Tachosignal på Seat Cordoba
Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 29-05-06 20:20

Hej
Nogen der ved hvor jeg finder speedometersignalet (Tachosignal) på en Seat
Cordoba?

--
Med venlig hilsen/Best regards
Peder Hansen

Fra : John Sahl

Dato : 29-05-06 20:39

www.tachosignale.de

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : H.S.

Dato : 30-05-06 10:49

Pdr(2770) wrote:
> Hej
> Nogen der ved hvor jeg finder speedometersignalet (Tachosignal) på en Seat
> [...]

Det er en hvid/blå ledning som sidder i ISO stikket.

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 30-05-06 18:36

"H.S." <henrik@aficionado.dk> skrev i en meddelelse

Pdr(2770) wrote:
> [...]
> Med venlig hilsen/Best regards
> Peder Hansen

Det er en hvid/blå ledning som sidder i ISO stikket.

Hej - jeg har sendt dig en mail - kan du komme lidt mere ind på hviket af de
2 ISO stik det drejer sig om eller er der kun een ledning der er hvid/blå et
eet af de 2 stik?
Mvh Peder