Hjælp - Svigerfar skifter bil...!!
Fra : Morten

Dato : 11-05-06 22:33

Hej,

skal lige høre et par bud på, hvilken bil der vil være optimal for
min svigerfar, der overvejer at skifte bil. Han kører i dag i en meget
velkørende Saab 9-3 fra 11/2003 med 1,8t motoren - men han er ved at
synes, den er for stor at køre i, besværlig at komme ind i o.l.

Med andre ord - han vil gerne have en bil, der er let at komme ind/ud
af.

Han er ved at overveje en Golf Plus 2,0 FSI Sportline - men jeg er lidt
nervøs for at det er for meget "step-down" i forhold til Saab´en.

Nogen kommentarer ? - eller meget gerne forslag på, hvad han skal
kigge på.............

vh. Mulle

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-05-06 06:15

Morten skriver:

> [...]
> velkørende Saab 9-3 fra 11/2003 med 1,8t motoren - men han er ved at
> synes, den er for stor at køre i, besværlig at komme ind i o.l.

Køb den billigt af ham

> Med andre ord - han vil gerne have en bil, der er let at komme ind/ud
> af.

Så skal han have en MPV af en slags.

> Han er ved at overveje en Golf Plus 2,0 FSI Sportline - men jeg er lidt
> nervøs for at det er for meget "step-down" i forhold til Saab´en.

Hvordan det ?

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 12-05-06 09:52

> Så skal han have en MPV af en slags.

Enig, eller SUV.

> Hvordan det ?

Ifht en dyrlæge-traktor som Saab'en er det kun en hairdresser's car ;).

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 12-05-06 08:27

"Morten" <gitmo@privat.dk> wrote in message
>Nogen kommentarer ? - eller meget gerne forslag på, hvad han skal
> kigge på.............

Hvad med den lille nye Rav4?

Mvh,
Morten

Fra : Michael Jensen

Dato : 12-05-06 14:33

"Morten" <gitmo@privat.dk> wrote in message

Med andre ord - han vil gerne have en bil, der er let at komme ind/ud
af.

Vores Ford Focus C-Max er utrolig nem at komme ind og ud af! Man sætter sig
IND i bilen, ikke NED i bilen. En detalje vi nyder MEGET!

\Michael