Hvilken undervognsbeh. var ikke god
Fra : KO

Dato : 08-05-06 17:12

Kan huske der var noget skriveri her i gruppen om et produkt til
undervognsbehandling, som ikke var så godt. Var vist voksbaseret. Men var
det Pava, Dinitrol eller noget andet?

Hvilken undervognsbehandling er at foretrække?

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 08-05-06 18:55

"KO" <kim.mail@SLETc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det Pava, Dinitrol eller noget andet?
>
> Hvilken undervognsbehandling er at foretrække?

Hej!

Jeg kan anbefale Dinitrol, se evt her: www.morpheus-oil.dk
Jeg har ikke noget med firmaet at gøre, men har været yderst tilfreds med
det arbejde jeg har fået udført.

/Carsten

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 08-05-06 19:23

KO wrote:
> [...]
> det Pava, Dinitrol eller noget andet?
>
> Hvilken undervognsbehandling er at foretrække?

Det var Pava der dumpede med et brag, der står dog i søndagens JP at de
nu har fået et nyt produkt der ikke krakelerer, dog var der også
graverende fejl i behandlingen, men tror mere det siger noget om
værkstedet end om produktet som sådan.

Dinitrol var den der kom ud med bedste resultat... jeg valgte at få min
behandlet hos Dinitrol Hadsten, og det var jeg meget tilfreds med...
Virkelig flot udført og flot rengjort efterfølgende (og sikkert før).

Thomas

Fra : Niels Pein

Dato : 08-05-06 22:12

"Thomas Rasmussen" skrev ...

> Dinitrol var den der kom ud med bedste resultat... jeg valgte at få min
> behandlet hos Dinitrol Hadsten, og det var jeg meget tilfreds med...
> Virkelig flot udført og flot rengjort efterfølgende (og sikkert før).

Hvad måtte du give for det, og hvilken bil er det?
--
Mvh. Niels
(Bjerringbro, med en Chevrolet Nubira der skal have en tur)