Så er der en til!
Fra : Ukendt

Dato : 14-05-06 16:12

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article196864.ece

Man ved ikke rigtigt, hvad man skal mene - nærmer mig nok mest
udtrykket TUDEFJÆS!
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-06 16:16

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article196864.ece
>
> Man ved ikke rigtigt, hvad man skal mene - nærmer mig nok mest
> udtrykket TUDEFJÆS!

hehe, det kunne være fedt hvis han blev dømt til at betale alle sagens
omkostninger og så selvfølgelig ikke få en rød reje i erstatning.

--
Tom

Fra : Ulrich

Dato : 14-05-06 17:19

> <Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> hehe, det kunne være fedt hvis han blev dømt til at betale alle sagens
> omkostninger og så selvfølgelig ikke få en rød reje i erstatning.

subscribe

--
Hygge Ulrich

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-06 18:00

"Ulrich" <uz_FILTER_@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> subscribe

Uheldigt at man kan slippe for straf når man begår vold.
Er sikker på, politiet har love som vil straffe en biltyv.

Sådan mere af princip...

Fra : Jan Vennike

Dato : 14-05-06 20:13

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> Uheldigt at man kan slippe for straf når man begår vold.
> Er sikker på, politiet har love som vil straffe en biltyv.
>
> Sådan mere af princip...

Hmm - måske

Man har bare på fornemmelsen at det er noget med "klask over fingrene og så
gør det aldrig mere" - og når man står som den der er blevet forulempet,
føles det ligesom bare ikke rigtigt.

--
Jan

(Remove the Cat in the email to reach me)

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-06 21:08

On Sun, 14 May 2006 18:59:43 +0200, "Olesen" <n/a> wrote:

>"Ulrich" <uz_FILTER_@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

>Uheldigt at man kan slippe for straf når man begår vold.
>Er sikker på, politiet har love som vil straffe en biltyv.
>
>Sådan mere af princip...

Jeg er ikke uenig i princippet - men politiet må jo have vurderet, at
der ikke var basis for at få bilejeren dømt, altså må der have været
en hel del usikkerhed om rollerne. Skrammerne sidder så det rigtige
sted, selv om de virker noget voldsomme.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-06 21:36

> [...]
> en hel del usikkerhed om rollerne. Skrammerne sidder så det rigtige
> sted, selv om de virker noget voldsomme.

Uanset det moralsk forkastelige i selvtægt, så kan jeg ikke græde mange
krokodilletårer over sagsøger, hvor meget jeg end prøver.
Jeg mener "det ligger ligesom i luften" når man sætter sig ind i en fremmed
bil uden tilladelse.

--
Tom

Fra : Thomas Landberg

Dato : 14-05-06 21:04

> hehe, det kunne være fedt hvis han blev dømt til at betale alle sagens
> omkostninger og så selvfølgelig ikke få en rød reje i erstatning.

Tja fedt og fedt. Skoddet ejer jo nok ikke en klink og så er det ligegyldigt
hvor mange penge han bliver dømt til at skulle betale. Fejlen blev begået
allerede dengang man glemte at kastrere hans far.

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.
Online salg af motorolie, autopærer, Sonax bilpleje osv.