Synsfri sammenkobling
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 09-05-06 22:27

Nu har jeg så investeret i en Toyota fra 92, men den blinver indregistreret
i DK for første gang i morgen...

Skal den så synes hvis den før lavet træk, eller falder den ind under reglen
om at en 8 år gammel SKAL synes ???

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 09-05-06 22:41

"Morten Bo Jensen" <giant[AT]@post.cybercity[DOT]dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skal den så synes hvis den før lavet træk, eller falder den ind under
> reglen om at en 8 år gammel SKAL synes ???

Det at den først nu bliver dansk laver ikke om på fødselsatesten, så ja -
hvis ikke du har træk på dyret i morgen til syn+toldsyn, skal den afsted til
syn igen efter montering af jydekrog.

MVH Hans

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-06 06:06