Udskiftning af bilstereo i Fabia.
Fra : Knud Hjørlund

Dato : 04-05-06 09:46

Hejsa,

Hvordan udskifter man det lækre blaupunkt anlæg der sidder i min Skoda
Fabia. Skal de to skruer der
sidder under anlæg og hylde bare skrues ud og så er det nok?

Tak på forhånd...

Fra : Christopher Stein

Dato : 04-05-06 09:52

Knud Hjørlund skrev:
> [...]
> Fabia. Skal de to skruer der
> sidder under anlæg og hylde bare skrues ud og så er det nok?

Er det ikke bare et alm. anlæg? Så burde du kunne få nogle bøjler som
skal ind af hullerne i sidene trække anlægget ud sådan..

Fra : Knud Hjørlund

Dato : 04-05-06 10:06

Okay... skal man pille fronten af anlægget, det er vist skruet fast? Og så
burde man kunne
trække anlæg og ledninger ud?

Fra : Christopher Stein

Dato : 04-05-06 10:41

Knud Hjørlund skrev:
> Okay... skal man pille fronten af anlægget, det er vist skruet fast? Og så
> burde man kunne
> trække anlæg og ledninger ud?
>
> "Christopher Stein" <cstein@softhome.net> skrev i en meddelelse

Hvis det er et alm. købe anlæg de har monteret, burde du kunneudløse
fronten på en knap. Hvis det er en speciel VAG radio, fra blaupunkt, kan
det være at der er en anden måde det skal laves på..

:)

Fra : Knud Hjørlund

Dato : 04-05-06 11:31

Det er ikke et anlæg med aftagelig front så det er nok en VAG radio. Der er
fire
små hulle, et i hvert hjørne. Gad vide om de skal bruges når radioen skal
tages ud... Det driller ad h til :(... :)

Fra : Kent Glerup

Dato : 04-05-06 11:47

On Thu, 4 May 2006 12:30:32 +0200, "Knud Hjørlund"
<knud.hjoerlund@mail.dk> wrote:

> [...]
>små hulle, et i hvert hjørne. Gad vide om de skal bruges når radioen skal
>tages ud... Det driller ad h til :(... :)

Det er jo netop det Christoffer siger?!?
Find de to vøjler, som passer i de fire små huller. Ind med bøjlerne,
og vupti, anlægget kan trækkes ud.

/Kent Glerup

Fra : Christopher Stein

Dato : 04-05-06 12:08

Kent Glerup skrev:

> Det er jo netop det Christoffer siger?!?
> Find de to vøjler, som passer i de fire små huller. Ind med bøjlerne,
> og vupti, anlægget kan trækkes ud.
>
> /Kent Glerup

ja, nemlig ja :)

du kan nok få din VAG forhandler til at hjælpe dig, eller måske der hvos
du køber den nye bilstereo.. (de plejer også at følge med i kassen)

Fra : Knud Hjørlund

Dato : 04-05-06 12:44

Jaja, har jo ikke taget sådan en radio ud før. Desuden har jeg ikke fået
nogen æske eller
bøjler med. Bruger et par (=4) skruetrækkere... :) I det mindste er det godt
vejr idag.. :P

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:qqmj52lgqausb35qr0al9binphttlcm10c@4ax.com...

Fra : alten

Dato : 04-05-06 10:10

Du kan sikkert finde svar her:
http://www.briskoda.net/forums/ice-security-insurance/

mvh,
Henrik

Fra : Knud Hjørlund

Dato : 04-05-06 10:22

Kanon, der kan man finde det meste. Takker.

Fra : Broegger

Dato : 04-05-06 17:07

"alten" <ewdwe@wedfwerf.de> skrev news:4459c4df$0$164
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Du kan sikkert finde svar her:
> http://www.briskoda.net/forums/ice-security-insurance/
>
> mvh,
> Henrik

Man kan også melde sig ind i den danske Faviaklub. De har også et
glimrende forum for medlemmerne, og så er det på dansk!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk