Ultraglozz... igen...:-)
Fra : H.S.

Dato : 23-05-06 09:23

Efter at have læst tilbage på utallige indlæg, med for og imod
Ultraglozz, besluttede jeg mig alligevel for at prøve.

Jeg blev ret imponeret.. UG er utroligt nemt at arbejde med, smør
skidtet på bilen, vent 10 minutter, og tør det af igen. Det var
altså nemt....
Lakken blev så glat, at jeg (ved et tilfælde) lagde noget twist på
kølerhjælmen, og dette gled hele vejen fra forruden og ned på
gulvet, uden at bliver 'hjulpet'.

Jeg vil ihvertfald bruge UG næste gang også...

Alt ialt tog det vel en lille time, inklusiv tid til en cigar

Fra : Leo_Jensen

Dato : 23-05-06 11:00

Jeg har lige haft samme oplevelse, inklusive glidende klude med ganske
almindelig Turtle Wax. Og motorhjelmen på en Jaguar XJ er tæt på
vandret
Konklusion: Voks gør bilen glat og det meste er nemt at påføre, så
det er bare at komme igang.

Leo

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-06 15:57

"Leo_Jensen" <maigaard-jensen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg sad med samme tanke. Lakken på min bil bliver også imponerende glat og
smidig uanset om jeg bruger Turtle, Sonax, Alaska eller UG

Næh det som er mest væsentlig, vil jeg sige er holdbarheden.......og den er
nu ikke så imponerende ved nogen af produkterne som det sælgere siger.
Jeg forudsætter selvfølgelig også det helt urimelige grundlag, med at bilen
bliver brugt hver dag i alt slags vejr og står udenfor hele tiden, og at
bilen kører mere end 5.000 Km / år

--
Tom

Fra : Thomas Krath

Dato : 23-05-06 14:18

> Jeg vil ihvertfald bruge UG næste gang også...

Jeg synes bare ikke det holder særlig lang tid? :(

Mvh/Thomas

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 23-05-06 15:19

> Jeg synes bare ikke det holder særlig lang tid? :(

Da jeg havde min gamle 205 GTi, som var rød og ekstremt slidt i lakken
prøvede jeg alle de produkter, som jeg blev anbefalet rundt omkring, og det
kunne da også komme til at se nogenlunde ud hvis jeg brugte knofedt nok, men
det holdt aldrig særlig lang tid så var det forfra igen. Men når jeg brugte
UG, så holdt det noget længere tid, og hvis jeg gentog behandlingen
jævnligt, behøvede jeg bare at vokse den som en "almindelig bil", så holdt
det helt fint.

Så thumbs up til UG herfra!

/morten

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 23-05-06 14:54

"H.S." <henrik@aficionado.dk> wrote in message

>Lakken blev så glat, at jeg (ved et tilfælde) lagde noget twist på
>kølerhjælmen, og dette gled hele vejen fra forruden og ned på
>gulvet, uden at bliver 'hjulpet'.

Det gør en alm polering uden UG altså også ved lakken :)

Jacob (BMW E46)