Så er der købt ny vogn!
Fra : Torben Madsen

Dato : 19-05-06 17:52

Lækkert! - duften af ny vogn - det er sgu et par dage siden, jeg sidst har
prøvet det. Sidste gang var i '98.....
Denne gang blev det til en Passat Variant 1,9 Tdi Comfortline - med en lille
datter er pladsen i golfen ikke noget at prale af....

God weekend!

mvh
Torben Madsen

Fra : ThomasT

Dato : 19-05-06 18:03

Tilykke med den!!!

Har en magen til, bare i limosine-udgaven. Jeg er super-glad for den.

ThomasT

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-05-06 18:15

Torben Madsen wrote:
> [...]
> Denne gang blev det til en Passat Variant 1,9 Tdi Comfortline - med
> en lille datter er pladsen i golfen ikke noget at prale af....

TILLYKKE

Rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-06 18:18

On Fri, 19 May 2006 18:52:14 +0200, "Torben Madsen"
<news@[spamfri]vw-madsen.dk> wrote:

> [...]
>Denne gang blev det til en Passat Variant 1,9 Tdi Comfortline - med en lille
>datter er pladsen i golfen ikke noget at prale af....

Tillykke med det, så blev der da plads til en søster eller bror til
den lille også.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Torben Madsen

Dato : 19-05-06 18:51

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse
newsvr62t183hkn8bpdhtak96jq4o009cgnq@4ax.com...
> [...]
> <news@[spamfri]vw-madsen.dk> wrote:
>
> Tillykke med det, så blev der da plads til en søster eller bror til

Hun må godt lige få lov at være enebarn et stykke tid endnu......

mvh
Torben

Fra : Kent Glerup

Dato : 19-05-06 19:12

> [...]

>Denne gang blev det til en Passat Variant 1,9 Tdi Comfortline - med en lille
>datter er pladsen i golfen ikke noget at prale af....

Tillykke med datteren!
(og bilen også! Skøn vogn :) )

/Kent Glerup

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-05-06 19:45

Torben Madsen skriver:

> Denne gang blev det til en Passat Variant 1,9 Tdi Comfortline - med en lille
> datter er pladsen i golfen ikke noget at prale af....

Tillykke, en dejlig vogn.

IMHO dog noget overkill for bare et enkelt barn.
Men sikkert en god undskyldning for at få en lækkker bil

Klaus (1 barn og en Golf V hvor barnevognen kan være i bagagerummet)
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Torben Madsen

Dato : 21-05-06 08:19

> [...]
> Men sikkert en god undskyldning for at få en lækkker bil
>
> Klaus (1 barn og en Golf V hvor barnevognen kan være i bagagerummet)

Barnevognen kan nu også være i bagagerummet i golfen (dog kun en IV) - men
det behøver vi jo ikke fortælle nogen.....

mvh
Torben