nanoteknologi på ruden
Fra : Bagmanden

Dato : 10-05-06 22:28

Hej Gruppe.

Er der nogen af jer der har prøvet det dersens nymodens nano
noget på jers ruder, lak og eller fælge og som vil dele ud af
viden?!

Jeg har selv brugt "Rain X" tror jeg det hedder og er ikke helt
tilfreds med holdbarheden efter en behandling. (dette produkt er
ikke en nano teknologi)

--
F.B.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-06 22:32

"Bagmanden" <zillyink@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har selv brugt "Rain X" tror jeg det hedder og er ikke helt tilfreds
> med holdbarheden efter en behandling. (dette produkt er ikke en nano

Synes det er fint nok. Jeg har stadig første flaske jeg købte for flere år
siden.
Der skal ikke bruges ret meget og en behandling holder ca. 1-2 mdr.....min
bil holder udenfor 24 timer i døgnet og bliver brugt hver dag

--
Tom

Fra : OZ7PUS

Dato : 11-05-06 14:23

> [...]
>
> Jeg har selv brugt "Rain X" tror jeg det hedder og er ikke helt tilfreds
> med holdbarheden efter en behandling. (dette produkt er ikke en nano

Vi bruger rain repellent (Købt i bilka) på alle taxaerne .. de får lige en
lille tur en gang i ugen ca og det virker
Kun ved MEGET kraftig regn eller langsom kørsel er det nødvendig at starte
viskerne og div. spaltede fluer osv. kan fjernes med vand i sprinklleren

OZ3BTO

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-06 19:07

> [...]
>
> Er der nogen af jer der har prøvet det dersens nymodens nano noget på jers
> ruder, lak og eller fælge og som vil dele ud af viden?!

Nyhed ?
Mener det er 20 år gammel teknik.
Sonax nævner også nano på deres polish.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-05-06 19:54

Olesen skriver:

> Mener det er 20 år gammel teknik.

Forkert - lotusblomsten har udnyttet den teknik i årtusinder

Nano er bare blevet et modeord.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen: