værksted i Roskilde
Fra : jma

Dato : 10-05-06 18:03

Hej NG,
Jeg har kun haft bil i kort tid.
Jeg tror jeg har et problem med starteren - jeg kan ikke starte bilen, og
der sker ikke rigtig noget når jeg drejer nøglen - undtagen at der kommer
lyd i de lamper og lygter som der plejer. Batteriet skulle være ok.

Det startede i mandags - så kunne den pludselig igen, men da jeg skulle
hjem fra arbejde i dag ville den ikke mere...

Nå - egentlig ville jeg bare høre om der var en som kan anbefale et godt
værksted til den slags reparation.

Jeg har et falck abn. men regner ikke med at de kan reparere problemet, så
jeg skal angive et sted de kan køre den hen hvis de ikke løser det.... og
det er vel bedst at få den kørt på værksted.

Mvh Jan

Fra : Kito

Dato : 11-05-06 06:27

"jma" <jpeace73@hotmailFJERNTHIS.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg skal angive et sted de kan køre den hen hvis de ikke løser det.... og
> det er vel bedst at få den kørt på værksted.

Bliver lyset svagere når du drejer nøglen?
Er der noget der klikke i motoren når du drejer nøglen.?
Er dine kabler på batteriet spændt helt fast.? En løs polsko kan sagten være
problemet.
Det kan selvfølgelig også være startrelæet på motoren, det kan man som regel
prøve ved at banke læt på relæet når bilen skal starte.( det kræver en
hjælper)
Hvis den derefter starter, kan det være startrelæet der er defekt, eller en
løs polsko på relæet.

vh
Poul

Fra : Kenneth K

Dato : 11-05-06 12:03

> Nå - egentlig ville jeg bare høre om der var en som kan anbefale et godt
> værksted til den slags reparation.

> Mvh Jan

Hej Jan.

Du skulle tag og køre op til Lars - LM Auto i Svogerslev! Han har kanon
service, og nogle yderst fair priser.

Kenneth

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-05-06 15:40