Fejl i indsprøjtningskatalysatoren
Fra : Ukendt

Dato : 09-05-06 15:24

Hej! Periodisk begynder lampen for indsprøjtningskatalysatoren at lyse i min
Punto. Og nogle gange er der problem med at hvis jeg slipper speeteren
således at omdregningerne på motoren sænkes, så går motoren ud, og så lyser
lampen med sikkerhed. Lige som om at den funktion som gør at omdregningerne
ikke når under ex 1000 mpr ikke fungere. Er der nogen som kan fortælle mig
hvad det enlig er jeg dealer med?

Mvh Stefan

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 09-05-06 17:41

"Stefan" <stefanmorsel"A"hotmail.com> skrev i en meddelelse

Er der nogen som kan fortælle mig
> hvad det enlig er jeg dealer med?

En fejl ;). Få udlæst fejlkoder, det der er for lidt at gætte ud fra.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-06 09:48

Hvordan gør jeg så det?

Fra : Aksel

Dato : 10-05-06 16:42

> [...]
> omdregningerne ikke når under ex 1000 mpr ikke fungere. Er der nogen som
> kan fortælle mig hvad det enlig er jeg dealer med?

Og hvad er så en "indsprøjtningskatalysator"?

Hilsen Aksel