Hjemtransport af bil fra Tyskland..
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 03-05-06 16:23

I min jagt på en ny Volvo har jeg fundet en i Tyskland, som er helt rustfri.

Planen var at låne et par tyske prøveplader og kører den til grænsen. Men de
strejker i tyskland, så det er ikke muligt at få prøveplader.

Findes der et sted hvor man kan leje en autotransporter til lille kørekort,
her i Jylland?
Eller kender du nogen som har plads til en ekstra bil eller 2, på deres
autotransport. Så hører jeg gerne fra dig...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-05-06 19:27

Henrik Nielsen wrote:
> [...]
> Planen var at låne et par tyske prøveplader og kører den til grænsen.
> Men de strejker i tyskland, så det er ikke muligt at få prøveplader.

Hvor har du det fra?
Regnede med at skulle afsted om 5 timer, men hvis jeg ikke kan få bilen med
hjem, så hjælper det jo ikke noget...

Rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 04-05-06 21:37

"Hvor har du det fra?"

En forhandler dernede. Glæder mig til at hører om din tur "lykkedes".

Fra : John Sahl

Dato : 04-05-06 21:43

Henrik Nielsen wrote:
> En forhandler dernede. Glæder mig til at hører om din tur "lykkedes".

Din forhandler "lyver". Jeg har talt med flere af mine kontakter i
det tyske, ingen af dem har hørt om nogen strejker og flere af
dem har købt flere nummerplader de sidste dage.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-05-06 23:29

John Sahl wrote:

> Din forhandler "lyver". Jeg har talt med flere af mine kontakter i
> det tyske, ingen af dem har hørt om nogen strejker og flere af
> dem har købt flere nummerplader de sidste dage.

Og jeg er netop kommet hjem med prøveplader udstedt i løbet af 30 min...

Rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 05-05-06 19:59

Ok, jeg tror måske så også jeg skulle finde et andet sted at handle...

Tak for info.

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 05-05-06 21:01

Og hvad hentede du så?

mvh

JV

meddelelse news:445a8038$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-05-06 07:01

Jens Vejmand & Holger Danske wrote:
> Og hvad hentede du så?

1991 Toyota Supra Turbo Targa...

Rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 06-05-06 22:09

Kun 30 minutter for at få Export-plader?
Hvor

mvh

JV

meddelelse news:445c3ba1$0$15795$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-05-06 07:39

Jens Vejmand & Holger Danske wrote:
> Kun 30 minutter for at få Export-plader?
> Hvor

Tja. Ved det ikke...
Måske havde de deres eget påladetrykkeri...
Det var i Essen...

Rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler