Toyota Hiace, Totalvægt, egenvægt og påhæn~
Fra : Ukendt

Dato : 25-05-06 08:19

Er der nogen her i gruppen der kan sige mig ca:
Totalvægt, Egenvægt og Største tilladte vægt på påhængskøretøjet (bremset),
på en Toyota Hiace fra midt 90'erne?

Vh. Per

Fra : alexbo

Dato : 25-05-06 09:48

"Per" <perpunktumladingsnabelaemail.dk> skrev
> Er der nogen her i gruppen der kan sige mig ca:
> Totalvægt, Egenvægt og Største tilladte vægt på påhængskøretøjet
> (bremset), på en Toyota Hiace fra midt 90'erne?

Der er mange Hiace, det nemmeste er nok at prøve her.
http://www.fstyr.dk/sw22275.asp

mvh
Alex Christensen

Fra : Q

Dato : 25-05-06 10:58

"Per" <perpunktumladingsnabelaemail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her i gruppen der kan sige mig ca:
> Totalvægt,

De fleste er vist omkring 2500 kg - de nyere modeller vejer for de flestes
tilfælde 3025 kg

>Egenvægt

omkring 1500 kg - kan svinge lidt altefter variant ( diesel/benz osv )

> Største tilladte vægt på påhængskøretøjet (bremset),

2000 kg, hvis du har trailerkort ( B + E ), ellers: bil + trailer totalvægt
max 3500 kg, mao:1000 kg med bremser, hvis ellers bilen vejer 2500 kg

> på en Toyota Hiace fra midt 90'erne?

Tallene er frit fra hukommelsen, så jeg kan altså have husket forkert..
Tallene står dog på registreringsattesten
/p

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 25-05-06 12:13

> [...]
> Totalvægt, Egenvægt og Største tilladte vægt på påhængskøretøjet
> (bremset), på en Toyota Hiace fra midt 90'erne?

Som Alex skrive kender du bilens stelnummer er det ikke noget problem at
finde aktuelle data på din HiAce http://www.fstyr.dk/sw22275.asp

Søgekriteriet >fabrikat, model< er naturligvis også brugbar, men ikke så
sikker som >stelnummer< eller >typegodkendelsesnr.<.

MVH Hans

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-06 12:47

Hej