Bagagerum i lille bil
Fra : ___P.Sir

Dato : 15-05-06 17:32

Min kones gamle citroen zx kan snart ikke mere. En ny konebil skal findes.
Men de nye citroener, c1-3, har jo stort set ikke noget bagagerum, andet til
et par indkøbsposer fra netto.
Hvad er dagens bedste tilbud i klassen op til max. 150.000, når bagagerummet
har stor prioritet?
Ps.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 15-05-06 18:52

> Min kones gamle citroen zx kan snart ikke mere. En ny konebil skal findes.
> Men de nye citroener, c1-3, har jo stort set ikke noget bagagerum, andet
> til et par indkøbsposer fra netto.

Men hvis det kun skal være en konebil (bil nr 2), kan bagsæderne jo bare
slås ned når der købes lidt mere end en par indkøbsposer.

Mvh

Emil

Fra : Kostas

Dato : 15-05-06 19:20

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote in

> [...]
> bagagerum, andet til et par indkøbsposer fra netto.
> Hvad er dagens bedste tilbud i klassen op til max. 150.000, når

Måske en Suzuki Swift - mener bagsæderne kan køres frem og tilbage uden at
blive lagt ned.

mvh

Kostas

Fra : Kim Kristensen

Dato : 15-05-06 21:06

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> et par indkøbsposer fra netto.
> Hvad er dagens bedste tilbud i klassen op til max. 150.000, når

Kan du strække prisen 10.000 kr. mere kan det ifølge BilBasen blive til den
billigste Skoda Fabia stationcar med 438 liter bagagerum, ellers er der jo
muligheden for en brugt bil.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Kent

Dato : 15-05-06 21:28

> [...]
til
> et par indkøbsposer fra netto.
> Hvad er dagens bedste tilbud i klassen op til max. 150.000, når

Hvad med en ny Hyundai Accent 1.3 LS, 5 dørs. til 142.495 +
leveringsomkostninger 3.380,00?

Bagagerummet er på 321 liter. Split-sæderne kan desuden nemt
lægges ned.

Det er en meget letkørt bil - driftsikker - og så har den endda
aircondition (manuel) . Desuden fin trækkraft, motorstørrelsen
og prisen taget i betragtning.

Kent.

Fra : Niels Pein

Dato : 15-05-06 21:33

Den nye Mitsubishi Colt.
Lækker bil, og bagsæderne kan køres frem og tilbage. Helt tilbage, så er der
ikke meget baggagerum, men helt fremme, så er det ok af en lille bil at
være. Og selvfølgelig kan sæderne lægges ned, hvis der skal være plads til
meget.
--
Mvh. Niels

Fra : Kent

Dato : 15-05-06 22:44

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være. Og selvfølgelig kan sæderne lægges ned, hvis der skal være plads til

Ja, du har ret - den havde jeg glemt .

Tror faktisk Colt'en er noget af det absolut bedste, man kan
få lige nu til de penge!

Kent.

Fra : Morten

Dato : 16-05-06 10:16

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> wrote in message
> [...]
> der
>>

> Ja, du har ret - den havde jeg glemt .
>
> Tror faktisk Colt'en er noget af det absolut bedste, man kan

Jeg har nu haft Colt i 1 mdr, og er utrolig glad for den. Det var præcis det
meget "brugervenlige" baggagerum som gjorde udslaget da vi købte bil.
Bagsæderne kan skubbes frem, lægges ned, lægges sammen og slås op mod
førersædet, så man har plant baggagerum og endligt helt tages ud, hvis man
har brug for det.

Husk at baggagerummet er endnu mindre i 3 dørs modellen, og at sæderne ikke
kan tages ud.

--Morten

Fra : Kent

Dato : 16-05-06 10:55

"Morten" <real_mag@@@@@@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> har brug for det.
>
> Husk at baggagerummet er endnu mindre i 3 dørs modellen, og at sæderne

- Ja, det er IKKE en uvæsentlig detalje .

Hvilken model er det præcist, du har?

Hvor komfortabel er den ellers at køre i? Støj i kabinen?
Optræk? Plads i kabinen?

Kent.

Fra : Morten

Dato : 16-05-06 11:45

> [...]
>
> - Ja, det er IKKE en uvæsentlig detalje .
>
> Hvilken model er det præcist, du har?
>
> Hvor komfortabel er den ellers at køre i? Støj i kabinen?

Det er en 1.1 inform 5 dørs, med semi-aut AC. Nu er alt relativt, og jeg
kørte før en escort fra 98. De ture jeg har gjort fra Kbh->Jylland og
Tyskland, har som fører været yderst behagelige, bevares ved 130 km/t kan
man da godt høre motoren, men det mindre end jeg kunne i escorten ved samme
hastighed. Kabinepladsen (ved bagsædet tilbage) er overvældende. Jeg har
haft kammerater på 190-195 på bagsædet som udtrykte klar begejstring for
benpladsen (den højeste havde heldigvis ikke hanekam, men han følte det dog
stadig behageligt i forhold til mange betydeligt større biler). Tag ud og
prøv den. Jeg tog ud til forhandleren for at købe en Swift, og kom hjem med
en colt.

--Morten

Fra : Kent

Dato : 16-05-06 14:25

> [...]
> stadig behageligt i forhold til mange betydeligt større biler). Tag ud og
> prøv den. Jeg tog ud til forhandleren for at købe en Swift, og kom hjem

Næææh, jeg er meget glad for min nuværende bil . Det var
mest for spørgerens skyld. Men jeg er da også meget
bil-interesseret, så tak for de interessante oplysninger .

Den lyder til at være en lille éner - i positiv forstand.

Kent.