Bilvask ... 60.000 kr. tak...!
Fra : BJ

Dato : 03-05-06 16:32

Her er da noget for en rask ung dansk iværksætter:

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article194867.ece

Det kedelige er nok, der ikke findes ret mange Enzo´er i Danmark..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus G.

Dato : 03-05-06 17:07

> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article194867.ece
>
> Det kedelige er nok, der ikke findes ret mange Enzo´er i Danmark..

Den kan holde 1år siges der... Hvad med at få bilen alm. lak-behandlet hver
2.måned og så bare for 10.000kr. hver gang, mon ikke man får mere for
pengene så? Jeg mener...Vand i spande til 800kr. eller vand i spande til
80kr. der er sq ingen forskel :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : BJ

Dato : 03-05-06 17:16

KLIP

> [...]
> 2.måned og så bare for 10.000kr. hver gang, mon ikke man får mere for
> pengene så? Jeg mener...Vand i spande til 800kr. eller vand i spande til

Det kan enhver jo få gjort, det andet viser stil ...;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus G.

Dato : 03-05-06 17:37

> Det kan enhver jo få gjort, det andet viser stil ...;)

Tvært imod faktisk. At vise stil er ikke at blære sig med alle sine penge...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : BJ

Dato : 03-05-06 19:04

KLIP

> Tvært imod faktisk. At vise stil er ikke at blære sig med alle sine
> penge...

Det afhænger da af, hvilke kredse du befinder dig i.

I fattigrøvskredse ville det blive opfattet som ren blær. I velhaverkredse
som noget ganske naturligt.

Det er jo ikke meget mere end 4 nye dæk....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peter Weis

Dato : 03-05-06 21:10

BJ wrote:

> I fattigrøvskredse ville det blive opfattet som ren blær. I velhaverkredse
> som noget ganske naturligt.

Det kommer an på om man fortæller vidt og bredt om det. Gør man det, er
der dømt parvenu også i mindre fattige kredse.

mvh
Peter

Fra : BJ

Dato : 03-05-06 21:27

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det kommer an på om man fortæller vidt og bredt om det. Gør man det, er
> der dømt parvenu også i mindre fattige kredse.

Sludder, så kan man heller ikke vise sig i sin Enzo eller Carrera.

Tror du da rige folk ikke ved, legetøjet koster spåner....bare tænk på "en
smøring og olieskift" på ovennævnte.

Det er alle fattigrøvene som elsker at få sligt smækket i hovedet, så de
rigtig kan forarges.

PS: Jeg håber stadig , en ung driftig iværksætter kunne banke den samme biks
op i Danmark og få de pris per "fransk vask og strygning". Jeg ville
virkelig unde ham det.......

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peter Weis

Dato : 03-05-06 21:57

BJ wrote:

> Sludder, så kan man heller ikke vise sig i sin Enzo eller Carrera.

Hvor mange blandt Danmarks 10 (eller 20) rigeste kører i Enzo eller Carrera?

> PS: Jeg håber stadig , en ung driftig iværksætter kunne banke den samme biks
> op i Danmark og få de pris per "fransk vask og strygning". Jeg ville
> virkelig unde ham det.......

For min skyld ingen alarm. Jeg tvivler på at kundegrundlaget er stort
nok. Jeg har i hvert fald ikke råd.

Peter

Fra : BJ

Dato : 03-05-06 22:29

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvor mange blandt Danmarks 10 (eller 20) rigeste kører i Enzo eller
> Carrera?

Jeg ved i hvert fald 2 , 1 med en Enzo og en med en Carrera.

Desuden sikkert en "masse" i billige potter fra 5 mill. kr. og nedefter.

Jeg har nu heller ikke.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peter Weis

Dato : 04-05-06 21:03

BJ wrote:

> Jeg ved i hvert fald 2 , 1 med en Enzo og en med en Carrera.
>
> Desuden sikkert en "masse" i billige potter fra 5 mill. kr. og nedefter.

De tre jeg kender, kører især i gruppen "nedefter".

Peter

Fra : BJ

Dato : 04-05-06 22:13

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

KLIP

> De tre jeg kender, kører især i gruppen "nedefter".

Du er vel heller ikke medlem af Porsche eller Ferrari klubberne.

Desuden kører en stor del også "uden for" klub.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peter Weis

Dato : 05-05-06 20:31

BJ wrote:
> "Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Du er vel heller ikke medlem af Porsche eller Ferrari klubberne.
>
> Desuden kører en stor del også "uden for" klub.

De tre jeg kender fra top10/top20 listen kører i BMW, BMW og Volvo, i
hvert fald for godt et år siden da jeg sidst kunne observere dem til
daglig.
Der står lidt gamle Jaguarer og andet sjov i deres garager. Men ingen
Carreraer og ingen Enzoer.

Peter

Fra : Brian Skaarup

Dato : 03-05-06 17:17

Klaus G. wrote:
> [...]
Der var nok en journalist fra EB der så Fifth Gear for en uge siden
http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp?lnk=401§ion=Consumer&show=s9e2&featureid=283