skidt på bilen
Fra : kb

Dato : 14-05-06 15:25

Hej

Jeg har en hvid bil. På min fronthjælm, har jeg fået noget
ubestemmeligt snavs. Det er ligesom en tynd hinde, mørkt skidt. Hvis
jeg prøver at køre fingeren hårdt over lakken, gnider man det bare
ud. har prøvet en bilvask, og alm sæbe uden held. Tror muligvis det
er noget olie eller lignende.

Har i nogen bud på hvad det kan være, samt hvordan det fjernes?

på forhånd tak

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-06 15:32

"kb" <klausbergh@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Prøv at polere det væk med ganske alm autovoks.....det plejer at virke
temmelig godt
(f.eks Sonax)

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-05-06 16:02

kb wrote:
> [...]
> er noget olie eller lignende.
>
> Har i nogen bud på hvad det kan være, samt hvordan det fjernes?

Prøv med noget WD40...

Rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler

Fra : Steen

Dato : 15-05-06 21:28

et tip !
sprøjt lidt motorrens på - lad det sidde 10 minutter og skyl efter med rent
vand
mvh steen

meddelelse news:44674671$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...