Renault Kangoo 1,4 årg 98
Fra : LNC

Dato : 08-05-06 08:16

Er dr en der kan svare mig på hvorfor der nogle gange er startproblemer med
denne bil batteri er nyt der er ny udstødningsmanifold der er skiftet 1
stk tændingsmodul 1-4

ligger det i startspærren ?

tankproblemer ?

eller andet man er jo ved at gå i flint hvergang det sker for det er jo når
man er presset problemet opstår :)

Mvh Lars

Fra : LNC

Dato : 09-05-06 05:10

Bilen starter nogle gange fint andre gange slet ikke det er mig en gåde og
den bliver ikke druknet
Mvh Lars

Fra : LNC

Dato : 09-05-06 05:10