Skrotpræmie - hvad får jeg i hånden?
Fra : Anden

Dato : 04-05-06 12:25

Hej,

jeg har en gammel mazda der skal skrottes (desværre, kører ellers godt - men
rust i tårnene)

Jeg har læst at der er 1750,- i "præmie" ved indlevering til hugger - hertil
kommer så diverse afgifter osv.

Mit spørgsmål er så hvor meget får jeg fysisk i hånden? (eller indbetalt på
konto)
Kan det betale sig at spørge forskellige steder? (Bilen er stadig på plader,
men skal synes)

Hvis der tilfældigvis er én som mangler en sådan Mazda, 86ér - 1,6 626, så
sig til :)

Mvh.
Anders

Fra : Christopher Stein

Dato : 04-05-06 12:33

Anden skrev:
> [...]
> men skal synes)
>
> Hvis der tilfældigvis er én som mangler en sådan Mazda, 86ér - 1,6 626, så

det er forskelligt..

nogle giver dig 750.. andre 1000..

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 04-05-06 14:29

> [...]
> plader, men skal synes)
>
> Hvis der tilfældigvis er én som mangler en sådan Mazda, 86ér - 1,6 626, så

Jeg fik 1400 kontant i hånden for min 84'er 626'er i Korsør... så jow det
kan godt betale sig at ringe lidt rundt.

-Leon

Fra : Rune Larsen

Dato : 04-05-06 16:41

1200, hvis du kører den til Galten

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-05-06 16:47

Anden skrev:
> [...]
> konto)
> Kan det betale sig at spørge forskellige steder? (Bilen er stadig på plader,

Du skal regne med et sted mellem 800,- og 1500,-.

Det var de bud jeg fik da jeg skulle af med min (e).

De 800,- var laveste bud ved afhentning hos mig. Og de 1500 var højeste
bud hvis jeg selv leverede bilen til dem.

Og jo, det kan godt give lidt at ringe rundt og forhøre sig.

> Hvis der tilfældigvis er én som mangler en sådan Mazda, 86ér - 1,6 626, så
> sig til :)

Er selv lige kommet af med en, så nej tak. (Godt nok 2,0)

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Anden

Dato : 04-05-06 20:06

Takker for svarene.

Var rundt i dag og det ligger fra 1000 -> 1600.
(kontant i hånden)

Den befinder sig i 9530 - og kan erhverves for de 1600,- med 4 ekstra
vinterdæk (kan holde en sæson mere)

Skal have skiftes/lavet tårne samt skærme - og skiftet
hovedbremsecylinderen, herefter har man næsten en hel ny bil :)
kørt 230.000 (jo intet for sådan en slæde)

Den fremstår pæn indvendig - og pæn i den forreste ½-del i lakken udvendig.
Den anden ½-del (hvor skærmene sidder er ikke så pæn igen)

Fra : Thomas J.

Dato : 05-05-06 08:46

Den Thu, 4 May 2006 21:06:22 +0200 sendte "Anden"
<anden112@hotmail.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>(kontant i hånden)
>
>Den befinder sig i 9530 - og kan erhverves for de 1600,- med 4 ekstra

Ikke herinde. Her får du højest en halvspist skumbanan og et brugt
oliefilter.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04