Parrot Rhythm ... nogen som har en, og kan~
Fra : Molnit

Dato : 25-05-06 17:40

Hejsa,
   Skal ha skiftet Kasettebåndoptageren ud, og samtidig vil jeg gerne ha
et håndfrit sæt i dytten uden at der skal hænge en masse plastgejl til
at holde telefonen osv.

   Jeg har så kigget en del på "parrot rhythm"
"http://www.parrot.biz/products/index.php?id=rhythmnblue"

   Den kan fås i omkring 1500- 2500Kr. alt efter hvor den købes, men jeg
har endnu ikke fundet nogen rigtige anmeldelser af den endnu, så jeg
tænkte på om der er nogen herinde som bruger den ? og måske kan komme
med deres egne erfaringer om den ?

--
VH
Lars Molnit