skrev:

> Hvis jeg skulle helt derned, skulle det da være for at give gas og ikke køre
> med 80 km/t, men den holdning er jeg måske ene om.

   Det kan da vel kun være det ene tilfælde ud over turistbuserne som også
køre på banen som køre 80km/t... for det er jo spild af ens tid, penge
osv. På den anden side, viser det jo bare at der var en som ik var så
fans en stor karl i sin bil, når det kom til stykket.

> Nu skal det siges jeg aldrig har været der og måske fuldstændig misforstår
> hvad banen er der for.

   Det gør du skam ikke, ringen er der ene og alene til at folk kan få
afreageret på deres abstinenser om at der måske gemmer sig den nye Jan
Magnussen i dem osv. og så kan vi andre glæde os over at det gøres på et
område hvor at der kun er folk af samme interesse, og derved ikke
uskyldige mennesker som ikke har bedt om at blive kørt ned pga. en eller
anden skulle køre race i indre by.

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5
Suzuki GSF-R 1200, Citroen Saxo 1,5D
"www.dfmc.dk/Lars_Molnit" , "www.molnit.com"

Per Henneberg Kriste~ (31-05-2006)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 31-05-06 07:20

Molnit wrote:

> Det gør du skam ikke, ringen er der ene og alene til at folk kan få
> afreageret på deres abstinenser om at der måske gemmer sig den nye Jan
> Magnussen i dem

Det er også en kæmpe indtægtskilde for ringen at få folk ind på den. The
show must go on.

Hvis du har et par dage, er der her omkring 60 beretninger fra Ringen:

http://www.jwhubbers.nl/ring/trip01/index.php


--
Per, Esbjerg



Per Henneberg Kriste~ (31-05-2006)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 31-05-06 07:17

Niels Bengaard wrote:
>>>> kan man kalde det en slags væddeløbskonkurrence- kapkørsel måske?

> Hvis jeg skulle helt derned, skulle det da være for at give gas og
> ikke køre med 80 km/t, men den holdning er jeg måske ene om.

Måske - men du bliver hurtig klogere. Der er 178 sving med op til 17%
stigninger og det er komplet umuligt at forudse hvilken vej vejen drejer på
den anden side af bakketoppen. Selvfølgelig er der steder hvor du kan give
fuld gas, også i længere tid, f.eks. er der en stigning hvor en 145HK bil
ikke kommer over 170 trods flere km med fuld gas, og andre steder hvor man
lynhurtig kommer tæt på 200 (og det er ikke på langsiden, der er "flad" og
relativ kort fordi den bliver brugt som start/mål.

Den bedste måde at lære banen at kende på er at køre den gentagne gange på
playstation2 i spillet Gran Turismo4 og jeg ved at en anden spillekonsol -
den "grønne", kan ikke lige komme på hvad den hedder - også giver mulighed
for en tur i det grønne helvede, som den kaldes.


--
Per, Esbjerg



Rasmus Lauritsen (31-05-2006)
Kommentar
Fra : Rasmus Lauritsen


Dato : 31-05-06 13:12

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Den bedste måde at lære banen at kende på er at køre den gentagne gange på
> playstation2 i spillet Gran Turismo4 og jeg ved at en anden spillekonsol -
> den "grønne", kan ikke lige komme på hvad den hedder - også giver mulighed
> for en tur i det grønne helvede, som den kaldes.

Jeg har kørt ~50 omgange i Forza motorsport på xboxen, og vil påstå jeg
kender banen ret godt. Nu mangler jeg bare en bil jeg kan tæske rundt på
banen. Har dog kørt flest omgange i Tom K's Le Mans Bentley. Hvis jeg
selv tager derned kan jeg nok ikke holde omgangstiderne nede på samme
niveau. :)

Per Henneberg Kriste~ (01-06-2006)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 01-06-06 06:20

Rasmus Lauritsen wrote:
> Per Henneberg Kristensen wrote:

> Jeg har kørt ~50 omgange i Forza motorsport på xboxen,

Jeg kunne godt tænke mig at prøve den version - hvor i verden bor du?

Jeg kunne gå til en forhandler, men man skal have spillet spillet før man
får banen .. :(

--
Per, Esbjerg



Lars Knudsen (01-06-2006)
Kommentar
Fra : Lars Knudsen


Dato : 01-06-06 09:44

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in
news:447d34f3$0$27615$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Den bedste måde at lære banen at kende på er at køre den gentagne
> gange på playstation2 i spillet Gran Turismo4 og jeg ved at en anden
> spillekonsol - den "grønne", kan ikke lige komme på hvad den hedder -
> også giver mulighed for en tur i det grønne helvede, som den kaldes.

