Lejebil i Spanien
Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 25-05-06 14:20

Jeg har lejet en bil som holder klar i lufthavnen når jeg smutter i Spanien
i sommerferien.
Har læst lidt i en "ferie guide"bog, og de skriver noget om at nogle
bidudlejningssteder vil se et europæisk kørekort.

Bliver det stadig brugt, eller er det kun de helt små/store steder der vil
se det? Bilen lejes ved "Solmar - Rent A Car", som har et kontor i Alicante
lufthavn som jeg ankommer til. Så vidt jeg har kunnet se, udlejer dette
firma biler over hele Spanien, og derfor ikke en lille lokalt firma.

Men spørgsmålet er om jeg skal skaffe et EU kørekort? Deres side nævner
ingenting omkring det

-Lasse

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 25-05-06 14:43

">
> Men spørgsmålet er om jeg skal skaffe et EU kørekort? Deres side nævner
> ingenting omkring det

Jeg brugte mit gamle på Gran Canaria
Ingen problemer

Michael