kontrollampe lyser periodisk chek gadges
Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 22-05-06 16:15

På en Chrysler Grand Voyager har jeg en kontrollampe der lyser periodisk.
(chek gadges) hvad betyder det ? der står intet om den i instruksionbogen

/ad

Fra : Troels - around 9000

Dato : 22-05-06 16:24

"Awul Dasfilshabeda" <Steelaygot@Maowenbach.fjern> skrev i en meddelelse
> På en Chrysler Grand Voyager har jeg en kontrollampe der lyser periodisk.
> (chek gadges) hvad betyder det ? der står intet om den i instruksionbogen

Sikker på der ikke står Gauges?

I så fald er det dine instrumenter den siger du skal tjekke.

// Troels

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 22-05-06 16:38

"Troels - around 9000" <troels@fjern.dette.plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:JIkcg.17469$jv7.7981@news.get2net.dk...

> Sikker på der ikke står Gauges?

Nej, der står (chek gadges) Skrivefejl ....chek gages !
/ad

Fra : Troels - around 9000

Dato : 22-05-06 16:46

> Nej, der står (chek gadges) Skrivefejl ....chek gages !
> /ad

Det vil jeg stadig mene er dine instrumenter.

// Troels

Fra : Troels - around 9000

Dato : 22-05-06 16:46

> Nej, der står (chek gadges) Skrivefejl ....chek gages !
> /ad

.... ellers er gage løn på engelsk/amerikansk ;)

// Troels

Fra : Broegger

Dato : 22-05-06 17:56

> Nej, der står (chek gadges) Skrivefejl ....chek gages !

Det er vel fordi du skal tjekke din gage! Den skal vel være stor for at
fylde benz på sådan en slughals!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 22-05-06 16:37

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 22-05-06 17:02

"Awul Dasfilshabeda" <Steelaygot@Maowenbach.fjern> writes:

> På en Chrysler Grand Voyager har jeg en kontrollampe der lyser periodisk.
> (chek gadges) hvad betyder det ? der står intet om den i instruksionbogen

Google Groups antyder enten olietrykket eller fejl i trykmåleren,
anden fejlfunktion i elektronikken (døende batteri fx.), eller fejl på
ventilatortermostat. Er der nogen symptomer udover lampen?

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 22-05-06 17:11

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Google Groups antyder enten olietrykket eller fejl i trykmåleren,
> anden fejlfunktion i elektronikken (døende batteri fx.), eller fejl på
> ventilatortermostat. Er der nogen symptomer udover lampen?

Batteriet !! har den stået stille en uge kan den ikke starte ..
Olietrykket er lige under 2 , ved varm motor.
/ad