XBOX, med spillene Forza eller Project Gotham Racing (PGR)

/lars

Per Henneberg Kriste~ (31-05-2006)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 31-05-06 07:12

Bjørn wrote:
> "Nicolai Mølgaard-Andersen" <spoilerkit@mail.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:447c38dc$0$38630$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

>> Hvis man kører ind på det baneanlæg på nürburgring, og betaler for
>> det, hvad er så formålet med kørslen?

> At give den gas?

> En bekendt har været inde, han betalte taksten - og lå med 80 km/t og
> venstreblinkeren slået til det meste af vejen rundt, kylling!

I så fald er en en torsk. Færdselsloven gælder og det bliver påtalt hvis man
overhaler indenom.

--
Per, Esbjerg



Per Henneberg Kriste~ (31-05-2006)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 31-05-06 08:30

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Bjørn wrote:
>> "Nicolai Mølgaard-Andersen" <spoilerkit@mail.tele.dk> skrev i en
>> meddelelse news:447c38dc$0$38630$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> I så fald er en en torsk. Færdselsloven gælder og det bliver påtalt
> hvis man overhaler indenom.

en = han

:)

--
Per, Esbjerg



MK (31-05-2006)
Kommentar
Fra : MK


Dato : 31-05-06 17:31


"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:447d4698$0$27546$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

>> det bliver påtalt hvis man overhaler indenom.


Pladder - der kan overhales som man vil.



mohr (31-05-2006)
Kommentar
Fra : mohr


Dato : 31-05-06 20:21

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev

>>> det bliver påtalt hvis man overhaler indenom.
>
> Pladder - der kan overhales som man vil.

Tror du bør læse deres Fahrordning for Touristenfahrten. Se evt. mere på
www.nuerburgring.de.

\Morten



MK (31-05-2006)
Kommentar
Fra : MK


Dato : 31-05-06 20:43


"mohr" <mohr.fjern-dette..@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:O%lfg.99$IM4.71@news.get2net.dk...

> Tror du bør læse deres Fahrordning for Touristenfahrten. Se evt. mere på
> www.nuerburgring.de.

OK - beklager. De har bare ikke stoppet mig for det endnu



mohr (31-05-2006)
Kommentar
Fra : mohr


Dato : 31-05-06 22:07


"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
news:almfg.3101$E02.736@newsb.telia.net...
>
> "mohr" <mohr.fjern-dette..@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:O%lfg.99$IM4.71@news.get2net.dk...
>
>> Tror du bør læse deres Fahrordning for Touristenfahrten. Se evt. mere på
>> www.nuerburgring.de.
>
> OK - beklager. De har bare ikke stoppet mig for det endnu

Well - nu er de knap 21 km jo heller ikke totalt overvåget - men du har nok
for alvor et problem med en evt. forsikringsdækning hvis du ikke overholder
deres StVO. Dertil kommer fare elementet ved at du ikke overhaler som andre
forventer det på Nordschleife.

\Morten



MK (31-05-2006)
Kommentar
Fra : MK


Dato : 31-05-06 22:10


"mohr" <mohr.fjern-dette..@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:lynfg.109$c37.18@news.get2net.dk...

> Dertil kommer fare elementet ved at du ikke overhaler som andre forventer
> det på Nordschleife.

Ah, hvis den nævnte gut kører med venstre blink tændt,
holder den tese jo slet ikke vand



mohr (31-05-2006)
Kommentar
Fra : mohr


Dato : 31-05-06 23:11

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev:

>> Dertil kommer fare elementet ved at du ikke overhaler som andre forventer
>> det på Nordschleife.
>
> Ah, hvis den nævnte gut kører med venstre blink tændt,
> holder den tese jo slet ikke vand

Hehe - dog bliver tesen ikke mindre korrekt af manglende kendskab til StVO;
men er selvfølgelig klar over hvad du mener

\Morten



Per Henneberg Kriste~ (01-06-2006)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 01-06-06 06:20

MK wrote:
> "mohr" <mohr.fjern-dette..@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:O%lfg.99$IM4.71@news.get2net.dk...
>
>> Tror du bør læse deres Fahrordning for Touristenfahrten. Se evt.
>> mere på www.nuerburgring.de.
>
> OK - beklager. De har bare ikke stoppet mig for det endnu

Det er en ny regel, fik vi at vide sidste år.

--
Per, Esbjerg



Lars Knudsen (01-06-2006)
Kommentar
Fra : Lars Knudsen


Dato : 01-06-06 09:45

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in news:447e7915$0
$27545$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Det er en ny regel, fik vi at vide sidste år.

Reglen er ikke ny. Håndhævelsen (eller forsøg derpå er)

/lars

Molnit (30-05-2006)
Kommentar
Fra : Molnit


Dato : 30-05-06 20:06

Nicolai Mølgaard-Andersen skrev:
> Hvis man kører ind på det baneanlæg på nürburgring, og betaler for det, hvad
> er så formålet med kørslen?

   At ha det sjovt, præcis det samme som når man betaler for at køre på
Padborg park, Sturup, Anderstorp, knutstorp osv. Eller at betale penge
for at køre på de danske dragrace baner f.eks. præcis det samme, at
havde det sjovt, hvor man kan prøve sit eget køretøj af.

   Det største plus med den slags er at så kan man lege færdig der, og så
køre pænt og fornuftigt når man kommer tilbage til de alm. trafikeret
veje med cyklister, modkørende osv.

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5
Suzuki GSF-R 1200, Citroen Saxo 1,5D
"www.dfmc.dk/Lars_Molnit" , "www.molnit.com"

Anders Majland (31-05-2006)
Kommentar
Fra : Anders Majland


Dato : 31-05-06 09:45

> Det største plus med den slags er at så kan man lege færdig der, og så
> køre pænt og fornuftigt når man kommer tilbage til de alm. trafikeret veje
> med cyklister, modkørende osv.

Men børe bare huske at det ikke er ufarligt - deres statistikker er ikke for
gode

Citat:"Fabian, a bike marshall, is confident that Nurburgring GmbH gets to
learn about all fatalities, and in the same period in 2005 there have been
only two. That suggests somewhere in the three to twelve range in a full
year."

http://www.nurburgring.org.uk/warning.html
Se også http://www.joerundseim.com/



Anders Majland (31-05-2006)
Kommentar
Fra : Anders Majland


Dato : 31-05-06 09:49

Må være obligatorisk læsning:
http://www.nurburgring.org.uk/safety-leaflet-danish.pdf

/A



Molnit (31-05-2006)
Kommentar
Fra : Molnit


Dato : 31-05-06 11:47

Anders Majland skrev:
> Må være obligatorisk læsning:
> http://www.nurburgring.org.uk/safety-leaflet-danish.pdf

   PMC havde en fællestur dernede, men har gjort op med sig selv at PMC
ikke vil ha deres medlemmers ve og vel på samvittigheden pga. sådan en
tur, og derved kommer medlemmerne nu kun dernede hvis de selv tager derned.

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5
Suzuki GSF-R 1200, Citroen Saxo 1,5D
"www.dfmc.dk/Lars_Molnit" , "www.molnit.com"

Per Henneberg Kriste~ (01-06-2006)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 01-06-06 06:22

Molnit wrote:
> Anders Majland skrev:
>> Må være obligatorisk læsning:
>> http://www.nurburgring.org.uk/safety-leaflet-danish.pdf

> PMC havde en fællestur dernede, men har gjort op med sig selv at PMC
> ikke vil ha deres medlemmers ve og vel på samvittigheden pga. sådan en
> tur, og derved kommer medlemmerne nu kun dernede hvis de selv tager
> derned.

PMC?

www.clubgolf.dk tager derned om en lille måneds tid ..

--
Per, Esbjerg



Molnit (01-06-2006)
Kommentar
Fra : Molnit


Dato : 01-06-06 20:08

Per Henneberg Kristensen skrev:
> Molnit wrote:
>> Anders Majland skrev:
>>> Må være obligatorisk læsning:
>>> http://www.nurburgring.org.uk/safety-leaflet-danish.pdf
>
>> PMC havde en fællestur dernede, men har gjort op med sig selv at PMC
>> ikke vil ha deres medlemmers ve og vel på samvittigheden pga. sådan en
>> tur, og derved kommer medlemmerne nu kun dernede hvis de selv tager
>> derned.
>
> PMC?

   Prøv www.pmc.dk så er der svar på det.

   Det er en MC klub, og derfor er vi langt mere udsatte hvis der sker uheld.


--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5
Suzuki GSF-R 1200, Citroen Saxo 1,5D
"www.dfmc.dk/Lars_Molnit" , "www.molnit.com"

MacX (31-05-2006)
Kommentar
Fra : MacX


Dato : 31-05-06 20:36

On 2006-05-31 10:49:03 +0200, "Anders Majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> said:

> Må være obligatorisk læsning:
> http://www.nurburgring.org.uk/safety-leaflet-danish.pdf
>
> /A

God idé :)

Har været dernede et par gange, og allerede da vi først ankom, var
banen lukket pga. uheld. Ambulancen kom lidt med udrykning, og lidt
efter et fejeblad med en smadret Porsche. 2 timer efter var der atter
bud efter fejebladet.

Dagen efter var banen også lukket 2-3 gange pga. uheld.

Må nok tilstå at jeg også blev lidt overrasket, da jeg tog et par
omgange ;) Så kørte bare stille og roligt bag turistbusserne... Til
sidst vågede jeg dog at give den lidt gas :)

Kunne nemt bruge en uges ferie ved Nürbürgring - ikke mindst under Rock Am Ring

/Hans


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408885
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste