Spørgsmål ang. ilægning af ny motor
Fra : 2rb1

Dato : 30-05-06 10:52

Jeg har en BX19 GTI 8v fra 88 og vil gerne have en 16v motor i.

Kan det gøres uden der skal laves en masse om? eller passer den som smurt
:0)

Mvh. 2rb1

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-05-06 12:43

2rb1 wrote:

> Jeg har en BX19 GTI 8v fra 88 og vil gerne have en 16v motor i.
>
> Kan det gøres uden der skal laves en masse om? eller passer den som
> smurt

Giver det 20% flere HK be´r du om problemer ved synet ..

--
Per, Esbjerg

Fra : martin

Dato : 30-05-06 12:47

> Giver det 20% flere HK be´r du om problemer ved synet ..
>
> --
> Per, Esbjerg

Hov ! det var da ikke det han spurgte om, var det ?-:

Martin

Fra : 2rb1

Dato : 30-05-06 14:16

"martin" <nej@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hov ! det var da ikke det han spurgte om, var det ?-:
>
> Martin

Næææ

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-06-06 00:18

martin wrote:

> Hov ! det var da ikke det han spurgte om, var det ?-:

Men hvis han ikke vidste det, var det nok værd at vide, ikke kloge Åge?

--
Per, Esbjerg

Fra : Neser

Dato : 31-05-06 21:03

> Giver det 20% flere HK be´r du om problemer ved synet ..

De 20% er til brug overfor skat.dk.

I synshallen skal du "bare" kunne bevise at bilen kan holde til de ekstra
krafter, om det så drejer sig om 3% eller 30%.

- Neser

Fra : martin bjerre

Dato : 30-05-06 17:45

"2rb1" <Jule@manden.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en BX19 GTI 8v fra 88 og vil gerne have en 16v motor i.
>
> Kan det gøres uden der skal laves en masse om? eller passer den som smurt
> :0)
>

> Mvh. 2rb1

Den passer som Hans i Grete
Husk at flytte gearkasse, ledningsnet osv med over

Martin