Hvor sælges???
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 15-05-06 21:32

Hej NG

Jeg har et helt nyt topstykke til en Mazda B2200 / E2200

Hvor sælger man sådanne stumper bedst? er der nogen der kender et godt sted
eller andre muligheder. Jeg har den i den blå avis og på bilbasen, men jeg
synes ikke denne henvender sig specielt til reservedele

Nogden forslag?

Mvh
JR

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 16-05-06 21:13

Hej JR..
Bilgalleriet.dk under robrikken marked kan du sælge alt..
Hilsen Jacob
"Jan Rasmussen" <jr@FJERNFJERNvejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> synes ikke denne henvender sig specielt til reservedele

begin 666 p.gif
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(.X@PX;X"`#L`
`
end