Lakeringsovergang 2
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 06-05-06 16:34

Var der ingen der ville fortælle om, hvordan en maler skjuler overgangen til
resten af bilens lak, ved reparationer?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-06 16:59

> Var der ingen der ville fortælle om, hvordan en maler skjuler overgangen
> til
> resten af bilens lak, ved reparationer?

Oftest maler man til en kant, hvilket vil sige en hel flade.....f.eks en hel
dør en hel bagklap osv.
Ellers polerer man overgangen inden den får klarlak

--
Tom

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 06-05-06 17:05

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev
> Oftest maler man til en kant, hvilket vil sige en hel flade.....f.eks en
hel
> dør en hel bagklap osv.
> Ellers polerer man overgangen inden den får klarlak

Hvad så med klarlakkens overgang til resten?

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-06 17:08

> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev
> hel
>
> Hvad så med klarlakkens overgang til resten?

Til kant eller måske efter behov en let polering, men klarlak ses jo ikke
(sådan da)

--
Tom

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 06-05-06 17:24

> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev
> hel
>
> Hvad så med klarlakkens overgang til resten?

> [...]

Svar sendt dig på ovennævnte mail-adresse.

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Kent Glerup

Dato : 06-05-06 18:13

On Sat, 6 May 2006 18:24:01 +0200, "Bo Rasmussen"
<Bo@FJERNDETTEChipsAway-Roskilde.dk> wrote:

>Svar sendt dig på ovennævnte mail-adresse.

Er det meget hemmeligt?

/Kent Glerup

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 06-05-06 19:30

Jeg er kontraktligt bundet af visse "forretningshemmeligheder", tror ikke
jeg har sendt nogle 'lovovertrædelser' til
Preben, men hvis jeg er kommet til det, er de i hvert tilfælde ikke
offentligt tilgængelige.
Jeg ønsker ikke at blive hverken hængt eller skudt - derfor.

Bo

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:d8mp52hd6seof1me0i072prbltgbk9gdgl@4ax.com...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-05-06 19:52

Preben Riis Sørensen wrote:
> Var der ingen der ville fortælle om, hvordan en maler skjuler
> overgangen til resten af bilens lak, ved reparationer?

De maler enten til en knæk, altså hvor pladen ændre retning ellers fader de
ud, dvs. hvis det er en dør, som skal males, så sprøjter de indover fladerne
både foran og bagved, så evt. farveforskel ikke sker markant.

Rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler

Fra : Andersen [3650]

Dato : 06-05-06 21:27

> Var der ingen der ville fortælle om, hvordan en maler skjuler overgangen
> til
> resten af bilens lak, ved reparationer?

Kendte engang 2 vognmalere. Ingen af dem lappede.
Dvs. de malede altid hele pladen. Selvom det var
feks taget, så fik den ned af stolper og henunder
forruden (såfremt det var i et stykke).