Hvad gik galt med den nye 3 serie i coupé ~
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 17-05-06 20:27

http://www.bmw.com/dk/da/index_highend_popup.html?prm_popup=../../dk/da/newvehicles/3series/coupe/2006/_highend/xml/popup.xml

Ok, jeg kan huske da de i Fifth Gear sagde at den nye 7 serie "was designed
by monkeys with tools", er det så en blind regnorm uden arme der har
mishandlet den nye 3 serie i Coupe udgaven ?

Aldrig har jeg da set noget så grimt før, fronten er total sej, siden er
ikke for køn med de linier i trappe niveau, og baglygterne er taget fra den
"nye" Hyundai Sonata.

Du godeste kan jeg kun sige :)

Jacob (BMW E46)

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 17-05-06 20:43

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> wrote in message
> [...]
>
> Aldrig har jeg da set noget så grimt før, fronten er total sej, siden er
> ikke for køn med de linier i trappe niveau, og baglygterne er taget fra

Men hvis der var en der ville give mig 335i'eren, så ville jeg overveje det
:) Den motor glæder jeg mig til at prøve(engang)

Jacob (BMW E46)

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-06 20:42

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Aldrig har jeg da set noget så grimt før, fronten er total sej, siden er
> ikke for køn med de linier i trappe niveau, og baglygterne er taget fra

Jeg synes nu den ser super godt ud, især bagenden er potent... Den er
betydeligt forbedret i forhold til dens "bror" E90 - den ser sq ikke alt for
køn ud uden sportspakken ;)

Men heldigvis er smag forskellig, fortsat god aften ;)

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 18-05-06 08:19

"Kim" <spørg> wrote in message

> [...]
> for køn ud uden sportspakken ;)
>
> Men heldigvis er smag forskellig, fortsat god aften ;)

Jeg bestemte mig lige for at finde ud af om jeg bare lige skulel vænne mig
til den, og havde derfor billedet sat på skærmen i stuen hele aftenen, og
hver gang jeg kom forbi kiggede jeg lige, og jeg må indrømme at nu begynder
jeg at syntes den er flot, baglygterne er ikke lige mig, jeg syntes det er
synd at en BMW skal have Sonata baglygter :(

Jacob (BMW E46)

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-06 10:24

> [...]
> begynder jeg at syntes den er flot, baglygterne er ikke lige mig, jeg
> syntes det er synd at en BMW skal have Sonata baglygter :(

Her er jeg helt enig med dig, man vænner sig stille og roligt til dens
design. Da jeg første gang så den, kunne jeg lide den endnu mindre, men
efterhånden som man ser dem på gaden går det bedre. Jeg synes dog stadig
ikke den er lige så pæn som E46, som jeg stadig synes er en værdig
konkurrent til den ;)

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-06 21:02

> [...]
>
> Aldrig har jeg da set noget så grimt før, fronten er total sej, siden er
> ikke for køn med de linier i trappe niveau, og baglygterne er taget fra

Hvad kan jeg sige, Chris Bangle sucks! ... Dog synes jeg den er pænere end
de andre nye BMW'er netop pga. baglygterne. Jeg kan ikke udstå den måde de
andre baglygter flugter med kanten af bagagerumsklammen ...og bryder mig
generelt ikke om det firkantede ydre.

mvh
Kim Frederiksen
BMW E30 coupé, '87

Fra : Martin

Dato : 17-05-06 21:22

"Kim Frederiksen" <kim snabela the-coffeeshop.dk> wrote in message
> [...]
> andre baglygter flugter med kanten af bagagerumsklammen ...og bryder mig

Hvis ikke jeg skulle have børn, hund og 8 kasser øl pakket ind i den, ville
den være helt fin til kommende sommerferie. Grim er den ikke - lidt ordinær
måske, men ikke grim.

