Montering af "P-Watch" i Mondeo?
Fra : Thomas H.

Dato : 24-05-06 11:18

Jeg har fået sådan en P-Watch i fødselsdagsgave, og vil høre om nogen har
prøvet at montere sådan en svend i en Mondeo fra 2000?
Er det nogen let måde at komme ned i højre side, ind over handskerummet og
ind at finde nogle ledninger ved radioen?
Kort sagt, nogle erfaringer inden jeg lægger mig ud i regnen og roder

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 24-05-06 14:13

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in message
> [...]
> ind at finde nogle ledninger ved radioen?
> Kort sagt, nogle erfaringer inden jeg lægger mig ud i regnen og roder

Ja, lad være med at lave sådan noget i regnvejr, du bliver bare træt af det,
og får lavet noget makværk :)

Jacob (BMW E46)

Fra : Thomas H.

Dato : 24-05-06 14:46

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, lad være med at lave sådan noget i regnvejr, du bliver bare træt af
> det, og får lavet noget makværk :)

Joo men hvor mange måneder mon der går??

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 24-05-06 15:37

> Joo men hvor mange måneder mon der går??

Skulle det ikke blive lidt opholdsvejr i weekenden :)

/Jacob

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-05-06 15:33

Jacob Rungwald skriver:

> Skulle det ikke blive lidt opholdsvejr i weekenden :)

Jo, lørdag
http://www.museumstog.dk/?p=kalender&planid=102&lid=102

Så må man opholde sig langt fra bilen...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sweet victory:http://home6.inet.tele.dk/moppe/stave.html

Fra : Neser

Dato : 24-05-06 17:44

> [...]
> ind at finde nogle ledninger ved radioen?
> Kort sagt, nogle erfaringer inden jeg lægger mig ud i regnen og roder

Bliv lige sikker på om du kan bruge de ledninger ved radioen!

På nogle biler forsvinder kl. 15 ved radioen når man starter bilen, hvilket
ikke må ske med P-Watch'en.
Så skal du finde en anden kl. 15 som ikke gør det.
Har monteret én i mine forældres Saab fra '91, og der var der netop 2 forsk.
kl.15. 1 der altid var der når tændingen var slået til, og en anden der
forsvant når man kørte med starteren.

- Neser

Fra : Thomas H.

Dato : 24-05-06 18:11

"Neser" <Neser@neser.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forsk. kl.15. 1 der altid var der når tændingen var slået til, og en anden
> der forsvant når man kørte med starteren.

hmm ja det må jeg da lige få checket, tak for tippet!

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-05-06 18:47

Thomas H. wrote:
> "Neser" <Neser@neser.dk> skrev i en meddelelse

> hmm ja det må jeg da lige få checket, tak for tippet!

I det hele taget, hvis du har problemer med monteringen, så spørg på deres
hot nummer. De er meget flinke til at hjælpe med at få det til at virke ..

--
Per, Esbjerg