/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Hvor mange hestekræfter ??? Toyota Carina ~
Fra : Ukendt


Dato : 25-05-06 08:02

Nu er jeg kommet i tvivl om hvor mange hestekræfter min bil har...

Troede at det var 106

Det er en Toyota Carina E GLI 16V og den er fra 1992

Motoren er af typen 4A-FE

Bilen vejer vist 1600kg

Anyone ???



 
 
Kent Glerup (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Kent Glerup


Dato : 25-05-06 08:27

On Thu, 25 May 2006 09:01:44 +0200, "Morten Bo Jensen"
<giant[AT]post.cybercity[DOT]dk> wrote:

>Nu er jeg kommet i tvivl om hvor mange hestekræfter min bil har...
>
>Troede at det var 106
>
>Det er en Toyota Carina E GLI 16V og den er fra 1992
>
>Motoren er af typen 4A-FE

Du kunne godt have skrevet noget om motorstørrelse..
Men jeg mener at 4A-FE er samme 2.0 16V'er som i Sportsvan.
Der yder den 129 HK.

/Kent Glerup

Ukendt (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-05-06 08:55

Ups... Ja,- det er en 1.6 med insprøjtning



Klaus D. Mikkelsen (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 25-05-06 08:33

Morten Bo Jensen skriver:
>
> Anyone ???

Gå ind på
http://www.biltorvet.dk/minbil/minbil.asp

Indtast nummerplade og du kan se hvor mange heste din bil _bør_ have ved
at kigge på typegodkendelsen (hvis den findes)


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sweet victory:http://home6.inet.tele.dk/moppe/stave.html

Ukendt (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-05-06 08:56


Der var ikke nogen "typpegodkendelse"



Hr. Jensen (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 25-05-06 08:57

Den Thu, 25 May 2006 09:01:44 +0200 sendte "Morten Bo Jensen"
<giant[AT]post.cybercity[DOT]dk> følgende røgsignaler:

>Nu er jeg kommet i tvivl om hvor mange hestekræfter min bil har...
>
>Troede at det var 106
>
>Det er en Toyota Carina E GLI 16V og den er fra 1992
>
>Motoren er af typen 4A-FE
>
>Bilen vejer vist 1600kg

Damn, er du sikker på at det ikke er totalvægten, der er 1600 kg?

--
T.J.

Jeg er spontan, hvis jeg får tid til at tænke.

Ukendt (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-05-06 09:01


> Damn, er du sikker på at det ikke er totalvægten, der er 1600 kg?


Nej, det er jeg overhovedet ikke sikker på... Ved faktisk ikke præcist hvad
forskellen er på bilen vægt og dens totalvægt... Ved dog at mit kørekort er
til biler under 3500kg, er det ikke sådan...



TDN (25-05-2006)
Kommentar
Fra : TDN


Dato : 25-05-06 09:03


"Morten Bo Jensen" <giant[AT]post.cybercity[DOT]dk> skrev i en meddelelse
news:44755619$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Nu er jeg kommet i tvivl om hvor mange hestekræfter min bil har...
>
> Troede at det var 106
>
> Det er en Toyota Carina E GLI 16V og den er fra 1992
>
> Motoren er af typen 4A-FE
>
> Bilen vejer vist 1600kg
>
> Anyone ???
>

Den har 116 hk, 145Nm og går 14,0 km/l i snit, egenvægt 1075 kg.

Den kan dog sagtens gå længere på literen, min sidste tankfuld gav 15,2
km/l.

Mvh
Thomas




TDN (25-05-2006)
Kommentar
Fra : TDN


Dato : 25-05-06 09:06


"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
news:447564ad$0$15781$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Morten Bo Jensen" <giant[AT]post.cybercity[DOT]dk> skrev i en meddelelse
> news:44755619$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Nu er jeg kommet i tvivl om hvor mange hestekræfter min bil har...
>>
>> Troede at det var 106
>>
>> Det er en Toyota Carina E GLI 16V og den er fra 1992
>>
>> Motoren er af typen 4A-FE
>>
>> Bilen vejer vist 1600kg
>>
>> Anyone ???
>>
>
> Den har 116 hk, 145Nm og går 14,0 km/l i snit, egenvægt 1075 kg.
>
> Den kan dog sagtens gå længere på literen, min sidste tankfuld gav 15,2
> km/l.
>
> Mvh
> Thomas
>
>

Suplement:
Egenvægt 1075 kg, lasteevne 575 kg i alt 1600 kg.
Topfart 195 km/t, 0-100 11,3 sek.

