erf. med KP Nissen Aarøsund A/S Haderslev?
Fra : \\_TNT_/

Dato : 18-05-06 22:55

Er blevet lidt mere nervøs efter udsendelsen i aftes så ville lige høre om
nogen herinde fra har erfaringer med KP Nissen Aarøsund A/S i haderslev?

Da jeg syns det lyder som et spændende koncept og bilerne umiddelbart på
billederne ser fine nok ud.. og da de er importerede har de os nok en del
mindre rust end de danske.. :)

Dennis Christensen

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 20-05-06 23:42