Q: Grunder - Hvor købes det ???
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 15-05-06 21:25

Skal igangmed at lappe lidt ridser go stenslag med mere...

Først vil jeg slibe, så vil jeg grunde og så lakstikft og klarlak til
sidst...

Har bestilt lakstift (og spraymaling) idag, men skal ha fat i noget grunder.
Har ikke gode erfaringer med spray grunder... Heller ikke hvis jeg spayer
ned i låget... Vil helst ha noget til lille pensel... Hvor kan det købes
henne som lagervare ???

Fra : Kent

Dato : 15-05-06 21:30

"Morten Bo Jensen" <giant[AT]@post.cybercity[DOT]dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ned i låget... Vil helst ha noget til lille pensel... Hvor kan det købes

Køb noget hos en automaler. Så får du kvalitet. Og køb så
den dyreste, bedste, mindste pensel hos en farvehandler.

Kent.

Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 15-05-06 21:38

Den slags må man vel så forvente at de har som algervare hos Toyota i Farum
ikke sandt ???

Fra : Kent

Dato : 15-05-06 22:34

> Den slags må man vel så forvente at de har som algervare hos Toyota i
Farum
> ikke sandt ???

Det tror jeg ikke er sikkert. De maler vel ikke selv?
Men ellers ring da og spørg.

Tag hen til den nærmeste automaler. 250 ml. vil nok
koste dig omkring 150,00 kr. m. moms - og der er
til maaaaaaaaaaaange småreperationer . Spørg
ham hvor tykt et lag, du skal smøre på! Er det
for tyndt eller for tykt, har det ingen virkning.

Kent.

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-06 06:05

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hvis det er et større areal, kommer du ikke langt med en stift.

Zinkgrunder er fint, det sælger selv T.Hansen. Og hvad er der galt med spray
når det påføres med pensel?. Det bruger jeg selv.

> den dyreste, bedste, mindste pensel hos en farvehandler.

Eller bare spidsen af en flækket tændstik.

Fra : Kent

Dato : 16-05-06 09:33

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
spray
> når det påføres med pensel?. Det bruger jeg selv.

Den grunder, der bliver solgt i spray kan ikke hamle op
med grunderen, du kan få hos en automaler. I hvert fald
ikke efter min mening .

> Eller bare spidsen af en flækket tændstik.

Ja, til små punkter - da bruger jeg også tandstik. Men til lidt
større områder, eller til klarlak, har jeg haft meget glæde af
en lille kvalitets-pensel, jeg købte for ca. 6 år siden.

Kent.

Fra : Kent

Dato : 16-05-06 09:40

> [...]
> større områder, eller til klarlak, har jeg haft meget glæde af
> en lille kvalitets-pensel, jeg købte for ca. 6 år siden.

SE LIGE BORT FRA DETTE INDLÆG! JEG ER KOMMET
TIL AT SENDE NÆSTEN DET SAMME INDLÆG TO
GANGE. DET ER DET ANDET, DER GÆLDER.

Kent.

Fra : Kent

Dato : 16-05-06 09:34

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er et større areal, kommer du ikke langt med en stift.

Er det et større areal, kontakter man vel sin automaler,
eller bruger evt. spray.