Rabat på ny Seat Altea Van
Fra : Tue Jensen

Dato : 28-05-06 19:56

Jeg skal snart ud og se på ny Seat Altea Van, men inden vil jeg lige høre
om der er nogle her i gruppen, der har erfaring med at få rabatter på den
bil. Er et par vinterdæk og måtter hvad jeg kan forvente "gratis" oveni?
Det er min første bilhandel og vil helst ikke onduleres af en smart sælger

--
Tue Jensen
Nordjyde

Fra : Per Riber

Dato : 28-05-06 20:43

Tue Jensen skrev:
> [...]
> Det er min første bilhandel og vil helst ikke onduleres af en smart sælger

Iflg. mine erfaringer skal du ikke regne med alverden på en Van. Måske
5-10 kkr, men prøv at spørge hos et par forhandlere eller tre...

mvh Per

Fra : Per Riber

Dato : 29-05-06 07:00

Tue Jensen skrev:
> [...]
> Det er min første bilhandel og vil helst ikke onduleres af en smart sælger

Lige et PS: Hvis du skal bruge bilen til privat kørsel er vægtafgiften
incl. misundelsesafgift ca. 9.000 kr/år, og der opereres med helårlig
betaling. Du får derfor en opkrævning på hele beløbet kort efter at
bilen er indregistreret. Det kan være meget rart at vide, synes jeg

mvh Per

Fra : Morgan Jones

Dato : 29-05-06 08:23

På en VAN er det svært. Dit bedste skud er at gå efter ca. 10.000 krs
ekstraudstyr (vælg selv) og leveringsomkostningerne. hvis de piver, så husk
at minde dem om at staten betaler en del af rabatten. ;)

Mvh Morgan

Fra : Tue Jensen

Dato : 29-05-06 12:27

On Mon, 29 May 2006 09:23:05 +0200, Morgan Jones wrote:

> [...]
> ekstraudstyr (vælg selv) og leveringsomkostningerne. hvis de piver, så husk
> at minde dem om at staten betaler en del af rabatten. ;)

Tak for svarene. Det var hvad jeg havde forventet, ikke så meget. Men har
lige prøvekørt 2.0TDI med DSG-gear. Det var sgu en lækker bil med
ordentligt skub i
--
Tue Jensen