C4 1.6 HDI - indtryk fra en lang weekend.
Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-05-06 08:59

Så har jeg igen haft lejet bil, denne gang var det ovenstående.
Behagelig og komfortabel sådan generelt set, forsædet _hjalp_ faktisk
på mit hold i ryggen. Noget har de lært i Frankrig. Lidt mere
specifikke observationer:

1) Den er urimeligt økonomisk, gik over 20km/l i snit over de 760km vi
kørte. Og det var med 3-4 personer, med aircon til, omend ved moderate
hastigheder. Ellers bliver man bare fotograferet i Schweiz.

2) Jeg skulle vænne mig til at der var _meget_ lidt moment under
1500o/m sammenlignet med Accorden. Der er lidt ketchupeffekt over
momentet.

3) jeg bliver aldrig rigtig venner med digitale speedometre. Hvornår
mon den modedille går over?

4) Ungerne (egen + en lånt) var glade og tilfredse bagi.

4.1) Hvordan slår man deres kontakter til vinduerne fra?

5) Hvorfor sætter man 205/50 på en almindelig familiebil? Man lægger
jo mærke til enhver ujævnhed
på vejen. Ville en 55 eller 60 profil ikke give fornuftig kontrol? Jeg
er vant til 185/70, som selv jeg finder til den bløde side.

6) Til trods for dækmonteringen virkede den lidt nervøs ved
midterstillingen på motorvej. Bare lidt. Er det mon den kortere
akselafstand eller en overivrig servo?

7) noget af det første jeg fandt ud af var at lukke for
parfumeringen...

Nogen kommentarer?

mvh

Martin

Fra : Thomas Landberg

Dato : 15-05-06 17:02

[...]

Ikke specielt, men jeg synes altid der er spændende med sådan en anmeldelse.
Så tak for det

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.
Online salg af motorolie, autopærer, Sonax bilpleje osv.