Skift af bremsklodser + skiver på VW polo
Fra : Michael Kristensen

Dato : 28-05-06 22:14

Hej

Har lovet at skifte bremseklodser + skiver på nyere vw Polo. Mener det er
tale om fra midten af 1990erne (model3). Når jeg siger nyere, er det fordi
jeg har en Polo fra 1985.

Er der nogen forskel at skifte bremser på en Polo fra 1985 uden abs og en
Polo fra 1995 med abs ?

Nogen der skulle ligge ind med haynes manualen til denne model ?

mvh
Michael Kristensen (vw polo 1.3 1985)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-05-06 22:20

Michael Kristensen skriver:

> Er der nogen forskel at skifte bremser på en Polo fra 1985 uden abs og en
> Polo fra 1995 med abs ?

Ikek det store.

> Nogen der skulle ligge ind med haynes manualen til denne model ?

kig forbi volkswagen.msk.ru

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sweet victory: http://home6.inet.tele.dk/moppe/stave.html