Bil i 70-90.000 kr?
Fra : Hans Pedersen

Dato : 30-05-06 09:30

Hej alle

Jeg er kommet i den uheldige situation at min gamle citroen ZX er blevet
totalskadet :( Nå, men sket er sket og man skal jo så have skaffet sig en
anden.

Jeg tror jeg vil vælge at få en noget bedre bil, da mit kørselsbehov er
steget siden jeg købte den gamle for 3 år siden, og vil kigge på noget til
omkring de 70-90.000.

Jeg forventer at køre ca. 30.000 om året, og tanken er at denne bil skal
kunne holde 6-7 år eller mere. (denne tanke kan selvfølgelig ændres med
tiden.) Derfor er min tanke at bilen skal være ikke ældre end år 2000, og
ikke have kørt mere end ca. 100.000.

Jeg har kigget på forskellige Skoda Fabiaer, som jeg godt kan lide i
udseende, har i nogle kommentarer til dem?
Hvad med Punto og evt. Opel Corsa?

Eller er der andre mærker jeg skal være obs på?

Af udstyr forventer jeg ik det vilde, men centrallås, el-ruder er dog nok
næsten krav. Og det skader selvfølgelig ik med mere :)

Ser frem til nogle kommentarer.

MVH
Hans Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-06 09:57

"Hans Pedersen" <hansvejbo@hotmail.com(brugesikke)> skrev i en meddelelse

> Jeg har kigget på forskellige Skoda Fabiaer, som jeg godt kan lide i
> udseende, har i nogle kommentarer til dem?
> Hvad med Punto og evt. Opel Corsa?

JP har lige offentliggjort en "hitliste" over fejl på brugte biler, desværre
er der ingen små-biler med. Fabia TDI er et godt bud, men er brugt-priserne
ikke sådan, at du lige så godt kan købe en ny?. Med dit behov bliver den
hurtigt brugt ;). http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3759956/

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-06 10:00

> [...]
> desværre er der ingen små-biler med. Fabia TDI er et godt bud, men er
> brugt-priserne ikke sådan, at du lige så godt kan købe en ny?. Med dit

NiCE
1,5 procent fejl: Mitsubishi Galant.

Mvh
Morten
Galant V6

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-05-06 18:03

Juel wrote:

> NiCE
> 1,5 procent fejl: Mitsubishi Galant.
>
> Mvh
> Morten
> Galant V6

Er din også en årg. 2003 ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : alten

Dato : 30-05-06 10:40

> Jeg har kigget på forskellige Skoda Fabiaer, som jeg godt kan lide i
> udseende, har i nogle kommentarer til dem?

Jeg har en Fabia Combi 1,4 fra 2002 (2003 model) og er meget tilfreds med
den. Jeg har dog kun haft den i et par måneder. Den er meget behagelig at
køre.

Her kan du læse hvad FDM skriver om Fabia:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/EB61E813-4A7F-4E43-B770-56397A71CAED/0/3647.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/B57DA333-D884-4583-80BD-E810DC17BB88/0/2837.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/A23891D0-B6F8-4251-9763-8230BA4B31CA/0/5861.pdf

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/3C931691-C208-4E2D-A9B1-6E9B4EA02E35/0/022025.pdf