Rep. af kalesche?
Fra : Ukendt

Dato : 10-05-06 13:43

Jeg er ved at købe en '94 BMW 325i cabrio, hvor handleren nævner,
at såvel kalesche som bagrude har en ridse (4 og 8 cm).

Kan dette repareres? - eller skal der en ny kalesche til?

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : MK

Dato : 10-05-06 19:21

<Mogens> skrev i en meddelelse

> Kan dette repareres? - eller skal der en ny kalesche til?

Et andet forum gav mig et link, der rykker - inkl. FAQ
www.topntrim.nu

1.100 SEK for en ny bagrude - det er okay (880 DKR)

Fra : MK

Dato : 13-05-06 17:25

<Mogens> skrev i en meddelelse

> Jeg er ved at købe en '94 BMW 325i cabrio

Det blev ikke den, men en anden -> '93 BMW 325i cabrio m/alt i udstyr
www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=57571