Billeder af klassiske amerikanerbiler
Fra : Henrik Daae

Dato : 14-05-06 19:28

Hej gruppe,

Jeg har lige været en tur i staterne, hvor jeg bl.a. var til en udendørs
biludstilling. Hvis det har interesse, har jeg taget en masse billeder af
amerikanske klassikere og lagt dem her:

http://henrik.daae.dk/usa2006.php (siden er helt og aldeles reklamefri)

De er skaleret ned, men fylder stadig over 8 mb så siden kan tage lidt tid
at hente frem. Skulle nogen ønske et par af billederne i original størrelse,
så send mig venligst en mail på "henrik snabela daae.dk".

God weekend.

Mange venlige hilsner

Henrik

Fra : Thomas

Dato : 14-05-06 19:45

"Henrik Daae" <henrik@daae.invalid> wrote in message
> [...]
> biludstilling. Hvis det har interesse, har jeg taget en masse billeder af

Flotte billeder. Der er da et par Dodge's der ville pynte under min
højrefod.......

Jeg vil da opfordre alle herinde, når det nu er et bilforum, at filme på
museer, træf og lignende og vise dem frem herinde.

mvh

Thomas

Fra : AS

Dato : 15-05-06 13:29

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message

> Flotte billeder.

Bare ganske overeksponerede.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-05-06 20:12

Henrik Daae pretended :
> Jeg har lige været en tur i staterne, hvor jeg bl.a. var til en udendørs
> biludstilling. Hvis det har interesse, har jeg taget en masse billeder af
> amerikanske klassikere og lagt dem her:

http://henrik.daae.dk/pics/usaspring2006/USA%20Marts-April%20160.jpg -
nå ja, sådan kan man også parkere sin bil :)

"If we were to wake up some morning and find that everyone was the same
race, creed and color, we would find some other cause for prejudice by
noon." - George Aiken

Fra : Basil

Dato : 14-05-06 20:12

Henrik Stidsen tastede følgende:
> Henrik Daae pretended :
>
> http://henrik.daae.dk/pics/usaspring2006/USA%20Marts-April%20160.jpg - nå ja,
> sådan kan man også parkere sin bil :)

Den skulle jeg også til at kommentere.
Rimelig cool måde at parkere.
Kai

Fra : Henrik Daae

Dato : 14-05-06 21:40

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> http://henrik.daae.dk/pics/usaspring2006/USA%20Marts-April%20160.jpg - nå
> ja, sådan kan man også parkere sin bil :)

Hehe - ja, men med til historien hører så, at efter halvanden time med
hydraulik og høj bas, kunne bilen ikke hæves igen og måtte køres væk på et
fejeblad.

Mvh. Henrik

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-05-06 22:11

Henrik Daae expressed precisely :

> Hehe - ja, men med til historien hører så, at efter halvanden time med
> hydraulik og høj bas, kunne bilen ikke hæves igen og måtte køres væk på et
> fejeblad.

Tænkte nok det var noget hydraulik sjov der havde svigtet.

Fra : Michael Jensen

Dato : 15-05-06 18:17

Hvad er dette for en bil???

http://henrik.daae.dk/pics/usaspring2006/USA%20Marts-April%20146.jpg

Hu-ha, den ser fed ud!!! Den skulle der vel ikke være flere billeder af?

\Michael

Fra : Henrik Daae

Dato : 16-05-06 12:00

"Michael Jensen" <ugyldig@ugyldig.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er dette for en bil???
>
> http://henrik.daae.dk/pics/usaspring2006/USA%20Marts-April%20146.jpg

Jeg mener, at det er en Buick Riviera.

> Hu-ha, den ser fed ud!!! Den skulle der vel ikke være flere billeder af?

Jeg har desværre ikke flere billeder af den, men Google Images har en hel
del: http://shor.ter.dk/63264391

Muscle Car Club (http://shor.ter.dk/306273995) har en del info om de
forskellige årgange.

Mvh. Henrik