Mvh
Thomas



Ukendt (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-05-06 09:09

> Den har 116 hk, 145Nm og går 14,0 km/l i snit, egenvægt 1075 kg.

Er du sikker på det ???

det føles ikke som om der er mere end 80 af slagsen.... Men den har også
kørt konekørsel, og har lidt under det i mange år... Mangler at få den blæst
ordentligt igennem, og har fået nedenstående gode råd af ham der solgte den
til mig:

At jeg skal accelerere ned på motorvejen, og fyre den af i anden og tredje
gear, så omdrjeningstælleren kommer helt op til det røde (Kræver at bilen er
ordentlig varm, og at der er plads på motorvejen)

> Den kan dog sagtens gå længere på literen, min sidste tankfuld gav 15,2
> km/l.

Det tror jeg på... Man kører mere roligt i sådan en bil, end man gør i en
gammel Golf



TDN (25-05-2006)
Kommentar
Fra : TDN


Dato : 25-05-06 09:24


"Morten Bo Jensen" <giant[AT]post.cybercity[DOT]dk> skrev i en meddelelse
news:447565c1$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Den har 116 hk, 145Nm og går 14,0 km/l i snit, egenvægt 1075 kg.
>
> Er du sikker på det ???
>
> det føles ikke som om der er mere end 80 af slagsen.... Men den har også
> kørt konekørsel, og har lidt under det i mange år... Mangler at få den
> blæst ordentligt igennem, og har fået nedenstående gode råd af ham der
> solgte den til mig:
>
> At jeg skal accelerere ned på motorvejen, og fyre den af i anden og tredje
> gear, så omdrjeningstælleren kommer helt op til det røde (Kræver at bilen
> er ordentlig varm, og at der er plads på motorvejen)
>
>> Den kan dog sagtens gå længere på literen, min sidste tankfuld gav 15,2
>> km/l.
>
> Det tror jeg på... Man kører mere roligt i sådan en bil, end man gør i en
> gammel Golf
>

Ja, jeg er sikker jeg har en magen til .-), din må være kørt død da min
sagtens kan flytte sig, men den tager først ved ved lidt højere
omdrejninger. Min tager rigtigt hårdt ved fra knap 60 til godt 90 km/t på
speedometeret i andet gear og igen i tredie gear hvor den hurtigt får
overstået 120 km/t.

Hvis din er så kørt død skal du passe på med at give den for mange
omdrejninger med det samme. Kør den gradvis længere og længere ud i gearene,
så kan du efterhånden en gang imellem køre den kortvarigt op til det røde
felt.

Du kunne også købe en bøtte motorrens ved Toyota (eller andre steder) til
omkring 75 kr. Det hedder Bell add og renser tilkoksninger i motoren.

Men husk en 16v motor leverer først varen ved højere omdrejningstal i
forhold til din golf med 8v, som kunne sejtrække ved lave omdrejninger.

Mvh
Thomas




Kent Glerup (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Kent Glerup


Dato : 25-05-06 10:08

On Thu, 25 May 2006 10:08:33 +0200, "Morten Bo Jensen"
<giant[AT]post.cybercity[DOT]dk> wrote:

>det føles ikke som om der er mere end 80 af slagsen.... Men den har også
>kørt konekørsel, og har lidt under det i mange år... Mangler at få den blæst
>ordentligt igennem, og har fået nedenstående gode råd af ham der solgte den
>til mig:
>
>At jeg skal accelerere ned på motorvejen, og fyre den af i anden og tredje
>gear, så omdrjeningstælleren kommer helt op til det røde (Kræver at bilen er
>ordentlig varm, og at der er plads på motorvejen)

Anden og tredje på motorvejen.. nej tak!

Kør den gradvist til. 140-160 på motorvejen (Tyskland selvfølgelig),
er en rigtig god kur, ligesom langtur generelt.
Hvis den kun har kørt korte ture, skal du være meget opmærksom på
oliestanden når motoren virkelig bliver varmet igennem.. Der kan være
rigtig meget kondensvand i olien! Og det forsvinder gradvist på en god
lang/hurtig tysklandstur :)

/Kent Glerup

Klaus D. Mikkelsen (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 25-05-06 09:04

Morten Bo Jensen skriver:
>
> Anyone ???