Martin

Fra : Flemming Kanstrup

Dato : 18-05-06 20:30

> [...]
> andre baglygter flugter med kanten af bagagerumsklammen ...og bryder mig

pffft....Chris Bangle er det bedste der er sket for BMW de sidste 15 år. han
er genial - og for ikke at komme for langt OT, så er den nye coupé noget af
det smukkeste jeg længe har set (på billeder).

/FK
E46 '02

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 18-05-06 20:56

"Flemming Kanstrup" <nej@tak.dk> skrev i en meddelelse

> pffft....Chris Bangle er det bedste der er sket for BMW de sidste 15 år.
> han er genial

Enig, manden er genial!

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 18-05-06 00:57

Jacob Rungwald wrote:
> [...]
> ikke for køn med de linier i trappe niveau, og baglygterne er taget fra den

Tjaa, jeg har aldrig brudt mig om BMW's design, men efter Chris Bangle
kom til tegnebrættet har det ændret sig. Bilerne er efterhånden så
kønne, at jeg ville være bekendt at køre i dem. :D

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-05-06 06:11

Jacob Rungwald skriver:

> [...]
> ikke for køn med de linier i trappe niveau, og baglygterne er taget fra den

Det er vel bare det nye BMW look

Hvad gik der for øvrigt galt med BMW's hjemmeisde ?

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-05-06 07:15

Jacob Rungwald wrote:
> [...]
> designed by monkeys with tools", er det så en blind regnorm uden arme
> der har mishandlet den nye 3 serie i Coupe udgaven ?

Det kunne måske interessere visse biologer hvis du kender et sted hvor der
findes regnorme _med_ arme .. :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 18-05-06 08:17

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message

> Det kunne måske interessere visse biologer hvis du kender et sted hvor der
> findes regnorme _med_ arme .. :)

:)

Jacob (BMW E46)

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-06 08:41

> :)

Og som kan se ;). Bortset fra det er siden hugget fra Hyundai Coupe,
sidelinjen. !#¤§ Om jeg vil betale så meget for en Korea-øse, så hellere den
ægte vare ;).

Fra : Morgan Jones

Dato : 18-05-06 08:28

> Ok, jeg kan huske da de i Fifth Gear sagde at den nye 7 serie "was
> designed

Den er fed

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-06 10:28

DEN ER DA MØG FED !!!!

/Juel

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 18-05-06 20:54

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Tjaaa, jeg var præcis forbi BMW idag, fik stukket lidt materiale i hånden.
Egentlig synes jeg den er OK, i visse farver. Men argghh!! Noget er altså
gået galt omkring den bagende.
Jeg tror det bliver en Z4 Coupé i stedet for midt vedkommende, DAMN den er
lækker! Fy for pokker den er smuk... Jävla!!!
http://twoday.net/static/iaablog/images/bmw%20z4%20coupe%20zwei.jpg
--
-M
'05 BMW 325i E90

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 19-05-06 05:54

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg tror det bliver en Z4 Coupé i stedet for midt vedkommende, DAMN den er
> lækker! Fy for pokker den er smuk... Jävla!!!

Ja, så må vi da håbe at BMW har fået styr på deres dørhåndtag. Da jeg først
så Z4'eren i Herning, ville jeg åbne døren og, stod derefter med håndtaget i
hånden :(

Jacob (BMW E46)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-05-06 08:12

Jacob Rungwald wrote:

> Aldrig har jeg da set noget så grimt før, fronten er total sej, siden er
> ikke for køn med de linier i trappe niveau, og baglygterne er taget fra den
> "nye" Hyundai Sonata.

Forenden kan jeg godt lide, den er lidt afrundet som på M6eren.
Agressiv uden at være for "brian-agtig".

Set fra siden ser den ud til at være i orden, bortset fra at jeg ikke
er så vild med at døren skal være så stor og linien der i bunden af
karoseriet går fra døren og til baghjulet bryder på en eller anden
måde jeg ikke kan lide estetetikken.

Bagfra er det den mest ligegyldige bil jeg længe har set.

Alt i alt vil jeg ikke kalde den grim, men den mangler lidt gnist.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann