Honda Accord 1.8 årg. ca. 2000
Fra : Tue Jensen

Dato : 08-05-06 12:55

Jeg kigger pt. efter brugt bil og er faldet over Honda Accord 1.8 fra
årgang ca. 2000. Med under 100k km på tælleren fås de til 120k - 140k kr.
Hvad er der at sige om denne bil, godt og skidt?

Hvordan ligger service- prisniveauet på denne bil? Er der dyre reparationer
at forvente på en Honda Accord der er ca. 6 år gammel og har gået under
100k km?

Har kigget på Saab 9-3 og Peugeot 406 i ca. prisleje, men der er lidt for
meget morfar og familie over de to biler. Evt. forslag til andre biler i
samme prisleje og klasse? Der er ikke bohov for plads på bagsædet, men en
stor bil er nu rar
--
Tue Jensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-05-06 16:10

Tue Jensen wrote:
> [...]
> at forvente på en Honda Accord der er ca. 6 år gammel og har gået under

Jeg kender ikke den model, har selv en 2.0 fra 94. Min har kørt med
meget få problemer over de sidste 100000, den har nu gået 324000

Jeg ville ikke forvente noget større med den du nævner de næste par
100000.

Dele kan være lidt pebrede, men forbruget er som regel moderat.

mvh

Martin

Fra : Martin Sørensen

Dato : 09-05-06 11:07

Tue Jensen skrev:

> Jeg kigger pt. efter brugt bil og er faldet over Honda Accord 1.8 fra
> årgang ca. 2000. Med under 100k km på tælleren fås de til 120k - 140k kr.
> Hvad er der at sige om denne bil, godt og skidt?

http://www.parkers.co.uk/choosing/carreviews/review.aspx?model_id=308

Her er hvad Parkers skriver, det er jo ikke skræmmende.

/Martin

Fra : Tue Jensen

Dato : 09-05-06 11:50

On 9 May 2006 03:07:07 -0700, Martin Sørensen wrote:

> http://www.parkers.co.uk/choosing/carreviews/review.aspx?model_id=308
>
> Her er hvad Parkers skriver, det er jo ikke skræmmende.
>
> /Martin

Takker
--
Tue Jensen