For øvrigt, hvad siger registrerignsattesten ?


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sweet victory:http://home6.inet.tele.dk/moppe/stave.html

Ukendt (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-05-06 09:11

Ikke noget desværre

Felterne ved Både typegodkendelsesnummer og slagvolumen er tomme



TDN (25-05-2006)
Kommentar
Fra : TDN


Dato : 25-05-06 09:30


"Morten Bo Jensen" <giant[AT]post.cybercity[DOT]dk> skrev i en meddelelse
news:4475664a$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Ikke noget desværre
>
> Felterne ved Både typegodkendelsesnummer og slagvolumen er tomme
>

Min Carina E har typegodkendelses nummer 6828-02, prøv at slå den op her:
http://www.daf.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=445&GodkendelsesID=6828-02&typeID=M1

Mvh
Thomas



Morten Bo Jensen (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Morten Bo Jensen


Dato : 25-05-06 09:36

Betyder nedenstående at der kun er 85 HK, eller ???

Motorfabrikat
Toyota

Motortype
4A-FE

drivmiddel
benzin

Trykladning
-

Cylinderkonfiguration
4 række

Slagvolumen [cm3]
1587

Effekt [kW]
85

EU miljøklasse


Standmåling [dB(A)]
84

Standmåling [o/min]
4500

Røgtæthed [m-1]


Tophastighed [km/t]
180-195




alexbo (25-05-2006)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 25-05-06 09:46


"Morten Bo Jensen" skrev

> Betyder nedenstående at der kun er 85 HK, eller ???
> Effekt [kW] 85
Nej kW står for kilowatt, så din motor kan yde 85.000 watt.

1 kW er ca. 1,36 HK.

mvh
Alex Christensen



Stig Rasmussen (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Stig Rasmussen


Dato : 25-05-06 11:41


"alexbo" <alexbo@email.dk> skrev i en meddelelse
news:44756f52$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
>Den har 116hk
>
>



Stig Rasmussen (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Stig Rasmussen


Dato : 25-05-06 11:41


"alexbo" <alexbo@email.dk> skrev i en meddelelse
news:44756f52$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
>Den har 116hk
>
>



--
----------------------------------------
Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få 346 spam-mails.
Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda



TDN (25-05-2006)
Kommentar
Fra : TDN


Dato : 25-05-06 09:52


"Morten Bo Jensen" <giant[AT]@post.cybercity[DOT]dk> skrev i en meddelelse
news:44756c78$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Betyder nedenstående at der kun er 85 HK, eller ???
>
> Motorfabrikat
> Toyota
>
> Motortype
> 4A-FE
>
> drivmiddel
> benzin
>
> Trykladning
> -
>
> Cylinderkonfiguration
> 4 række
>
> Slagvolumen [cm3]
> 1587
>
> Effekt [kW]
> 85
>
> EU miljøklasse
>
>
> Standmåling [dB(A)]
> 84
>
> Standmåling [o/min]
> 4500
>
> Røgtæthed [m-1]
>
>
> Tophastighed [km/t]
> 180-195
>
>
>

Jeg har jo fortalt den har 116 hk......

85Kw = 116 hk

1 KW = ca. 1,364 hk

Mvh
Thomas



Kåre (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Kåre


Dato : 25-05-06 09:38


"Morten Bo Jensen" <giant[AT]post.cybercity[DOT]dk> skrev i en meddelelse
news:44755619$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Nu er jeg kommet i tvivl om hvor mange hestekræfter min bil har...
>
> Troede at det var 106
>
> Det er en Toyota Carina E GLI 16V og den er fra 1992
>
> Motoren er af typen 4A-FE
>
> Bilen vejer vist 1600kg
>
> Anyone ???

Min nu afdøde Corolla fra '91 havde også en 4A-FE motor (1,6 GSi model).
Den ydede 105 hk, og jeg mener altså det er den samme motor.
De nyere Carinaer mener jeg yder 116 hk.

Jeg har for nyligt prøvet sådan en Carina E 1,6, men den var TAM i forhold
til Corollaen, på trods af at Carinaen ikke vejer specielt meget mere end
Corollaen.

Kåre



Jan W Nielsen (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 25-05-06 11:52

> Min nu afdøde Corolla fra '91 havde også en 4A-FE motor (1,6 GSi model).
> Den ydede 105 hk, og jeg mener altså det er den samme motor.
> De nyere Carinaer mener jeg yder 116 hk.

