Cobra alarm
Fra : Thomas

Dato : 16-05-06 12:19

Hej NG

Da jeg har købt en Lancer årg 95' monteret med Cobra alarm, kunne jeg godt
tænke mig at høre om der er forskellige muligheder med denne. Jeg ved at
den er monteret i flere Lancer fra den årgang, men aner ikke om det er en
standard monterng i alle.

Ved muligheder, mener jeg fx om man kan sætte lyd til. Lige nu blinker den
kun 2 gange med blinklyset når man låser og 1 gang når man låser op. Eller
om man evt. kan lave en automatisk låsning af bilen , efter så og så mange
sekunder, hvis man skulle have gået fra den uden at låse.

(rent teknisk kan jeg nævne at man aktiverer centrallåsen via cobra
fjernbetjeningen og at alarm hermed sættes til)

Mvh

Thomas

Fra : Per O.

Dato : 16-05-06 21:32

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> (rent teknisk kan jeg nævne at man aktiverer centrallåsen via cobra
> fjernbetjeningen og at alarm hermed sættes til)

jeg har haft en Galant GTI fra 1992 med Cobra alarm. Den kunne ikke give
lyd, og automatisk låsning var heller ikke med. Jeg ved dog at flere lancer
GTI havde Cobra alarm som kunne lukke alle vinduer og soltag ved tryk på en
knap, hvilket min heller ikke kunne. Min alarm var monteret hos Mitsubishi,
så der var ikke tale om hjemmefusk.

Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Thomas

Dato : 16-05-06 21:34

"Per O." <digital@NEJTAKosterbo-net.dk> wrote in message
> [...]
> tryk på en knap, hvilket min heller ikke kunne. Min alarm var monteret hos
> Mitsubishi, så der var ikke tale om hjemmefusk.

Ok thx

så er det nok det samme her. Alt kan sikkert lade sig gøre, men det var nu
kun hvis man kunne lave alm. bruger ændringer jeg var interesseret......
Lodekolbe og evt. tegninger gider jeg ikke rode med ;)

Mvh

Thomas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-05-06 14:42

Thomas wrote:
> [...]
> (rent teknisk kan jeg nævne at man aktiverer centrallåsen via cobra
> fjernbetjeningen og at alarm hermed sættes til)

Det afhænger af hvilken model Cobra alarm der er tale om.
Jeg har monteret nogle stykker (for en del år siden) og de kunne
programmeres til stort set alt (undtagen at lave kaffe ), fremgangsmåden
husker jeg dog ikke nøjagtigt, men det er noget med at sætte tænding på
bilen og trykke på knapperne på fjernbetjeningen i bestemt rækkefølge/antal
tryk.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport