Så skete det... Det måtte komme
Fra : Klaus A

Dato : 22-05-06 17:09

http://nordjyske.dk/index.aspx?page=2&action=clear&sender=262&target=240&data=Id%3D1966601%26TelegramType%3D3

Tragisk, men absolut forventeligt.

Ved Aalborg. stykket fra E45 (T.H Sauersvej) mod Egense.

Jeg kører i krydset flere gange dagligt.
Man skal _altid_ se efter de lastbiler på den strækning når man krydser
vejen. Det sker tit der kommer et vogntog for fuld udblæsning (80km/t
strækning), de opdager det røde lys alt for sent, og blæser over....

uhyggeligt.

--
klaus

Fra : Troels - around 9000

Dato : 22-05-06 17:09

> Tragisk, men absolut forventeligt.

Ved det er kynisk, men måske chaufføren havde travlt med at pisse i en
flaske?

Udover det. Kender krydset.. Et oplagt sted for sådanne uheld, idet
strækningen er så lang og lige, at man hellere liiiige vil smutte over
istedet for at skulle til at holde..

// Troels

Fra : PMH

Dato : 22-05-06 17:21

"Troels - around 9000" <troels@fjern.dette.plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:Tmlcg.17482$%n.13785@news.get2net.dk...

> Ved det er kynisk, men måske chaufføren havde travlt med at pisse i en
> flaske?

Selvfølgelig skal alle chauffører kæmmes over samme kam..

Fjols..!!

PMH

Fra : Broegger

Dato : 22-05-06 17:54

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev

> "Troels - around 9000" <troels@fjern.dette.plougmann-olsen.dk> skrev i
> en meddelelse news:Tmlcg.17482$%n.13785@news.get2net.dk...

> Selvfølgelig skal alle chauffører kæmmes over samme kam..

Nej, nej. Ikke samme kam. Han må også låne min!

> Fjols..!!

Det siger da vist en del mere om dig end om andre! Kan vi ikke godt blive
enige om at tale pænt? Jeg syntes faktisk at denne gruppe er et ganske
hyggeligt forum, men er lidt irriteret over tonen i den sidste tid!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-05-06 18:57

Den Mon, 22 May 2006 18:20:43 +0200 sendte "PMH" <tjaa@tjaa.dk>
følgende røgsignaler:

> [...]
>meddelelse news:Tmlcg.17482$%n.13785@news.get2net.dk...

>Selvfølgelig skal alle chauffører kæmmes over samme kam..

Er du sikker på at du ikke skulle have heddet PMS i stedet?

--
T.J.

Jeg er spontan, hvis jeg får tid til at tænke.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-05-06 22:44

PMH expressed precisely :
> Selvfølgelig skal alle chauffører kæmmes over samme kam..

Specielt fordi de ikke kan holde kursen når de bruger den - og så er
det bedre med kun en kam til deling mellem dem alle end at de har en
hver ;)

"Health nuts are going to feel stupid someday, lying in hospitals dying
of nothing." - Redd Foxx

Fra : Troels - around 9000

Dato : 23-05-06 09:23

> Selvfølgelig skal alle chauffører kæmmes over samme kam..

Jeps, og den kam er vidst delt af mange herinde :)

> Fjols..!!

Så har du lige kaldt en stor del af gruppens deltagere fjolser

> PMS

Yes, sir.

// Troels

Fra : Finn Guldmann

Dato : 23-05-06 15:40

Troels - around 9000 skrev:
> Jeps, og den kam er vidst delt af mange herinde :)
> Så har du lige kaldt en stor del af gruppens deltagere fjolser
> Yes, sir.

Det første er hans navn, det andet hans titel.

--
MVH Finn Opel Ascona 1,6S '86 (6340)
I dag har jeg kørt over 12 fortovskanter, været i grøften 3 gange,

Fra : PMH

Dato : 22-05-06 17:21

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-06 17:36

> [...]
meddelelse news:Tmlcg.17482$%n.13785@news.get2net.dk...

> Ved det er kynisk, men måske chaufføren havde travlt med at pisse i en

haha... Tænkte på nøjagtig det samme!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-05-06 18:56

Den Mon, 22 May 2006 18:36:17 +0200 sendte "Peter" <spørg> følgende
røgsignaler:

>"Troels - around 9000" <troels@fjern.dette.plougmann-olsen.dk> skrev i en
>meddelelse news:Tmlcg.17482$%n.13785@news.get2net.dk...

>haha... Tænkte på nøjagtig det samme!

Me 2.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 23-05-06 03:04

Troels - around 9000 skrev:
> [...]
> Udover det. Kender krydset.. Et oplagt sted for sådanne uheld, idet
> strækningen er så lang og lige, at man hellere liiiige vil smutte over

Kan undre hvorfor det ikke er lavet til rundkørsel som de andre.

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-06 17:46

On Mon, 22 May 2006 18:08:31 +0200, "Klaus A"
<dknews@FJERNESautzen.com> wrote:

> [...]
>vejen. Det sker tit der kommer et vogntog for fuld udblæsning (80km/t
>strækning), de opdager det røde lys alt for sent, og blæser over....

been there, done that.....kom for mange år siden ud mod
lysreguleringen ved Langagervej i min Mascot (hold kæft hvor er et
lastvognshjul stort set nede fra sådan en) - grønt lys, ind med 3'eren
.....øøøøh, her er noget galt, bremse.......og se 40 tons lastvognstog
komme der, hvor jeg ville have været, hvis ikke...............nu er
der så rundkørsel på det sted. Hvad er det egentlig der går galt? Alle
andre kan se lysene - men ikke dem i højden.......de har nemlig travlt
med at kommunikere med disponenten, fordi læsset skulle til Dokkedal
og ikke til Mou eller også er det moster Karens åreknuder, der giver
problemer.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Klaus A

Dato : 22-05-06 18:26

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> [...]
> med at kommunikere med disponenten, fordi læsset skulle til Dokkedal
> og ikke til Mou eller også er det moster Karens åreknuder, der giver

Ja det er det eneste kryds med lys efter E45 T.H. Sauersvej (øst) afkørslen
på hele strækningen mod Egnese. Der burde egentlig laves en ny rundkørsel
der også. De er godtnok trælse at komme igennem, men de kan da ses fra en
lastbil. Typisk ser lastbilerne ikke lyset, så jeg har lært at se efter dem
når jeg krydser. I vinters kunne de ikke standse fordi der var glat... Det
ser spændende ud når der kommer 40Ton kurrende langsomt igennem krydset ...

--
Klaus

Fra : Troels - around 9000

Dato : 23-05-06 09:22

> [...]
> dem
> når jeg krydser. I vinters kunne de ikke standse fordi der var glat... Det

Problemet med rundkørslerne er at mange bilister der har haft kørekort i 20+
år, ikke helt er opvokset med dén slags rundkørsler. De er STORE, de er
VOLDSOMME, og vejbanerne er svære at gennemskue. Jeg tør sgu næsten ikke
køre i dem, men det er mere pga. de andre bilister. De var en del af rutinen
dengang jeg tog kørekort ;)

> ser spændende ud når der kommer 40Ton kurrende langsomt igennem krydset

Det er ikke sådan når de er ved at ramme ved siden af flasken ;)

// Troels

Fra : Martin Sørensen

Dato : 23-05-06 09:54

Troels - around 9000 skrev:

> [...]
> køre i dem, men det er mere pga. de andre bilister. De var en del af rutinen

Det er så rigtigt nok. Da jeg tog kørekort i 1985 (på min 18 års
fødselsdag) i Svendborg var nærmeste rundkørsel i Fåborg - når vi
var derhenne tog vi en ekstra omgang for oplevelsens skyld.

Det var mere imponerende med en af mine gymnasiekammerater. Han tog sit
kørekort hjemme på Ærø, og jeg var passager i bilen første gang
han kom til et lyskryds Det var hans første langtur, 42km til
Odense.

Senere fik jeg så en del rundkørselstræning, jeg boede 5 år i
England. Man skal bare huske hvilken vej man skal rundt...

/Martin

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-05-06 10:05

PMH wrote:
> "Troels - around 9000" <troels@fjern.dette.plougmann-olsen.dk> skrev i en
> meddelelse news:Tmlcg.17482$%n.13785@news.get2net.dk...

> Selvfølgelig skal alle chauffører kæmmes over samme kam..

Nej, der finde helt sikkert mange som kører pænt, man lægger bare
ikke så meget mærke til dem.

> Fjols..!!

Det var han, at overse et rødt lys.

--