De steg i effekt - det er jo to forskellige generationer, som du snakker om.

Den 1,6, som du taler om (105 hk) lå i Carina II (modellen før Carina E), og
i øvrigt havde den ældre motor også flere forskellige ydelser gennem
levetiden. Den startede på 90 hk.

Thomas (TDN) har ret, når han siger, den har 116 hk.

Bilen skal i øvrigt bare have nogle omdrejninger, så flytter den sig
temmelig kvikt. Den kan køre knapt 50 km/t og 100 km/t i hhv. første og
andet gear.

(Det sidste blot info. til ejeren, der ikke ved noget om biler, og som har
en 1,6, der - i modsætning til 2,0´eren - ikke har en omdrejningstæller.)

--
/Jan W Nielsen
Vectra GTS 2,0 Turbo Sport '06



Per Henneberg Kriste~ (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 25-05-06 12:20

Jan W Nielsen wrote:

> Thomas (TDN) har ret, når han siger, den har 116 hk.

Er det kun din egen du ikke ved hvor mange HK den har?

:)

--
Per, Esbjerg



Jan W Nielsen (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 25-05-06 12:32

> Er det kun din egen du ikke ved hvor mange HK den har?

Ja.

--
/Jan W Nielsen
Vectra GTS 2,0 Turbo Sport '06



Peter Weis (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Peter Weis


Dato : 25-05-06 14:19

Jan W Nielsen wrote:
>>Er det kun din egen du ikke ved hvor mange HK den har?
>
>
> Ja.

Næeh, du ved heller ikke hvor mange min familie-container har.

mvh
Peter

Jan W Nielsen (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 25-05-06 15:09

> Næeh, du ved heller ikke hvor mange min familie-container har.

Jo - 90 plus det løse - medmindre du har skiftet turboen ud med den
variable, fået smidt en intercooler på den eller bare kastet en boks i
hovedet af den - men det ville du ikke for et par år siden..

--
/Jan W Nielsen
Vectra GTS 2,0 Turbo Sport '06



Peter Weis (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Peter Weis


Dato : 25-05-06 15:39

Jan W Nielsen wrote:
>>Næeh, du ved heller ikke hvor mange min familie-container har.
>
>
> Jo - 90 plus det løse - medmindre du har skiftet turboen ud med den
> variable, fået smidt en intercooler på den eller bare kastet en boks i
> hovedet af den - men det ville du ikke for et par år siden..

Der har været boks på i flere år (se fx min tråd om dieselforbrugpå
ferien fra 3. juli 2003), men hvordan er den mon justeret?

Såvidt jeg husker har jeg aldrig selv været imod sådan en sag, men det
tog lidt tid at berolige familien.

mvh
Peter

Jan W Nielsen (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 25-05-06 16:06

> Såvidt jeg husker har jeg aldrig selv været imod sådan en sag, men det
> tog lidt tid at berolige familien.

Du har ret - jeg tog fejl.

Nu hvor jeg får lidt hjælp, husker jeg faktisk, at du i den 20 juni 2004
klokken 10:12 fortalte mig, at du havde fået en boks på...men at du ikke var
sikker på, hvor stor forskel du mærkede...

)

--
/Jan W Nielsen
Vectra GTS 2,0 Turbo Sport '06



Jan W Nielsen (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 25-05-06 16:09

> Såvidt jeg husker har jeg aldrig selv været imod sådan en sag, men det
> tog lidt tid at berolige familien.

Du har ret - jeg tog fejl.

Nu hvor jeg får lidt hjælp, husker jeg faktisk, at du den 20 juni 2004
klokken 10:12 fortalte mig, at du havde fået en boks på...men at du ikke var
sikker på, hvor stor forskel du mærkede...

)

--
/Jan W Nielsen



Ukendt (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-05-06 15:29

> (Det sidste blot info. til ejeren, der ikke ved noget om biler, og som har
> en 1,6, der - i modsætning til 2,0´eren - ikke har en omdrejningstæller.)


Jeg opsamler viden for tiden,- men har kun haft kørekort og bil i 3 år, så
min viden er naturligvis begrænset, men min videbegærlighed er større end du
ander



Jan W Nielsen (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 25-05-06 15:39

> Jeg opsamler viden for tiden,- men har kun haft kørekort og bil i 3 år, så
> min viden er naturligvis begrænset, men min videbegærlighed er større end
> du ander

Så er det bare med at følge med her i gruppen..

