Oldtimer træf i Gråsten 27. maj
Fra : Finn Guldmann

Dato : 24-05-06 23:30

Risikerer man at rende på nogen herfra hvis man tager sig sammen og
bevæger sig til Gråsten på lørdag?

<http://www.oldtimerloebet.dk/>

--
MVH Finn Opel Ascona 1,6S '86 (6340)
I dag har jeg kørt over 12 fortovskanter, været i grøften 3 gange,

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-05-06 23:45

Finn Guldmann skrev:

> Risikerer man at rende på nogen herfra hvis man tager sig sammen og
> bevæger sig til Gråsten på lørdag?
>
> <http://www.oldtimerloebet.dk/>

Jeg har weekendarbejde pt.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-05-06 23:54

Finn Guldmann wrote:

> Risikerer man at rende på nogen herfra hvis man tager sig sammen og
> bevæger sig til Gråsten på lørdag?
>
> <http://www.oldtimerloebet.dk/>

Er ikke gammel nok, (bilen) men jeg kunne selvfølgelig møde op med min
trailer

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-05-06 02:58

Uffe Ravn skrev:
> Er ikke gammel nok, (bilen) men jeg kunne selvfølgelig møde op med min
> trailer

Håber da ikke man skal møde i en oldtimer for at kigge på. Det vil så
stærkt begrænse tilskuerantallet.

Fra : Peter Weis

Dato : 25-05-06 08:40

Uffe Ravn wrote:

> Er ikke gammel nok, (bilen) men jeg kunne selvfølgelig møde op med min
> trailer

Min cykel må snart være gammel nok.

mvh
Peter

Fra : John Sahl

Dato : 24-05-06 23:49

Finn Guldmann wrote:
> Risikerer man at rende på nogen herfra hvis man tager sig sammen og
> bevæger sig til Gråsten på lørdag?

Jeg ville gerne en tur forbi, men der er jeg i en tur i Schweitz

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-05-06 06:57

Finn Guldmann skriver:

> Risikerer man at rende på nogen herfra hvis man tager sig sammen og
> bevæger sig til Gråsten på lørdag?

Nix, er til et andet oldtimertræf.

Der er der køretøjer der er lidt ældre og med en dl flere HK.
Topscoreren er med 3300 HK.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sweet victory:http://home6.inet.tele.dk/moppe/stave.html