Pas på i krydset
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-05-06 13:24

Fra : Klaus G.

Dato : 03-05-06 14:13

> http://www.youtube.com/watch?v=SbY0Jh9_RJ8&feature=Views&page=1&t=t&f=b

Ser så vildt ud, at det vel næsten kun kan være falsk?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Broegger

Dato : 03-05-06 14:22

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev news:4458ac56$0$15791$14726298
@news.sunsite.dk:

> Ser så vildt ud, at det vel næsten kun kan være falsk?

Ellers må man da sige at det er friskt kørt. Og tæt på at være under den
der, det gør ikke noget når der ikke er nogen der opdager det

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-05-06 14:28

> Ser så vildt ud, at det vel næsten kun kan være falsk?

Som jeg ser det, så er det et falsum. Hvis man ser klippet i slow så vil
man se at de to biler som "brian" smutter imellem, max har 1 meter mellem
sig (i hver sin vognbane). Det kan man sq ikke smutte imellem uden at
få nogle krøller/knubs.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-05-06 15:59

Andersen [3650] wrote:

> [...]
> man se at de to biler som "brian" smutter imellem, max har 1 meter mellem
> sig (i hver sin vognbane). Det kan man sq ikke smutte imellem uden at

Jeg tror nu den er god nok, det ses jo i perspektiv, den forreste
bremser og, og der er en fri vejbane imellem dem.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Ib

Dato : 03-05-06 17:00

Jo jo den er god nok, men jeg troede ikke at jeg blev filmet

Ib

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-05-06 18:05

Lars Hoffmann wrote :
> Jeg tror nu den er god nok, det ses jo i perspektiv, den forreste
> bremser og, og der er en fri vejbane imellem dem.

Jeg syns faktisk det ser ud som om de snitter hinanden -
4hjulstrækkeren der bremser og ham der kører på tværs. Men eftersom de
ikke stopper op må de jo være ligeglade...

"Is this now?" - Agatha, The Minority Report

Fra : Leif Neland

Dato : 03-05-06 18:36

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg syns faktisk det ser ud som om de snitter hinanden -
> 4hjulstrækkeren der bremser og ham der kører på tværs. Men eftersom de
> ikke stopper op må de jo være ligeglade...

Det behøver ikke bære ligegladhed (sp?), det kan også være chockket.

Jeg glemte en gang at se mig til højre, da jeg skulle krydse en omfartsvej;
jeg kørte over da ham fra venstre var passeret...

Jeg fik skrabet 2 cm2 maling af min kofanger af een, der kom fra venstre,
ellers skete der ikke noget.
Og jeg fik først stoppet et par hundrede meter længere væk, da hjertet kom
på plads igen.

Der er nu rundkørsel på det sted.

Leif

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-05-06 19:31

Leif Neland explained :

> Det behøver ikke bære ligegladhed (sp?), det kan også være chockket.

Jow, men sætter han ikke farten op ham der kører over for grønt ? Jeg
syns det ser sådan ud.

"To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-05-06 22:15

Prøv at se de 2 fodgængere i fodgængerfeltet. De hopper helt tydeligt et
skridt tilbage bag den holdende bil, da de ser fjolset passere. Så jeg tror
faktisk at det er et ægte klip.

Kurt

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 04-05-06 08:45

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar
"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> wrote in message

> Jeg syns faktisk det ser ud som om de snitter hinanden - 4hjulstrækkeren
> der bremser og ham der kører på tværs. Men eftersom de ikke stopper op må
> de jo være ligeglade...

Han rammer den hvide bil i højre bagende, man kan se den hvide skrider lidt
ud.

Jacob