Du vil hurtigt lære folk at kende - og vide, hvad de står for..

--
/Jan W Nielsen
Vectra GTS 2,0 Turbo Sport '06



Ukendt (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-05-06 16:00


"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
news:4475c104$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Jeg opsamler viden for tiden,- men har kun haft kørekort og bil i 3 år,
>> så min viden er naturligvis begrænset, men min videbegærlighed er større
>> end du ander
>
> Så er det bare med at følge med her i gruppen..
>
> Du vil hurtigt lære folk at kende - og vide, hvad de står for..
>
> /Jan W Nielsen
> Vectra GTS 2,0 Turbo Sport '06
Ja det kan man så mene Jan men, der er også mange der har latterlige
kommentare og det er jo knapt så rart. Men jeg forstår dig, du lyder klog,
heldivis har jeg også god hjælp med en af mine venne som hedder Joe, han er
sku en guttermand.
Tak Joe for alt det du giver
Venligst ....



Brian (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 25-05-06 16:25

Morten Bo Jensen wrote:

> Ja det kan man så mene Jan men, der er også mange der har latterlige
> kommentare og det er jo knapt så rart.

Tonen er også blevet lidt hårdere herinde på det sidste, IMO

> Men jeg forstår dig, du lyder klog

Som Jan (næsten) skriver - den slags lærer man hurtigt at gennemskue

/Brian



Jan W Nielsen (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 25-05-06 16:40

>> Men jeg forstår dig, du lyder klog

> Som Jan (næsten) skriver - den slags lærer man hurtigt at gennemskue

Korrekt - man skal ikke skue hunden på hårene..

--
/Jan W Nielsen
Vectra GTS 2,0 Turbo Sport '06



Ukendt (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-05-06 17:04

Jeg må her lige beklage, at et par af mine venner har været inde og skrive
perfide kommentarer på min PC, efter at jeg kort lige havde vist dem hvilken
herlig ressoruce News kan være, hvis man i en fart vil "opsamle konkret
viden"... Så ovenstående indlæg står ikke for min regning, men blev derimod
forfattet af min meget vittige ven Joe

---
MBJ



Armand (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 25-05-06 18:20

Morten Bo Jensen skrev:
> Jeg må her lige beklage, at et par af mine venner har været inde og skrive
> perfide kommentarer på min PC, efter at jeg kort lige havde vist dem hvilken
> herlig ressoruce News kan være, hvis man i en fart vil "opsamle konkret
> viden"... Så ovenstående indlæg står ikke for min regning, men blev derimod
> forfattet af min meget vittige ven Joe

Man kan godt slette sine egne(!) indlæg på News!

--
Armand.

Per Henneberg Kriste~ (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 25-05-06 17:22

Jan W Nielsen wrote:
>> Jeg opsamler viden for tiden,- men har kun haft kørekort og bil i 3
>> år, så min viden er naturligvis begrænset, men min videbegærlighed
>> er større end du ander
>
> Så er det bare med at følge med her i gruppen..
>
> Du vil hurtigt lære folk at kende - og vide, hvad de står for..

Jan´s bil har f.eks. 0 (nul) HK :)

--
Per, Esbjerg



Ukendt (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-05-06 15:31

OBS. Min 1.6 HAR omdrejningstæller !!



Jan W Nielsen (25-05-2006)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 25-05-06 15:40

> OBS. Min 1.6 HAR omdrejningstæller !!

Damned..!!!

Så er det absolut en af de sjældne, for det havde de som regel ikke. Måske
er det eftermonteret..?

--
/Jan W Nielsen
Vectra GTS 2,0 Turbo Sport '06



TDN (25-05-2006)
Kommentar
Fra : TDN


Dato : 25-05-06 15:51


"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
news:4475c127$0$67257$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> OBS. Min 1.6 HAR omdrejningstæller !!
>
> Damned..!!!
>
> Så er det absolut en af de sjældne, for det havde de som regel ikke. Måske
> er det eftermonteret..?
>
> --
> /Jan W Nielsen
> Vectra GTS 2,0 Turbo Sport '06
>
Mortens er en GLI, mit dem gazen moleviten, ellers er det rigtigt de er uden
omdr.tæller.

Mvh
Thomas



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408885
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste