Fælge & Dæk..
Fra : kunzendorf@gmail.com

Dato : 14-05-06 16:36

Ja, hvis i skulle have brug for nye HJUL til jeres Bil her til Sommer
el. vinter..

Så send mig en mail på info@jkm-consult.com
Så vender vi tilbage med en Pris.

Inhold Bil_: Model_:
Årg: Fælg Str. : og gerne om der er et fælg i har set som passer
jer!

Med venlige hilsener

Jonas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-05-06 16:40

kunzendorf@gmail.com wrote:
> [...]
> Så vender vi tilbage med en Pris.
>
> Inhold Bil_: Model_:
> Årg: Fælg Str. : og gerne om der er et fælg i har set som passer

Og hvis du skulle have brug for at finde ud af, hvordan usenet er strikket
sammen, så besøg http://usenet.dk/ så vil du finde ud af, at
reklamer/salgsannoncer ikke er velset i debat grupperne.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-05-06 17:09

kunzendorf@gmail.com wrote:
> Ja, hvis i skulle have brug for nye HJUL til jeres Bil her til Sommer
> el. vinter..

Det har mange, men det er denne gruppe IKKE beregnet til...
Hvis den var, så ville der jo ikke komme andre indlæg...

Rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler

Fra : kunzendorf@gmail.com

Dato : 14-05-06 18:12

Det skal jeg nok lige få HUSKET på¨--- men der er jo mange som
også kigger her.. DERFOR er det vel Ikke FORBUDT el. kan jeg vente en
bøde??

Politibetjente er der jo NOK af kan jeg se!!

Så Sorry.. Men hyg jer ..

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-05-06 18:52

kunzendorf@gmail.com wrote:
> Det skal jeg nok lige få HUSKET på¨--- men der er jo mange som
> også kigger her.. DERFOR er det vel Ikke FORBUDT el. kan jeg vente en
> bøde??

Forbudt og forbudt.
Bøde og bøde.
Nu er det jo kun politiet, som kan give bøder...

> Politibetjente er der jo NOK af kan jeg se!!

Tja. Ellers ville gruppen bliver overrendt af firmaer som vil sælge alt
muligt..

> Så Sorry.. Men hyg jer ..

Tak.

Rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 14-05-06 22:06

<kunzendorf@gmail.com> skrev i en meddelelse

DERFOR er det vel Ikke FORBUDT el. kan jeg vente en
bøde??

Jo, det står i fundatsen at handel foregår i markedes-grupperne, men du kan
anbringe en tekst i din signatur.

Politibetjente er der jo NOK af kan jeg se!!

Klaphat, med den PR du nu har fået, skal du nok få solgt noget.....NOT.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-05-06 22:18

Jørgen M. Rasmussen skrev:

> Klaphat, med den PR du nu har fået, skal du nok få solgt noget.....NOT.

Han sørgede da ihvertfald lige for at jeg ikke skal handle hos det
useriøse foretagende... ;)

Nogle gange skal man tænke før man skriver offentlig i firma-regi :)

MVH

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-05-06 22:10

kunzendorf@gmail.com skriver:

> Inhold Bil_: Model_:
> Årg: Fælg Str. : og gerne om der er et fælg i har set som passer
> jer!

VW Golf IV
2004, 17" 225/45/-17 BBS RD227fælg

Vil maksimalt betale 4 skumbananer.....

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-05-06 23:49

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> VW Golf IV
> 2004, 17" 225/45/-17 BBS RD227fælg
> Vil maksimalt betale 4 skumbananer.....

Hvis ellers hullerne passer til min vil jeg da godt byde over med 4
vingummibamser.

(Hvor mange skumbananer er det der går på 1 vingummibamse?)

--
MVH Finn Opel Ascona 1,6S '86 (6340)
I dag har jeg kørt over 12 fortovskanter, været i grøften 3 gange,

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-05-06 05:24

Finn Guldmann skriver:

> Hvis ellers hullerne passer til min vil jeg da godt byde over med 4
> vingummibamser.

Det må du ikke, vingummibamser er ikek legalt betalingsmiddel.

> (Hvor mange skumbananer er det der går på 1 vingummibamse?)

0,00000000000000000000000000000000000000000000000025

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Finn Guldmann

Dato : 15-05-06 08:51

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Det må du ikke, vingummibamser er ikek legalt betalingsmiddel.

Det må have noget med landsdelene at gøre. Hvilken er det du kommer fra?

> 0,000000000000000000000000000000000000000000000000.25

Der må kunne laves penge på at veksle frem og tilbage. For så høj er
skumbananer ikke i kurs her omkring.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-05-06 22:25

kunzendorf@gmail.com skriver:

> Det skal jeg nok lige få HUSKET på¨--- men der er jo mange som
> også kigger her.. DERFOR er det vel Ikke FORBUDT el. kan jeg vente en
> bøde??

Næh, men at din Google konto bliver lukket.

> Politibetjente er der jo NOK af kan jeg se!!

Hvor ?
Jeg tror ikke at der er en eneste politibetjent blandt de aktive her i
gruppen.

Overvej seriøst, hvorfor der i løbet af de sidste 3 måneder (som du
selvfølgelig lige har skimmet inden du poster i en gruppe på usenet)
ikke er en eneste reklame for et firma som den du lige lagde ud med.

Overvej at du lige har ødelagt dit firmas rygte, overfor alle der læser
med i denne gruppe!

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Broegger

Dato : 15-05-06 08:09

kunzendorf@gmail.com skrev news:1147620955.623736.96600
@i40g2000cwc.googlegroups.com:

> Ja, hvis i skulle have brug for nye HJUL til jeres Bil her til Sommer
> el. vinter..

Hjul? Er de de fire runde dimser der sidder i hjørnerne under bilen?

> Så send mig en mail på info@jkm-consult.com

Gider jeg ikke.

> Så vender vi tilbage med en Pris.

behøver du ikke. Du kan bare svare her!

> Inhold Bil_: Model_:
> Årg: Fælg Str. : og gerne om der er et fælg i har set som passer
> jer!

Skoda Octavia: 2006: 25"

Og du får maks 5 skumbananer + 1 liter brugt motorolie.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk